Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-03@03:38:41 GMT

صادرات فرانسه به ایران رکورد ۵ ساله را شکست

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۵۳۲۵۴

صادرات فرانسه به ایران رکورد ۵ ساله را شکست

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز، جدیدترین اطلاعات منتشر شده از سوی مرکز آمار اروپا(یورو استات) نشان می دهد صادرات فرانسه به ایران طی سال جاری میلادی رشد قابل توجهی داشته است.

این کشور اروپایی در 9 ماهه سال جاری میلادی یک میلیارد و 53 میلیون یورو صادرات به ایران داشته است که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 129 درصد رشد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرانسه در 9 ماهه سال قبل تنها 458 میلیون یورو کالا به ایران صادر کرده بود.

صادرات فرانسه به ایران در 9 ماهه امسال از صادرات به ایران در 12 ماهه سال 2016 و همچنین سال های 2015، 2014، 2013، و 2012 نیز بیشتر بوده است. این کشور در سال های 2016 تا 2012 به ترتیب 721 میلیون یورو، 562 میلیون یورو، 453 میلیون یورو، 493 میلیون یورو، و 803 میلیون یورو به ایران صادرات داشته است.

بر اساس این گزارش واردات فرانسه از ایران در 9 ماهه نخست سال جاری میلادی نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 119 درصدی داشته و به یک میلیارد و 878 میلیون یورو رسیده است. فرانسه در 9 ماهه سال قبل 857 میلیون یورو کالا از ایران وارد کرده بود.

مجموع تجارت دو کشور در 9 ماهه امسال نیز با رشد 122 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به دو میلیارد و 931 میلیون یورو رسیده است. تجارت دو کشور در 9 ماهه سال قبل یک میلیارد و 315 میلیون یورو اعلام شده بود.

تسنیم

110

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۵۳۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله نکونام به رکورد تاریخی پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

استقلال در نبرد با تراکتور، برای بیست‌ودومین مسابقه پیاپی در فصل جاری توانستند شکست‌ناپذیر بمانند و حالا اگر در ۵ دیدار پیش‌رو روند شکست‌ناپذیری آبی‌ها تمدید شود، آن‌ها می‌توانند بار دیگر رکورد تاریخی سرخ‌پوشان پایتخت را در لیگ برتر بشکنند و بعد از تیمِ مجیدی، استقلالِ نکونام به دومین تیم شکست‌ناپذیر تاریخ لیگ برتر تبدیل خواهد شد.

سرخ‌پوشان پایتخت در اواخر لیگ ششم و اوایل لیگ هفتم با هدایت دنیزلی و قطبی، در ۲۶ بازی پیاپی شکست نخوردند و تا پیش از قهرمانی استقلال با مجیدی، رکورد بیشترین هفته پیاپی شکست‌ناپذیری در لیگ برتر ایران در اختیار پرسپولیسی‌ها بود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • شکست رکورد ایران توسط ترانه احمدی در مسابقات اسکیت فری استایل
  • دوری 9 الی 12 ماهه رونی بردغجی، هدف نقل و انتقالاتی بزرگان اروپا از میادین
  • غیبت لوکاس هرناندز در یورو 2024؛ دوری 6 الی 7 ماهه بازیکن فرانسوی از میادین
  • حمله نکونام به رکورد تاریخی پرسپولیس
  • دورتموند رکورد زد: قیمت باورنکردنی بلیط بازی با PSG
  • جم رکورد فروش را شکست
  • تجارت ۱.۳۶۴میلیارد دلاری ایران و ترکیه/ رشد ۱۶درصدی صادرات ترکیه به ایران
  • صادرات ۸۰۰ میلیون دلاری ترکیه به ایران در ۳ ماه
  • ضرر میلیونی بارسا با هت‌تریک بعدی لوا
  • رکورد جدید زندانیان در فرانسه