Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوسوم کشتی‎هایی که در حوزه دریای آتلانتیک، کارائیب، و خلیج مکزیک بارگیری می‎کنند۲ سال آینده بدون بارگیری از چین یا خاور دور به آمریکا وارد خواهند شد.

شرکت کشتیرانی Navig8 Group اعلام کرد که پدیده شیل گس آمریکا بر الگوهای معمول تجاری جهان اثر می‎گذارد و مالکان  کشتی‎های نفتکش مجبور خواهند شد نسبت به آن واکنش نشان دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به گزارش انرژی امروز، اندرو هوآر، مدیر ارشد اجرایی Navig8 Group در کنفرانس Asian Logistics and Maritime اظهار کرد: در بخش کشتی‎های نفتکش VLCC با افزایش تولید نفت آمریکا و رشد صادرات این کشور شاهد تغییرات بنیادینی در الگوی بارگیری و آب توازن خواهیم بود.

طی ۲ سال آینده نزدیک به دو سوم کشتی‎هایی که در حوزه دریای آتلانتیک، کارائیب، و خلیج مکزیک بارگیری می کنند بدون بارگیری از چین یا خاور دور به آمریکا وارد خواهند شد. این در حالی است که هم اکنون نزدیک به ۱۰۰ درصد کشتی‎های نفتکشی که به آمریکا وارد می‎شوند، نفت عربستان را بارگیری کرده اند.

هوآر ادامه داد: گمان نمی‎کنم که بازگشتی را بتوان برای VLCCها در نظر گرفت. وی همچنین در مورد ورود کشتی‎های جدید سوئزمکس‎های پاک که ملقب به LR3 هستند نیز گفت: از نقطه نظر یک مالک کشتی تمایل دارم که به استفاده از LR2ها ادامه دهم و امیدوارم که LR3ها وارد بازار نشوند، اما اگر وارد شوند باید از آنها نیز استفاده کنیم.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۵۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جامائیکا نیز کشور فلسطین را به رسمیت شناخت

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، دولت جامائیکا 142مین دولتی است که کشور فلسطین را به رسمیت شناخته است.

کامینه جانسون اسمیت، وزیر امور خارجه جامائیکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که بعد از بررسی‌های انجام شده در شورای وزیران کشور فلسطین به رسمیت شناخته شد.

وی تاکیدکرد: جامائیکا به حمایت از راه حل دو دولتی به عنوان تنها گزینه مناسب برای حل‌وفصل مناقشه طولانی مدت، تضمین امنیت اسرائیل و دفاع از کرامت و حقوق فلسطینیان ادامه می‌دهد.

اسمیت همچنین از نگرانی کشورش در خصوص جنگ غزه و بحران انسانی روزافزون در این منطقه خبرداد.

پیش از این کشور باربادوس از کشورهای حوزه کارائیب، کشور فلسطین را به رسمیت شناخت.

اکنون کشور فلسطین تنها از سوی دو کشور جزایر باهاما و ترینیداد، توباگو در کشورهای حوزه دریای کارائیب به رسمیت شناخته نشده است.

دیگر خبرها

  • پهپاد آمریکا و نفتکش انگلیس هدف قرار گرفت
  • مأموریت ویژه جامعه قرآنی ارتقای ظرفیت‌های معنوی کشور است
  • تغییر الگوی ساخت مسکن نیازی جدیست
  • یمنی‌ ها کشتی تجاری اسرائیل را هدف قرار دادند
  • یمنی‌ها کشتی تجاری اسرائیل را هدف قرار دادند
  • دسترسی حمل‌و‌نقل‌ دریایی و هوایی به ارتباطات مخابراتی/آنتن‌های ماهواره‌ای سیار ساخته شد
  • آموزش تغییر ریجن پابجی موبایل به امارات
  • ۱۹ هزار تن کالا از پاکستان به استان خراسان رضوی وارد شد
  • جامائیکا نیز کشور فلسطین را به رسمیت شناخت
  • ۸۰۰ هزار تن روغن و گندم از بنادر مازندران وارد شد