Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@23:45:01 GMT

یادواره شهدای هفتگل برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۵۲۷۷۷

یادواره شهدای هفتگل برگزار می‌شود

در آستانه هفته وحدت یادواره شهدای هفتگل با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده شهدا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان سرافراز و گلگون کفن یادواره شهدای هفتگل و دیار شهید حبیب‌الله کردزنگنه، شهید علی‌محمد ممبینی و شهید بیت‌الله اسمی‌پور برگزار می‌شود.

یادواره شهدای هفتگل روز چهارشنبه هشتم آذر ماه در آستانه میلاد پیامبر اعظم(ص) و آغاز هفته وحدت از ساعت 14:30 با حضور خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان اسلام، بسیجیان و جوانان خوزستانی در شهر شهید غلامرضا کلاه‌کج، شهید ابراهیم بیگلری و شهید کوروش الله‌بیگی آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این یادواره به منظور بزرگداشت شهدای والامقام خیابان بسیج هفتگل برگزار می‌شود و اهالی دیار شهید غلامرضا کاظمی، شهید سید علی موسوی و شهید سید محمدرضا موسوی یاد و خاطره شهیدان خود را گرامی می‌دارند.

در یادواره شهدای خیابان بسیج هفتگل، همچنین یاد و خاطره خادم الحسین(ع) زنده یاد رامین عبداللهی نیز گرامی داشته می‌شود زیرا وی از بانیان برگزاری این برنامه بود و بنا داشت که پس از اربعین حسینی این یادواره را انجام دهد.

در این برنامه میراحمدرضا حاجتی، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر(ع) استان خوزستان سخنرانی می‌کند و یاد و خاطره شهدای هفتگل را گرامی می‌دارد.

همچنین در یادواره شهدای خیابان بسیج هفتگل، احمدرضا مرادپور از مداحان اهل بیت(ع) دیار شهید سید عبدالحسین نجفی، شهید سید ابوالحسن میرسالاری و شهید سید جمال موسوی به مرثیه سرایی و نوحه خوانی می‌پردازد.

یادواره شهدای هفتگل با حضور خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر دفاع مقدس و اقشار مختلف مردم در خیابان بسیج تقاطع خیابان شهید چراغزاده دزفولی انجام می‌شود.

شهرستان هفتگل 253 شهید والامقام به آرمان‌های انقلاب اسلامی تقدیم کرده است که سردار شهید شکرخدا بهمنی، سردار شهید علی‌رضا داوودی، سردار شهید کرم سیاهپور، سردار شهید مصدق طاهری، سردار شهید محمدکریم ممبینی، سردار شهید غلامعباس عباسی‌مکوند و سردار شهید سید عیسی موسوی از آن جمله هستند و شهید حسین ممبینی، شهید بهمن درویشی، شهید مهدی بهرامی و شهید محمد اصلانی از جمله جوانان برومند هفتگل هستند که پس از دوران دفاع مقدس شربت شهادت نوشیدند.

انتهای پیام/

R41468/P1377/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۵۲۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز گتوند برگزار گردید

حجت الااسلام فتحی نیا، امام جمعه گتوند گفت: اگر آرامش، لذت و خوشحالی حقیقی را بخواهیم باید مسیری را برویم که شهدا رفتند، برگزاری یادواره شهدا نیاز ماست و ما نیاز داریم به زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا 

سردار حاجتی مدیر کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: ابرقدرت‌های دنیا به خاک ما حمله کردند، و فرزندان این آب و خاک در عملیات‌های مختلف مثل والفجر ۸ آنها را زمین زدند و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک این سرزمین را جدا کنند.

در ۳۱ شهریور سال ۵۹ ارتش بعث عراق آمده بود که سه ساعته خرمشهر را تصرف کند و گفته بودند آمده‌ایم که بمانیم، سه روزه خوزستان را تصرف خواهیم کرد و ۷ روزه جمهوری اسلامی را ساقط، ولی کاری از پیش نبردند، چون خدا خواست که این کشور و انقلاب بماند.

یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز شهرستان گتوند شامگاه سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، با حضور سردار حاجتی مدیر کل حفظ آثار و ارزش‌های اسلامی خوزستان، امام جمعه و فرماندار شهرستان گتوند، بخشدار مرکزی و بخشدار بخش عقیلی مسئولان ادارات، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مردم شهید پرور شهرستان گتوند در محل ناحیه مقاومت گتوند برگزار گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • تقدیم ۱۰۰۰ شهید جامعه کارگری در مازندران
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز گتوند برگزار گردید
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • یادواره ۴۵ شهید کارگر در تربت جام برگزار شد
  • شهدا معلم همیشگی شرافت و نماد اعتلای اخلاق و غیرت هستند
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجو معلم در لرستان
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است