Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-19@08:07:35 GMT

بسیجیان نمونه و فعال خوزستان تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۴۴۶۵۰

بسیجیان نمونه و فعال خوزستان تجلیل شدند

مراسم تقدیر از بسیجیان نمونه و فعال استان خوزستان همزمان با سی و نهمین سالروز تشکیل بسیج مستضعفین با حضور نماینده ولی فقیه، استاندار، فرماندهان‌نظامی و انتظامی و خانواده‌های معظم شهدا در مصلی مهدیه امام‌خمینی اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان با تبریک پیروزی جبهه مقاومت و پایان کار داعش، ضمن قدردانی از ایستادگی و جانفشانی بسیجیان در تمام صحنه ها، نقش بسیج در حفظ امنیت و آرامش جامعه را بسیار مهم و اثر گذار دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر(ع) خوزستان نیز با اشاره به برگزاری پرشور و باشکوه 35 هزار نفری همایش بسیجیان، اقتدار بسیجیان را سبب امنیت پایدار استان و کشور و حضور پر رنگ آنها در همه میدان ها را باعث کوتاهی دست دشمنان از دامان کشور عنوان کرد.

در این مراسم از ناصر اسکندری عضو شورای عالی بسیج عشایر استان، محقق، پژوهشگر و مدیر روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خوزستان به‌عنوان بسیجی نمونه سازمان بسیج عشایر سپاه ولیعصر(ع) در سال 96 خوزستان تقدیر و تشکر شد.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۴۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح پرچمداران دین‌و اندیشه و تجلیل از علمای خوی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در این آئین سرهنگ پاسدار حسین عبدالهی نماینده ویژه فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی و سرهنگ پاسدارمصطفی آقایی فرمانده سپاه خوی با اهدای لوح و هدایا از حجت الاسلام عبدالصمد خلیل زاده استاد برجسته حوزه‌های علمیه و پیشکسوت روحانیت، حجت الا سلام حجت قاسم خانی امام جمعه خوی، ماموستا سید سعید حسینی امام جمعه قطور، حجت الاسلام عباسعلی مصطفایی و حجت الاسلام شیخ سعید فاضلی از اساتید حوزه‌های علمیه خوی تجلیل کردند 
سرهنگ پاسدار مصطفی آقایی فرمانده سپاه خوی در تجلیل از این علمای برجسته و پیشکسوت گفت: علما بعنوان پرچمداران دین و اندیشه نقش برجسته‌ای در پیشبرد اهداف عالی قرآن و اسلام و نشر و ترویج فرهنگی دینی در جامعه ایفا می‌کنند
وی افزود: این علما بعنوان سرمایه‌ها و ذخایر فرهنگی جایگاه ویژه در جامعه دارند

دیگر خبرها

  • تجلیل از بسیجیان نمونه سیرجان
  • فعالیت ۲۲گروه بازرسی بهداشت محیط کاشان در نوروز
  • تجلیل از پرچمداران دین و اندیشه در خوی
  • تجلیل از فعالان اقامه نماز در استان سمنان
  • رژه سراسری شناورهای بسیج دریایی سپاه در روز قدس
  • رژه شناورهای بسیج دریایی سپاه در تمام سواحل کشور
  • تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی بسیج در اردبیل
  • اجرای طرح پرچمداران دین‌و اندیشه و تجلیل از علمای خوی 
  • از لایه روبی و ترمیم کانال ها توسط بسیجیان تا بازگشایی جاده ها
  • معاونت فرهنگی هنری سپاه بقیه الله (عج) عنوان برتر کشور را کسب کرد