Web Analytics Made Easy - Statcounter

روایتی از حاشیه‌های سفر رهبر انقلاب به منطقه زلزله‌زده‌ی سرپل ذهاب منتشر شد. در بخشی از این حاشیه نگاری به موضوع ورود برخی از عکاسان همراه با کفش به چادرهای مردم و تذکر جدی رهبر انقلاب به آنها اشاره شده است. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، بخشی از حاشیه نگاری سفر اخیر رهبر انقلاب به مناطق زلزله زده منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 خانه‌های زیادی ویران شده بود. تیرک‌های چوبی از میان آوار بیرون زده بود. تک‌وتوک خانه‌ها و اتاق‌هایی که اسکلت داشتند سرپا بودند. مردم در محوطه‌ی خانه‌هایشان چادر زده بودند؛ چادرهای هلال‌احمر و البته چادرهایی که با نِی، خودشان سرپا کرده بودند.
آقا در میان ازدحام مردمی که جمع شده بودند، رفتند سمت یکی از چادرها؛ جلوی چادر به زنی که آنجا بودند گفتند: مردت کجاست؟ زن جواب داد: بیمارستان. موج جمعیت من را عقب راند و نشد حرف‌ها را بشنوم.
در چادر بعدی، آقا وارد شد و لابد بعد از احوالپرسی بیرون آمد. مردی جلو آمد و گفت: شما را به خدا مواظب باشید، وسایل ما توی چادر است، زندگی‌مان از بین نرود. بچه‌های امدادگر سپاه که در روستا کمک می‌کردند و جمع شده بودند آقا را ببینند، حلقه زدند دور چادر مرد و فشار جمعیت را نگه داشتند تا وسایل و چادر روستایی، زیر دست و پا نماند.
کوئیک سوم هم مثل قبلی‌ها بازدید شد و بعد رفتیم روستای قلعه بهادری. توی راه صدای بیسیم مسئول وانت درآمد؛ محافظ آقا از پشت بیسیم می‌گفت: روستای قبلی بعضی از عکاس‌ها با #کفش رفتند داخل چادر مردم، تذکر بدهید که مراعات کنند. مسئول وانت بلند گفت: ماجرا را. پشت بیسیم باز هم محافظ آقا گفت: این تأکید آقاست. گفتنی است ماجرای ورود بازدید معاون اول رئیس جمهوری از مناطق زلزله زده و حضور اسحاق جهانگیری با کفش در چادر مردم آسیب دیده زلزله، از دیشب مورد توجه فعالان فضای مجازی قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۴۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌خوانی معلمان در دیدار با رهبر انقلاب

دریافت 14 MB کد خبر 6093908

دیگر خبرها

  • ببینید | تذکر مهم رهبر انقلاب به مسئولان کشور
  • (تصاویر) دیدار معلمان و فرهنگیان با رهبر انقلاب
  • فیلم/ رهبر انقلاب: فلسطین باید به صاحبان اصلی آن برگردد
  • فیلم/ تشکر رهبر انقلاب از معلمان
  • هم‌خوانی معلمان در دیدار با رهبر انقلاب
  • دیدار معلمان با رهبر انقلاب
  • فیلم/ شوخی گل آقا با امام خمینی با این ولخرجی‌ ورشکست نشوید؟
  • روایت خاندوزی از دستور رئیسی در پی تذکر رهبر انقلاب
  • نامه رهبر انقلاب به دانشجویان منشا تحولات عظیم اروپا و آمریکا شد
  • تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است