Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان سرمایه گذاری در بخش جوانان را زمینه ساز آینده درخشان برای کشور خواند و گفت: در دولت تدبیر و امید جوانان در اولویت هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، علی جوان، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان امروز(7 آذر) در نشست خبری با خبرنگاران با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: نگاه دولت تدبیر و امید به جوانان نگاهی متفاوت است و تلاش می کند تا زمینه پویایی جوانان را فراهم سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از جوانان به عنوان سرمایه های کشور یاد کرد و گفت: برای داشتن کشوری آباد و توسعه یافته بایستی در حوزه جوانان برنامه ریزی کرد.


این مقام مسوول با اشاره به اینکه زیرساخت های لازم برای فعالیت جوانان باید آماده شود، گفت: در چنین فضایی جوانان می توانند برای توسعه کشور تلاش کنند.


جوان با اشاره به اینکه در حوزه ورزش هم استان زنجان موفقیت های بسیاری کسب کرده است، خطاب به رسانه ها گفت: رسانه ها بایستی توسعه ورزش را با قلم هایشان به اطلاع مردم برسانند.


مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان ادامه داد: استادیوم 15 هزارنفری زنجان تیرماه سال آینده به بهره برداری می رسد.


در ادامه این جلسه معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان با اشاره به عملکرد هشت ماهه حوزه ورزش این اداره اظهار کرد: 40 هزار و 374 نفر در استان زنجان دارای بیمه ورزشی هستند که از این تعداد 25 هزار و 114 نفر آقا و مابقی خانم هستند.
محمدعلی حمزه پور ادامه داد: تا این لحظه استان زنجان موفق به کسب 77 مدال قهرمانی شده است.


وی با اشاره به اینکه استان زنجان 45 میزبانی قهرمانی کشور را در کارنامه خود ثبت کرده است، گفت: در این بازه زمانی 63 مورد صدور پروانه تاسیس باشگاه، 62 مورد تمدید مجوز و 9 مرود مجوز موافقت اصولی برای باشگاه ها انجام شده است.
این مقام مسوول تعداد باشگاه های ورزشی استان را 240 باشگاه خواند و گفت: 140 باشگاه در زنجان و مابقی در شهرستان ها فعالیت می کنند.


حمزه پور به برپایی کلاس های مربیگری و داوری در هشت ماهه نخست سال اشاره کرد و گفت: بهمن امسال استان زنجان میزبان مسابقات بین اللملی بدمینتون جام فجر است.


 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۶۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: پارسال ۹۰۶ هزار و ۹۶۸ نفر متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج بودند که هشتاد و شش درصد تسهیلات خود را دریافت کردند و ۱۴ درصد باقیمانده در نوبت دریافت هستند.

حجت‌الاسلام مهدی متقی‌فر عصر دیروز در گرگان گفت : سال گذشته یکصد و شصت هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج از سوی بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوان اظهار امیدواری کرد با تدبیر بانک مرکزی، امسال شاهد ایجاد صف‌های طولانی برای دریافت وام ازدواج در کشور نباشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پشت پرده فعال‌شدن دیپلماسی آفریقاییِ ایران چیست؟
  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است
  • یکی از استان‌های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای هستیم
  • توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان با اجرای ۷ پروژه
  • ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان
  • تقدیر امام جمعه کاشان از اجرای طرح نور فراجا
  • لازمه ورود به عرصه ورزش، ورزیدگی اخلاقی است
  • امنیت لازمه توسعه است/لزوم رسیدگی به مسکن محرومان در کردستان
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور