Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@04:48:22 GMT

توافق آتش بس داعش و نیروهای سوریه دموکراتیک

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۴۷۷۰۱

توافق آتش بس داعش و نیروهای سوریه دموکراتیک

برخی منابع در حالی از توافق توقف درگیری میان داعش و نیروهای سوریه دموکراتیک خبر می دهند که یک مسئول وابسته به «قسد» به آن واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، منابع وابسته به گروههای مسلح فاش کردند که داعش و نیروهای سوریه دموکراتیک(قسد) با یکدیگر درباره توقف درگیری توافق امضا کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش؛ منابع وابسته به گروههای مسلح اعلام کردند که این توقف درگیری در مناطق باقیمانده تحت اشغال داعش از روستای «جمه» در حومه جنوب شرقی دیرالزور تا روستای »الباغور» در مرز با عراق است. بر اساس این توافق طرفین درباره آتش بس به مدت یکماه توافق کردند که این مدت قابل تمدید است.

همزمان برخی منابع از رسیدن خانواده های داعشی ها به اردوگاه »الهول» تحت کنترل نیروهای سوریه دموکراتیک در حومه جنوب شرقی الحسکه سوریه خبر دادند.

این در حالی است که شبکه روسیاالیوم به نقل از منابع وابسته به نیروهای سوریه دموکراتیک هر گونه آتش بس میان قسد و داعش را تکذیب کرد.

این منابع اعلام کردند: هدف از این اخبار و گزارشها خدشه وارد کردن به وجهه نیروهای سوریه دموکراتیک و بالا بردن روحیه تروریستهاست. اخبار مربوط به توافق با داعش مسخره است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۷۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستاوردسازی خیالی اسرائیل و رسانه‌هایش درباره رامین یکتاپرست

برخی رسانه‌های اسرائیلی از جمله جروزالم پست و برخی از رسانه‌های فارسی زبان وابسته به آنها یعنی ایران اینترنشنال در خبری مدعی شدند که رامین یکتاپرست، توسط اسرائیل کشته شده است. این رسانه‌ها او را نیروی وابسته به سپاه معرفی می‌‌کنند! - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیگیری خبرنگار ما از منابع مطلع حاکیست که این اخبار صرفاً یک دستاوردسازی خیالی برای رژیم تروریستی اسرائیل است و فردی به نام رامین یکتاپرست هیچ ارتباطی با سپاه ندارد.

رامین یکتاپرست یک فرد دوتابعیتی است که سابقه چندان  مثبتی هم ندارد؛ همچنین برخی اطلاعات حاکیست که او در یک درگیری شخصی کشته شده است.

رسانه‌های اسرائیلی و بویژه فارسی‌زبان‌هایی مانند ایران اینترنشنال، پس از شکست این رژیم در عملیات تنبیهی وعده صادق، در چند نوبت سعی کرده‌اند دستاوردهای خیالی برای آنها بسازند.

خود رسانه‌های آلمانی هم پیشتر نوشته بودند که طبق ادعای پلیس آلمان یکتاپرست در سال های 2009 و 2010 یک فاحشه‌خانه در لورکوزن آلمان را اداره می‌کرد و پس از آن به کلوب های موتورسواری که به بزهکاری شهرت داشتند، ملحق می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستاوردسازی خیالی اسرائیل و رسانه‌هایش درباره رامین یکتاپرست
  • طرح رژیم اسرائیل برای حمله به رفح اعلام شد
  • فوری /بودجه نیروهای مسلح در سال ۱۴۰۳ اعلام شد /تصویب جدول منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها
  • حملات باندهای مسلح و داعش در نیجریه/ ۲۵ نفر کشته شدند
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • بازداشت چند داعشی در استانبول
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی