Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم صبحگاه عهد سربازی نیروهای نظامی و انتظامی فرارسیدن سالروز امامت حضرت، ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه) با حضور حجت‌الاسلام رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران و سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه صبح امروز در مسجد مقدس جمکران برگزار شد. به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، مراسم صبحگاه عهد سربازی نیروهای نظامی و انتظامی فرارسیدن سالروز امامت حضرت، ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه) با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین رحیمیان رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب و تولیت مسجد مقدس جمکران و سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت‌الاسلام و المسلمین رحیمیان به پیروزی ملت ایران بر رژیم پهلوی، جنگ ۳۳ روزه، دفاع مقدس و در این روزگار جنگ با جریان وابسته به آمریکا و دفاع از حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) و عتبات مقدسه عراق به عنوان نمونه هایی بارز در تحقق وعده الهی اشاره کرد و عنایت و نصر الهی و پشتیبانی حضرت، ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه) را نتجیه بخش این مقاومت‌ها دانست.


رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلابدر صبحگاه مشترک عهد سربازی که صبح امروز با حضور یگان‌های نظامی و انتظامی در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن سالروز امامت حضرت، ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه)، هفته بسیج و پیروزی مقاومت بر تکفیری‌های داعش، پیروزی را وعده حتمی الهی پس از هر مقاومتی عنوان کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین رحیمیان به پیروزی ملت ایران بر رژیم پهلوی، جنگ ۳۳ روزه، دفاع مقدس و در این روزگار جنگ با جریان وابسته به آمریکا و دفاع از حرم حضرت زینب (سلام‌الله علیها) و عتبات مقدسه عراق به‌عنوان نمونه‌هایی بارز در تحقق وعده الهی اشاره کرد و عنایت و نصر الهی و پشتیبانی حضرت، ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه) را نتیجه‌بخش این مقاومت‌ها دانست.

تولیت مسجد مقدس جمکران بابیان اینکه هرکجا سازش بوده نتیجه‌ای جز ذلت و انفعال وجود نداشته است، بر تجدید بیعت سربازان آن حضرت در سالروز آغاز امامت امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) در مسجد مقدس جمکران با پیام ایستادگی در مسیر حق و عدالت اشاره کرد.        

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۹۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد

مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی در قم برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، پیکر مرحومه معصومه حائری همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی فرزند امام راحل(ره) امروز از مسجد نو واقع در خیابان آستانه به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (س) تشییع و پس از اقامه نماز میّت توسط آیت الله سبحانی در حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به خاک سپرده شد.

این مراسم با حضور بیت حضرت امام (ره)، استاندار قم، مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران برگزار شد.

مراسم ختم همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی امروز شنبه 8 اردیبهشت ماه 1403 بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدا (خیابان صفاییه) برگزار خواهد شد.

به گزارش تسنیم، مرحومه معصومه حائری عروس امام خمینی(ره) و همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی صبح روز پنجشنبه 6 اردیبهشت‌ماه 1403 پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از خاندان آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری بنیان گذار حوزه علمیه قم بود.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • قدردانی جمعی از استادان و شخصیت‌های حوزوی از آیت‌الله جوادی آملی
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • یورش شهرک‌نشینان به آرامگاه حضرت یوسف (ع)
  • برای تقرب به ساحت مقدس امام زمان(عج) چه کنیم؟
  • یورش شهرک‌نشینان به آرامگاه حضرت یوسف (ع)/ محدودیت‌ها در قدس اشغالی برای نمازگزاران