Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دستگاه قضا در واکنش به ادعاهای اخیر محمود احمدی‌نژاد، گفت: گویا این آقا به خلاف‌گویی، دروغگویی و گنده‌گویی عادت کرده است.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای در صد و بیست و یکمین نشست خبری سخنگوی دستگاه قضا در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه اخیرا محمود احمدی‌نژاد در سخنان اخیر خود حملات شدیدی را علیه قوه قضاییه ابراز داشته، چرا دادستان با عناوین اتهامی تشویش اذهان و نشر اکاذیب این موضوع را پیگیری نمی‌کند؟ گفت: این سوال مرا یاد حکایتی می‌اندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک زمان یک لاتی از چشم‌ها افتاده بود، روزی برای اینکه بخواهد دوباره خودی نشان بدهد در یکی از میادین داد و فریاد می‌کرد، حکیمی با اطرافیانش از آن میدان عبور می‌کردند، اطرافیان آن حکیم از او خواستند که در این میدان بمانند تا ببینند او چه می‌گوید و حکیم به آنها گفت اگر این کار را انجام دهید خواسته او را اجابت کردید، نباید به او توجه کرد و باید رفت.

سخنگوی دستگاه قضا اضافه کرد: گویا برخی افراد زبان‌شان به خلاف و دروغگویی و خلاف واقع گفتن عادت کرده، زبان‌شان هرز شده، برخی گویی خودشان را بالاتر از قانون و هر فرد دیگری می‌دانند. یک خودبینی و یک نخوت دارند که هر چه به زبان‌شان می‌رسد فکر می‌کنند که حق مطلق است.

وی بیان کرد: فرصت نداشتم تمام اینها را ببینم و مطالعه کنم، فقط یک قسمت از این صحبت‌ها که به عنوان مصاحبه انجام شده بود نگاه می‌کردم، این مصاحبه حدودا 40 دقیقه زمان داشت که در این مقدار زمان حقیقتا ده‌ها دروغ، توهین و خلاف واقع وجود داشت، عادت کرده که اینگونه صحبت کند مثلا در قسمتی می‌گوید در تمام دنیا دادسرا، زندان و پزشکی قانونی و همچنین سازمان ثبت در دولت است، آیا تو تحقیق کردی؟ آیا آماری داری؟ خیر، من می‌دانم در برخی از کشورها این حرف درست نیست. بی‌پایه حرف زدن ایشان شهره عام و خاص است. در ادامه صحبتش می‌گوید این موضوع خلاف قانون اساسی است که اینها به قوه قضاییه وصل شده، تو که می‌گویی مدرک تحصیلی راه و ساختما داری، اینها در مجلس وضع شده و شورای نگهبان تایید کرده و قانون شده، چگونه به خودت اجازه می‌دهی بگویی خلاف قانون اساسی است. این یعنی مجلس و شورای نگهبان بیخود کرده است!

ادامه دارد ...

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۶۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط یک نفر شهامت داشت امباپه را سرجایش بنشاند

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه در فصل جاری بیشتر از تمام فصول حضورش در پی اس جی تعویض شده و تعداد دقایق حضور او در زمین نیز کمتر از حد انتظار بوده است. همه اینها بعد از فوریه و اعلام تصمیم جدایی‌اش به کادر فنی بود.

امباپه با تصمیم لوئیس انریکه در برخی بازی‌‌های لیگ از ابتدا به میدان نرفته و در بازی‌هایی که فیکس بوده نیز بعضا تعویض شده است. البته همه اینها باعث حواشی‌ای نیز شد ولی مربی اسپانیایی به خوبی فضای تیمش را مدیریت کرد.

امانوئل پتی از انریکه ستایش کرد و گفت: «لوئیس انریکه تنها مربی پاری سن ژرمن در دوران مالکیت قطر است که جرات و شهامت انجام کاری که می‌خواهد را داشته است. انریکه امباپه را به خوبی کنترل کرده و او را سر جای خودش نشانده است. امباپه می‌گوید، من در پست خودم بازی نمی‌کنم، می‌خواهم اینجا بازی کنم نه جای دیگری و چنین حرف‌های بیهوده‌ای ولی انریکه توجهی نکرده است. امباپه باید خودخواهی خود را کنار بگذارد و با ایده‌های مربی سازگار باشد. انریکه این را به امباپه نشان داد.»

دیگر خبرها

  • امروز با سعدی: چه جرم رفت که با ما سخن نمی‌گویی
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (17 اردیبهشت)
  • آغاز داوری آثار جشنواره قصه‌گویی «نون، قصه و نمک مادربزرگ»
  • طرح ساماندهی اجاره بهای مسکن تأیید شد
  • تاثیر مخرب دروغگویی بر سلامت مغز
  • طرح ساماندهی مسکن و اجاره‌بها تأیید شد
  • تشکیل سازمان «سپند» به تایید شورای نگهبان رسید/ تائید طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (16 اردیبهشت)
  • فقط یک نفر شهامت داشت امباپه را سرجایش بنشاند
  • عزاداری مردم آذربایجان غربی در سوگ شهادت امام صادق(ع)