Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@06:25:09 GMT

جزئیات وداع و تشییع پیکر مطهر ۳ شهید فاطمیون

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۴۶۹۴۷

جزئیات وداع و تشییع پیکر مطهر ۳ شهید فاطمیون

مراسم وداع، تشییع و تدفین پیکر مطهر سه شهید فاطمیون طی روزهای آتی در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، مراسم وداع، تشییع و تدفین پیکر مطهر سه شهید فاطمیون طی روزهای آتی در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود. شهیدان «سیدمحمود علوی»، «نجیب‌الله انوری» و «محمد محمدی» در دفاع از حریم اهل بیت(ع) در سوریه توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم تشییع شهید «سیدمحمود علوی» از لشکر فاطمیون، صبح روز پنج‌شنبه نهم آذرماه در شهر ساوه برگزار می‌شود. این مراسم ساعت 9:30 صبح از مقابل بیمارستان شهید مدرس شهر ساوه آغاز و پیکر مطهر این شهید والامقام به سمت امامزاده سیداسحاق(ع) بر روی شانه‌های مردم تشییع و درجوار آستان مقدس این امامزاده به خاک سپرده خواهد شد. همچنین مراسم وداع با شهید علوی نیز شامگاه چهارشنبه هشتم آذرماه 96 در مسجد ابوذر شهرستان ساوه برپا می‌شود. شهید علوی دهمین شهید مدافع حرم شهرستان ساوه است.

مراسم وداع با پیکر مطهر شهید «نجیب‌الله انوری» از لشکر فاطمیون در روز چهارشنبه 8 آذر ماه 96 برگزار می‌شود. این مراسم از ساعت 20 در مهدیه امام حسن(علیه السلام) واقع در دهستان خیرآباد از توابع شهرستان ری برگزار خواهد شد. همچنین پیکر مطهر این شهید روز پنج‌شنبه 9 آذرماه 96 ساعت 14:30 از ابتدای خیابان شهید زواره واقع در دهستان خیرآباد به سمت آستان مقدس امامزادگان طاهر(علیه السلام) تشییع و سپس در این مکان مقدس به خاک سپرده می‌شود.

مراسم استقبال از پیکر مطهر شهید «محمد محمدی» در روز چهار شنبه 8 آذرماه 96 ، ساعت 9 صبح در فرودگاه کرمان برگزار می‌شود. همچنین مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید در روز پنج شنبه 9 اذرماه 96 از ساعت 8 صبح آغاز می‌شود. این مراسم از مقابل شهرداری به طرف گلزار شهدای بردسیر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

R1013186/P1439/S4,38/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۶۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید «فرزین بلیان» در کرمانشاه + تصاویر

مراسم تشییع پیکر شهید مدافع امنیت «فرزین بلیان» امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه در کرمانشاه برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، مراسم تشییع پیکر شهید مدافع امنیت «فرزین بلیان» امروز جمعه 14 اردیبهشت ماه بعد از نماز جمعه با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در کرمانشاه برگزار شد.

شهید بلیان اهل کرمانشاه روز گذشته در پی تیراندازی اشرار مسلح به برجک نگهبانی از آن سوی نوار مرزی، در هنگ مرزی بانه کردستان به فیض شهادت نائل شد.

نماز بر سر پیکر مطهر شهید را حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بعداز نماز عبادی سیاسی جمعه اقامه کردند و پیکر مطهرشهید بر دستان مردم انقلابی و قدرشناس کرمانشاه تشیع شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • تشییع پیکر شهید گمنام در اشکذر + فیلم
  • تشییع پیکر مطهر ٢ شهید گمنام در کرمان و رفسنجان/وداع با فرزندان روح الله در ديار حاج قاسم
  • مراسم تشییع پیکر مطهر ۴ شهیدتازه تفحص شده - اصفهان
  • فیلمی از مراسم تشییع شهید تازه تفحص شده در روستای ده محمد
  • مراسم وداع با پیکر مطهر شهید عشیری لیوسی در دزفول
  • مراسم تشییع و وداع با پیکر مطهر شهید مرتضی غلامی در دیلم
  • تشییع پیکر شهید «فرزین بلیان» در کرمانشاه + تصاویر
  • جزییات مراسم استقبال و تشییع پیکر شهدای گمنام در کرمان
  • برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر شهید محمد شفیع فیضی زاده در ایلام