Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا ، مسعود سلطانی فر ، وزیر ورزش و جوانان در نشستی صمیمی با نمایندگان سمن های استان گیلان و کرمان  با تبریک حلول ماه ربیع الاول گفت:از معاونت جوانان و اقای تندگویان بابت برگزاری مستمر جلسات با سمن های استان های مختلف تشکر و قدردانی می کنم. 

سلطانی فر ادامه داد:ایران در حال تحولی بزرگ در نظام اداری اش قرار دارد، مدیران ٤دهه گذشته کم کم جای خود را به جوانان می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او در ادامه گفت: دولت با انتخاب وزیری جوان در کابینه نشان داد این انتقال قدرت با سرعت بیشتری باید انجام شود و دولت هم در این بحث جدیاست، امیدوارم در ٤سال اینده شاهد ان باشیم که خیلی از پست های مدیریتی بهدست جوانان و زنان افتاده است.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه گفت:ما جوانان رابه عنوان یک موتور متحرک در اداره کشور می دانیم من معتقدم این انتقال قدرت در ٤ سال اینده انجام خواهد شد

سلطانی فر ادامه داد:در آینده نزدیک موانع و مشکلات سر راه سمن ها حل خواهد شد ،درهمه استان ها ، استانداران استفاده از جوانان و اعتماد به ان ها را در دستور کار خود قرار داده اند. 

او در ادامه گفت:یکی از محوری ترین شاخص های ما برای ارزیابی مدیران کل استان ها ، رسیدگی به امور جوانان و حمایت از سمن ها و تعامل با جوانان است ،بارها در نشست های مختلف به مدیران مل استان ها گفته شده است که یکی از معیار های سنجش عملکردشان کارنامه هان ها دررحوزه جوانان است. 

وزیر ورزش و جوانان در ادامه گفت:ما در انتصابات مدیران استان نیز به حوانان اعتماد کردیم و هم اکنون چندین تن از مدیران کل استانی ما زیر ٤٠ سال هستند ،ما از رهبر کبیر انقلاب درس اعتماد به جوانان را اموخته ایم همانطور که میدانید در اولین دولت های بعد از انقلاب این حوانان بودند که اداه کشور را به دست گرفتند. 

او ادامه داد:در خصوص خانه جوانان با تعامل با نهادهای مختلف علاوه بر خانه های جدید تمامی خانه هایی که مربوط به جوانان است  راپس خواهیم گرفت. 

وزیر ورزش و جوانان در خصوص تفکیک حوزه جوانان از ورزش  گفت:ما تابع مراجع قانون گذار هستیم و هم اکنون هم معاونت جوانان با قدرت به کار خودش ادامه می دهد،هر تصمیمی که مجلس بگیرد ما با قدرت مقدمات اجرای ان را درراسرع وقت انجام خواهیم داد. 

سلطانی فر در پایان گفت:حوزه ازواج هم نام دفتر ازواج در وزارت خانه عوض شده است ولی محتوای ان هنوز وجود دارد،تا کنون علاوه بر پرداخت وام های ازدواج در حوزه روان شناسی هم چندین مرکز مشاوره راه اندازی شده است که تعداد این مراکز مشاوره نسبت به ٤ سال قبل ١٠برابر شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۵۰۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط ایتالیایی‌ها برای سردار آزمون

سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در تیم رم توانسته عملکرد خوبی داشته باشد و در بازی با بولونیا در هفته سی و سوم که با شکست ۳ بر یک رم همراه بود توانست تنها گل تیمش را وارد دروازه حریف کند.

سایت «romapress» خبر داد: مدیران باشگاه رم از عملکرد و تعهد مهاجم ایرانی خود فوق‌العاده راضی هستند و در ماه‌های اخیر تماس‌هایی را با مدیران باشگاه بایرلورکوزن بر قرار کرده‌اند تا مذاکره بابت دائمی کردن قرارداد آزمون را آغاز کنند. همچنین «دنیله دروسی» سرمربی رم از احتمال ماندن سردار آزمون بسیار خوشبین است.

با این حال آینده ماندن آزمون در رم گرو به حضور این تیم در لیگ قهرمانان اروپا برای فصل آینده است. رم برای آزادسازی آزمون باید ۵/‌‬ ۱۲ میلیون یورو به بایرلورکوزن پرداخت کند که در صورت صعود به اروپا این باشگاه آزادی مالی بیشتری خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • ۵ هدیه اینتر به اینزاگی برای فصل آینده
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • شرط ادامه حضور سردار آزمون در رم چیست؟
  • شرط ایتالیایی‌ها برای سردار آزمون
  • پرطرفدارترین بازیکن حال حاضر جهان به بایرن مونیخ می‌رود؟
  • عقب‌نشینی پسران از مبارزه با غول کنکور/ آسیب‌های کاهش مردان تحصیلکرده
  • فلاحت پیشه: هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران
  • هوینس خبر داد: انتقال صد میلیونی بایرن کیست
  • فروش یا انتقال قرضی؛ منچسترسیتی علاقه‌ای به حفظ ژائو کانسلو ندارد