Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی صنعت نفت آبادان اعلام کرد از عملکرد خط دفاعی تیمش راضی نیست و در هفته های آینده تغییراتی را ایجاد خواهد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فراز کمالوند درباره برتری تیمش مقابل سپاهان در هفته دوازدهم اظهار داشت:

بازی بسیار خوبی مقابل سپاهان انجام دادیم. تیم سپاهان عملکرد خوبی داشت و اتفاقا یکی از دلایلی که بازی جذاب شد، نوع فوتبال دو تیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما دیدید هردو تیم موقعیت های زیادی داشتند، گل های زیادی رد و بدل شد و چند بار هم توپ به تیر دروازه خورد. خوشبختانه ما نیز خوب کار کردیم و در نهایت ۳ امتیاز را گرفتیم.

فراز کمالوند ادامه داد:

از هواداران تشکر می کنم که از دقیقه یک تا ۹۰ ما را مورد حمایت خود قرار دادند و این مهم نقش زیادی در برد ما داشت. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و در آینده بتوانیم این عزیزان را خوشحال کنیم.

سرمربی صنعت نفت آبادان درباره عملکرد کرار جاسم تاکید کرد:

کرار جاسم بار دیگر نشان داد یک نابغه است. او کارهایی انجام می دهد که هیچ کس باورش نمی شود. در بازی با سپاهان هم عالی کار کرد و گل سوم تیم هم که او به ثمر رساند، استثنایی بود. البته بازیکنان دیگر هم خوب بودند و توانستند تدابیر تاکتیکی را به خوبی اجرا کنند.

فراز کمالوند با انتقاد از خط دفاعی تیمش بیان کرد:

واقعیت این است که من از خط دفاع صنعت نفت راضی نیستم. قطعا تغییراتی در راه داریم؛ چراکه ما نباید به راحتی گل بخوریم. ما در همه بازی ها گل می زنیم اما راحت گل می خوریم و به همین خاطر باید تغییراتی را ایجاد کنیم. البته در همین بازی با سپاهان علی عبدالله زاده دو تا توپ را با رشادت دفع کرد. با این حال من از مجموعه خط دفاع راضی نیستم.

فراز کمالوند همچنین گفت:

با کسی تعارف نداریم. هر بازیکنی نتواند در شرایط تاکتیکی خودش را برساند و اشتباه کند، از ترکیب خارج می شود. علاوه بر اینکه نیم فصل تیم را تقویت می کنیم، در همین ۳ بازی آینده نیز تغییرات در خط دفاع خواهیم داد.

سرمربی صنعت نفت با تشکر از فریدون اصفهانیان خاطرنشان کرد:

واقعا باید از رییس کمیته داوران تشکر کنم. خواسته ما این بود که داوران باتجربه برای ما انتخاب شوند که در بازی با سپاهان این اتفاق رخ داد و عملکرد خوبی هم داشت.

فراز کمالوند در پایان درباره مشکلات مالی تیمش افزود:

اعضای هیات مدیره باشگاه قول هایی درباره حل مشکلات به ما داده اند اما هنوز اتفاقی نیفتاده است. انشاءالله این وعده ها عملی می شود تا تیم در آرامش باشد و قطعا در این صورت بهتر از این هم می توانیم نتیجه بگیریم.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۵۳۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم هندبال سپاهان نوین گفت: جایگاه حساسی داریم و باید حواسمان را جمع کنیم. سقوط یا ماندنمان در لیگ به بازیکنان بستگی دارد و باید بتوانند امتیاز بگیرند.

مجید رحیمی‌زاده، سرمربی سپاهان‌نوین در خصوص باخت تیمش برابر گیتی‌پسند، اظهار کرد: بازی سختی بود. گیتی‌پسند تیم خوبی است که امسال جایگاه خوبی دارد. نتیجه برای هر دو تیم به مهم بود که سقوط یا صعود کنند.

وی افزود: تنها یک نیمه خوب بازی کردیم و در نیمه دوم واقعا خوب نبودیم‌. تعداد ۲ دقیقه‌هایمان زیاد شد که باید فیلم را بازبینی کنیم و علت را بفهمیم.

سرمربی سپاهان نوین تصریح کرد: نیم فصل دوم و در جایی که روند تیممان خوب بود، بدشانسی آوردیم و مصدوم دادیم. از طرفی امروز کارت قرمز هم زیاد داشتیم که محدودیت در بازیکن ایجاد کرد.

رحیمی‌زاده در پایان درباره جایگاه تیمش و احتمال سقوطشان، یادآور شد: جایگاه حساسی داریم و باید حواسمان را جمع کنیم. به بازیکنان بستگی دارد و باید بتوانند امتیاز بگیرند. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • اوسمار: می‌جنگیم تا به حقمان برسیم
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • مورایس: بازیکنان من، چه اتفاق‌هایی برایتان رخ داد!
  • تراکتور از استقلال پرمهره تر است/ از نتیجه بازی راضی هستم
  • توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!
  • مسکو: پهپاد اوکراین بر فراز «بلگورود» منهدم شد
  • آنچلوتی: خوب نبودیم، از مساوی راضی‌ام
  • روسیه: حمله تروریستی پهپادی بر فراز «بلگورود» خنثی شد
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند
  • باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم