Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمام تیم های بزرگ کنفرانس غرب دیدارهای شب گذشته خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

طرفداری - در ادامه رقابت های لیگ NBA شب گذشته تیم های اول تا سوم کنفرانس غرب یعنی هیوستون راکتس، گلدن استیت وریرز و سن آنتونیو اسپرز موفق شدند حریفان خود را شکست دهند تا رقابت در رده های بالای جدول این کنفرنس همچنان ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیوستون راکتس 117-102 نیویورک نیکس

هیوستون در حالی در خانه به میدان رفته بود که در تایم اول برابر حریف خود غافلگیر شد و حتی 10 امتیاز از نیویورک عقب افتاد اما راکتس خیلی زود بر جریان بازی مسلط شد و با نمایش بهتر در تایم های بعد به خصوص در فاز دفاعی ضمن جبران اختلاف ایجاد شده از حریف خود پیش افتاد و در نهایت موفق شد از این دیدار خانگی پیروز بیرون بیاید. این پانزدهمین برد راکتس بود تا صدرنشینی این تیم در کنفرانس غرب ادامه داشته باشد. جیمز هاردن با 37 امتیاز و 10 پاس گل مرد اول تیم خود بود.

گلدن استین وریرز 110-95 نیواورلینز پلیکانز 

دقایق نخست این دیدار از آن نیواورلینز و آنتونی دیویس بود که با هنرمایی خود تیمش را پیش اندازد اما این شرایط تا پایان ماندگار نشد. بازی هجومی گلدن استیت به خصوص در تایم های دوم و سوم باعث شد تا این تیم خیلی زود از حریف خود فاصله بگیرد و به راحتی پانزدهمین برد فصل را در خانه کسب کند. استفن کری در این دیدار با 27 امتیاز موثرتین بازیکن تیم خود بود.

اینداینا پیسرز 98-108 بوستون سلتیکس

بوستون پس از هر بازی در صدر جدول کنفرانس شرق دست نیافتی تر می شود. این تیم در ادامه روند بی نظیر خود موفق شد در دیداری سخت پیسرز را در خانه حریف با اختلافی 10 امتیازی شکست دهد. در این دیدار حساس میزبان بازی را بهتر آغاز کرد اما نمایش خیره کننده بوستون در کوارتر سوم باعث پیروزی این تیم شد. در ترکیب بوستون اروینگ با 25 امتیاز بهترین بازیکن تیم خود بود.

 

شارلوت هورنتس 86-106 سن آنتونیو اسپرز 

سن آنتونیو پس از شکست برابر نیواورلینز در دیدار گذشته، خیلی زود موفق شد که به مسیر پیروزی های خود بازگردد. این تیم در دیداری که در اکثر دقایق آن برتر از حریف بود موفق شد در بیرون از خانه شارلوت را شکست دهد. سن آنتونیو از تایم دوم به بعد به مرور بر اختلاف خود با حریف اضافه کرد و در نهایت با اختلافی 20 امتیازی پیروز دیدار شد. این دوازدهیمن برد فصل اسپرز بود و این تیم همچنان در رده سوم غرب قرار دارد.

 سایر نتایج

واشنگتن ویزاردز 105-108 پورتلند بلیزرز

فیلادلفیا سونیسیکسرز 130-111 اورلاندو مجیک

آتلانتا هاکس 78-112 تورنتو رپتورز 

دالاس موریکس 97-81 اوکلاهاما تاندر

یوتا جاز 121-108 میلواکی باکس

ساکرامنتو کینگز 95-97 لس آنجلس کلیپرز 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۳۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امشب در بازی هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس به مصاف برنلی رفت و به تساوی 1-1 دست پیدا کرد.

یونایتد می‌توانست در آخرین لحظات بازی به گل برسد اما یک اتفاق عجیب مانع از شادی بزرگ شاگردان اریک تن هاخ بود: یک عامل خودی در نقش مدافع حریف!

یونایتد با کسب سه امتیاز این بازی می‌توانست 56 امتیازی شود و فاصله با تاتنهام رده پنجمی را کمتر کند. شیاطین سرخ در هفته‌های پایانی لیگ برتر به دنبال سهمیه اروپایی هستند و ایستادن در رتبه ششم به آن‌ها کمکی نمی‌کند.

از همین رو بعد از اینکه یونایتد در دقیقه 87 گل تساوی را از روی ضربه پنالتی دریافت کرد، حملات زیادی روی دروازه حریف شکل داد تا با استفاده از جو ورزشگاه اولدترافورد نتیجه بازی را تغییر دهد.

بهترین فرصت برای یونایتد در لحظات پایانی بازی شکل گرفت. داور این بازی 6 دقیقه وقت اضافه لحاظ کرده بود که در آخرین ثانیه‌های این زمان یک فرصت عالی شکل گرفت. ارسال مدافع برنلی در میادین میدان پس از برخورد با پای برونو فرناندز به میسون مونت رسید و فرصت یک ضدحمله عالی برای یونایتد شکل گرفت.

مونت از برتری عددی تیم میزبان استفاده کرد و توپ را پس از چند قدم به سمت زمین حریف به آماد دیالو پاس داد. دیالو توپ را روی پای چپ برد و سعی داشت زاویه خوبی برای شوت زدن به سمت دروازه پیدا کند. در همین حین بازیکنان یونایتد تلاش داشتند به او اضافه شوند.

در مدت زمان کوتاهی که دیالو سعی می‌کرد فرصت مناسب برای ضربه زدن به توپ را پیدا کند مونت در نزدیکی او حضور داشت و برونو فرناندز وارد محوطه جریمه شده بود.

دیالو که امید زیادی داشت با یک ضربه پرقدرت تیمش‌ را به گل دوم رسانده و عامل اصلی کسب سه امتیاز در این لحظه از بازی باشد، با بدشانسی شاهد برخورد توپ به برونو فرناندز بود تا توپ بلوکه شود. فرناندز که در مسیر توپ قرار داشت سعی کرد با پریدن مانع از عبور این ضربه نشود اما کاملا مقابل آن قرار گرفت و هم تیمی‌اش را ناامید کرد.

در میان ناامیدی دیالو و ناراحتی فرناندز از این اتفاق، توپ بلوکه شده به مونت رسید و او سعی کرد با ضربه فنی دروازه حریف را باز کند که دروازه‌بان به راحتی آن را در آغوش گرفت. داور هم پس از اینکه توپ در اختیار دروازه‌بان قرار گرفت خیالش راحت شد و سوت پایان بازی را به صدا درآورد.

دیگر خبرها

  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • فرازبام به دنبال بقا/ دربی اصفهان در نقش‌جهان
  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)
  • بمب خبری فوتبال؛ آنتونیو کونته مربی ناپولی شد
  • حسینی: هرگز حریف را تحقیر نمیکنم
  • برتری رم در یک دیدار عجیب / دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • برتری رم در یک دیدار عجیب/ دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • برنامه دیدارهای نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا + نتایج بازی‌ها
  • تن‌هاخ: قابل قبول نیست با این حال خوشحالم
  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن