Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین تجلیل و تکریم مادران و همسران ۱۶ شهید مدافع حرم استان گلستان با عنوان «همایش بزرگ یا زینب (س)» به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  زرین نامه؛ در پی پیروزی جبهه مقاومت اسلامی بر شجره خبیثه ملعونه داعش در منطقه با یاری مدافعان حرم، کرسی تلاوت قرآن کریم و آیین تکریم و تجلیل از مادران و همسران شهدای مدافع حرم استان گلستان با حضور علیرضا اسفندیاری مقدم رییس، جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اسلامی علی آباد کتول در سالن پرفسور حسابی این واحد دانشگاهی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم علی محمد پور از قاریان ممتاز کشوری با قرائت آیات وحی به این محفل روح و جان بخشید و سپس نمایشی با موضوع خواهر شهید، توسط یکی از دانشجویان رشته کارگردانی این واحد دانشگاهی اجرا شد. 

در بخش دیگر این برنامه زهره گلاوی همسر شهید مدافع حرم پاسدار رشید اسلام محمد رضا شیبانی مجد به ایران سخن پرداخت و در پایان با هدای لوح سپاس و هدایایی از مادران و همسران 16 شهید مدافع حرم استان گلستان تجلیل شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۹۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۱۱۰ قهرمان و ورزشکار افتخار آفرین گلستانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان هادی ساعی  رییس فدراسیون تکواندو در این مراسم گفت : گلستان در زمینه پرورش تکواندو کار استعداد و شایستگی فراوانی دارد و امیدواریم با حمایت مسئولان ورزشکاران گلستان در میادین جهانی و آسیایی بدرخشند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم
  • آیین تجلیل از معلمان بخش کوهستانی کجور
  • تجلیل از معلمان نمونه استان قزوین 
  • برگزاری جشن‌های مادرانه در مساجد برای ترغیب مادران به فرزندآوری
  • ادای احترام زیبای ختافه به مادران بازیکنان (عکس)
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • تجلیل از ۱۱۰ قهرمان و ورزشکار افتخار آفرین گلستانی
  • آیین تجلیل از جانبازان تیپ ۵۵ هوابرد