Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: طرح تفصیلی شهر سرپل‌ذهاب تهیه و تصویب شده و در دست ابلاغ است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی نیک کردار امروز در جلسه کمیسیون ماده پنج که با موضوع زلزله اخیر در شهرستان سرپلذهاب، که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، ابراز داشت: طرح تفصیلی شهر سرپلذهاب تهیه و تصویب شده و در دست ابلاغ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه افزود: با توجه به اینکه کار ارزیابی توسط بنیاد مسکن طی ۲ روز آینده به پایان خواهد رسید مردم جهت تشکیل پرونده جهت بازسازی منازل به شهرداری‌ها رجوع کنند.

نیک کردار ابراز داشت: مردم سرپلذهاب در مناطق ناپایداری به لحاظ سازه ای، اجتماعی و اقتصادی هستند لذا نیازمند توانمندسازی هستند.

وی خاطر نشان کرد: با همکاری سازمان بهسازی و نوسازی علاوه بر نوسازی و بازسازی ساختمانهای آسیب دیده، همه جوانب اقتصادی و اجتماعی را در نظر بگیریم و از فرصت زلزله استفاده کنیم تا ساماندهی جدیدی به شهر سرپلذهاب بدهیم.

نیک کردار تصریح کرد: کیفیت معماری و شهرسازی را در طرح تفصیلی بالا ببریم و ساخت و ساز ها را با رعایت نکات فنی پیش ببریم تا در حوادث طبیعی دچار خسارت زیاد نشویم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۸۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای شهر قم برای سفر رئیسی بودجه تصویب نکرد

روزنامه ایران نوشت: سرپرست روابط عمومی استانداری قم از سفر بدون تشریفات رئیس جمهور به استان قم خبر داد.

علی اقبالی در این باره گفت: رویکرد سفرهای استانی رئیس جمهور در دولت سیزدهم حذف تشریفات و خدمت رسانی به مردم با حداقل هزینه بوده و یکی از مهم‌ترین تلاش‌های دولت، ارتباط چهره به چهره هر چه بیشتر مسئولان با مردم، حضور در بین مردم و شنیدن صحبت ها و توجه به درد دل های مردم از نزدیک است.

سرپرست روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم تصریح کرد: برداشت از منابع عمومی شهری و هزینه در سفر رئیس جمهور با رویکرد استاندار قم در تضاد جدی قرار دارد و به این دلیل نیز از اعضای محترم شورای شهر قم، ضمن تشکر از دغدغه‌های میهمان نوازی، درخواست داریم چنانچه خبر تصویب بودجه‌ای برای استقبال از رئیس جمهور توسط شهرداری قم مقرون به صحت است، نسبت به لغو آن مصوبه اقدام فرمایند و آن اعتبار را صرف آبادانی و پیشرفت شهر قم نمایند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آمادگی برای میزبانی از ۴۰ هزار زائر بازی‌دراز
  • نخستین کاروان‌ راهیان نور وارد سرپل‌ذهاب شد
  • اعزام سه هزار لرستانی به ارتفاعات بازی دراز کرمانشاه
  • شورای شهر قم برای سفر رئیسی بودجه تصویب نکرد
  • صنعت نساجی یزد بازسازی ‌و نوسازی می‌شود
  • طرح تفصیلی کرج تا خردادماه تصویب می‌شود+فیلم
  • تصویب طرح تفصیلی کرج بعد از ۱۰ سال
  • ۷۰۰ نفر بیمه شده قالی بافی در سرپل ذهاب فعالیت دارد
  • بارش تگرگ در شهرستان‌های پاوه، ثلاث‌باباجانی و سرپل ذهاب
  • تصویب مطالعات طرح ویژه تفصیلی بافت تاریخی شهر ارومیه