Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-سخنگوی قوه قضاییه در خصوص دستگیری شهردار طالقان گفت: در شهر طالقان نه اعضای شورا و نه شهردار دستگیر نشدند اما در نظرآباد تعدادی دستگیر شدند.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در ادامه صد و بیست‌ و یکمین نشست خبری خود درخصوص تماس های مردمی از طریق تلفن گویاگفت: همچنان تعداد تماس های شهروندان بالاست، برخی انتقاد و برخی پیشنهاد دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در طول آبان ماه بیش از ١٣٦ هزار تماس از طریق تلفن و وب داشتیم که بیشتر مربوط به مسایل خانواده بوده است.

اژه‌ای در خصوص دستگیری شهردار طالقان گفت: در مورد طالقان نه اعضای شورا نه شهردار دستگیر نشدند اما در نظرآباد تعدادی دستگیر شدند پرونده کیفرخواست خورده و به دادگاه رفته است.

وی در خصوص آخرین وضعیت پرونده کاسپین گفت: بحث الان تعاونی هایی است که منحل شدند و بعدا کاسپین تاسیس شد که امورات آنها را دنیال کند.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: برخی از مدیران آن تعاونی ها بازداشت شدند و هنوز بازداشت هستند مثل فرشتگان.

اژه‌ای گفت: در پرونده کاسپین شناسایی و کارشناسی اموال در دادسرا در حال پیگیری است اما بخش بعدی قضیه، تعیین تکلیف سپرده گذاران است که با کمک دولت، مجلس و بانک مرکزی، طی نشستی که بین سران قوا بوده، تصمیماتی گرفته شد تا با توجه به اموال شناسایی شده که در حال ارزیابی و کارشناسی است.

وی گفت: بانک مرکزی خط اعتباری را در اختیار برخی بانک ها و موسسات قرار دهد تا آنها بتوانند بخشی از سپرده سپرده گذاران را بدهند.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: بر این اساس، قرار شده تا 200 میلیون به سپرده گذاران کاسپین و در مورد افضل توس، البرز ایرانیان و وحدت هم فعلا تا 100 میلیون پرداخت شود.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۶۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق سابقه‌دار منازل بهارستان دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان از دستگیری سارق سابقه‌دار خبر داد و گفت: سارق منازل بهارستان با ۱۰ سابقه کیفری دستگیر و به ۶ سرقت جدید اعتراف کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهارستان، سرهنگ مجید عسکری‌نیا در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری سارق منازل بهارستان، اظهار داشت: این سارق 10 مرتبه سابقه کیفری داشته که مجدد برای سرقت جدید منازل اقدام ‌کرده است.

وی با بیان اینکه این سارق از 6 سرقت جدید خود رونمایی و اعتراف کرده است، افزود: پلیس با اقدامات فنی و اطلاعاتی و با استفاده از دوربین‌های مداربسته، سارق را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بهارستان با بیان اینکه سارق با حضور در مقابل منازل و نبود افراد خانواده در خانه با استفاده از شاه‌کلید وارد منازل می‌شد، تصریح کرد: این سارق در شهرهای صالحیه، گلستان و نسیم‌شهر اقدام به سرقت می‌کرد.

دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر

عسکری‌نیا در پایان با تأکید بر برخورد قاطع نیروی انتظامی با سارقین خاطرنشان کرد: این سارق سابقه‌دار از گذشته و حبس‌های متوالی خود درس عبرت نگرفته است و به سرقت‌های خود ادامه می‌داد که در حال حاضر پرونده متهم تکمیل و تحویل مراجع قضایی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نظرآباد
  • سارق سابقه‌دار منازل بهارستان دستگیر شد
  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • تغییر ۲۱ شهردار و شورای شهر نسیم‌شهر در ۴ سال
  • تعلیق فعالیت یکی از اعضای شورای شهر بندر امام (ره)
  • سوالی که گم شد؛ قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ها کجاست؟
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ ها کجاست؟
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ها کجاست؟
  • استعفای برخی اعضای حزب «نسل نو»