Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: سالانه اصلاح نژاد یک‌هزار رأس از دام‌های استان با استفاده از نژادهای پرتولید در استان اجرا می‌شود.

به گزارش ایسنا، ذبیح‌الله غریب هفتم آذر ماه در شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری استان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: افزایش بهره‌وری دام‌ها می‌تواند باعث اقتصادی شدن تولید و افزایش درآمد دامداران روستایی شود که یکی از راه‌های افزایش بهره‌وری، استفاده از روش‌های نوین پرورش و اصلاح نژاد دام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان افزود: سالانه اصلاح نژاد یک‌هزار أس از دام‌های استان با استفاده از نژادهای پرتولید در استان اجرا می‌شود.

وی از آمادگی این سازمان برای اصلاح نژاد دام‌های بیشتر در استان خبر داد و گفت: چنانچه تسهیلاتی به این حوزه اختصاص داده شود این سازمان سالانه توانایی اصلاح نژاد 40 هزار رأس دام را خواهد داشت.

غریب با اشاره به اجرای موفق طرح ترکیب ژنتیکی گوسفند نژاد لری و بختیاری با نژاد دومانوف در روستاهای سطح این استان، تصریح کرد: با اجرای این طرح میزان دوقلوزایی گوسفندان افزایش یافته است.

رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری نیز با بیان اینکه 120 واحد فناور و شرکت دانش‌بنیان در استان فعالیت می‌کنند، گفت: در این شرکت‌ها 600 نفر به صورت مستقیم در حال فعالیت هستند.

پیرعلی اظهار کرد: این شرکت‌های مذکور توسط برترین‌های رتبه‌های دانشگاهی در رشته‌های آب، انرژی، IT  و ICT  تأسیس شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: برای رسیدن به توسعه در بخش اقتصاد و صنعت باید نوآوری و خلاقیت ایجاد شود که آموزش‌های به روز دانشگاهی و شرکت‌های دانش بنیان تنها راهکار است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۹۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۵۰ درصدی تعهد خیرین مدرسه ساز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز چهارمحال و بختیاری گفت: در آخرین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان، تعهد خیرین ۶۴ میلیارد تومان بود که بالای ۵۰ درصد آن تاکنون محقق شده است.

دیگر خبرها

  • اصلاح نژاد ۱۵ هزار راس دام سبک در استان همدان
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • تولید سالانه بیش از ۱۶ میلیون قطعه مرغ بومی در فارس
  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • تحقق ۵۰ درصدی تعهد خیرین مدرسه ساز
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان
  • خبر‌های ورزشی ۶ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس
  • سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان
  • فرصت تحلیل برای اهالی بازار سرمایه با انتشار گزارش‌های ماهانه و سالانه شرکت‌ها