Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-26@19:52:28 GMT

آغاز فعالیت دفتر دانشگاه علم و صنعت ایران در آلمان

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۴۹۳۲۵

آغاز فعالیت دفتر دانشگاه علم و صنعت ایران در آلمان

رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران از آغاز فعالیت دفتر این دانشگاه در بن آلمان برای هماهنگی فعالیت‌های مشترک دانشگاه‌های ایران با اتحادیه اروپا خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از دانشگاه علم و صنعت دکتر محمدعلی برخورداری گفت: برای راه‌اندازی این دفتر، یک ساختمان را در شهر بن کشور آلمان اجاره کرده‌ایم و این دفتر فعالیت خود را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این دفتر عضو ثابت ندارد و در حال هماهنگی هستیم تا یک نفر را به عنوان عضو ثابت به این دفتر اعزام کنیم.

رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران ادامه داد: طبق تفاهم صورت گرفته، قرار بود ایران دفتری را راه‌اندازی کند تا روند فعالیت‌های علمی و آموزشی میان ایران و اتحادیه اروپا را پیگیری کند. بنابراین باتوجه به اینکه دانشگاه علم و صنعت از سوی وزارت علوم به عنوان رابط دانشگاه‌های ایران با کشور آلمان تعیین شده بود اقدام به راه‌اندازی این دفتر در کشور آلمان کرده است.

برخورداری گفت: در این دفتر ارتباطات علمی، آموزشی و پژوهشی میان ایران و کشورهای اتحادیه اروپا پیگیری می‌شود.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۹۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس،  روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز اعلام کرد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سفر به جمهوری تاجیکستان، با وزیر تندرستی این کشور  درمورد توسعه همکاری‌های مشترک با راه اندازی دفتر همکاری‌های علمی_دانشگاهی، دیدار و گفتگو کردند.
در این نشست که در وزارت تندرستی تاجیکستان و با همراهی سفیر ایران در جمهوری تاجیکستان برگزار شد، پیرامون راه‌های توسعه همکاری‌های دو جانبه همفکری شد.
در ادامه این ملاقات، دفتر اختصاصی همکاری‌های علمی-دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان، در ساختمان وزارت تندرستی افتتاح شد.
معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این خصوص اظهار داشت: افتتاح این دفتر که نشان دهنده اعتماد طرف تاجیک به توانمندی‌های دانشگاه علوم پزشکی شیراز است، روابط دو جانبه را با شتاب بیشتری توسعه می‌دهد.
دکتر سید حسن سراج راه اندازی این دفتر را فرصتی برای برنامه ریزی، هماهنگی و پیگیری موضوعات مورد علاقه دو طرف دانست.
در پایان برنامه‌های روز دوم سفر، وزیر تندرستی جمهوری تاجیکستان، نشان ملی تاجیکستان را به دکتر مهرداد شریفی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعطا کرد.

دیگر خبرها

  • افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز
  • فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان آغاز می‌شود
  • «مهاجرت» توازن توانمندی‌های توسعه‌ای را دگرگون می‌سازد
  • افزایش 6500 میلیارد ریالی قراردادهاي فافق
  • «پیری» دقیقا از چه سنی آغاز می‌شود؟
  • فعالیت هنرستان انرژی اتمی هرمزگان از مهر ماه سال جاری آغاز می‌شود
  • واکنش نوری قزلجه به ادعاهای عجیب کریمی قدوسی
  • فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران
  • بورل اوضاع غزه بدتر از ویرانه‌های آلمان در جنگ جهانی
  • آمریکا 4 فرد و 2 شرکت مرتبط با ایران را تحریم کرد