Web Analytics Made Easy - Statcounter

اجرای طرح توسعه مجتمع پتروشیمی کرمانشاه به حدود ۴۰۰ میلیون یورو سرمایه گذاری نیاز است.

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه از پیشرفت ۲۵ درصدی طرح توسعه این مجتمع پتروشیمی خبر داد و اعلام کرد: اجرای این طرح به حدود ۴۰۰ میلیون یورو سرمایه گذاری نیاز است.

احمدرضا اشتری درباره مهمترین برنامه توسعه ای صنایع پتروشیمی کرمانشاه، گفت: در شرایط فعلی مجوز لازم برای توسعه فاز دوم صنایع پتروشیمی کرمانشاه اخذ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه با اعلام اینکه در شرایط فعلی طرح جدید توسعه ای از پیشرفت حدود ۲۵ درصدی برخوردار است، تصریح کرد: دانش فنی و لایسنس این طرح توسط شرکت KBR تامین شده است.

اشتری با بیان اینکه اجرای این طرح توسعه ای به حدود ۴۰۰ میلیون یورو نیاز دارد که ۲۴۰ میلیون یورو منابع ارزی خواهد بود، اظهار داشت: هم اکنون مذاکراتی برای تامین منابع مالی این طرح جدید پتروشیمی از صندوق توسعه ملی آغاز شده است.

وی همچنین در خصوص تامین خوراک صنایع پتروشیمی کرمانشاه هم در سال جاری توضیح داد: در شرایط فعلی مشکلی از نظر تامین خوراک متان وجود ندارد و خوراک کافی از ابتدای سال جاری تاکنون تامین شده است.

طرح توسعه صنایع پتروشیمی کرمانشاه از ظرفیت تولید سالانه یک میلیون و ۵۶ هزار تن محصول شامل ۳۹۶ هزار تن آمونیاک و ۶۶۰ هزار تن اوره برخوردار است.

در شرایط فعلی مجتمع صنایع پتروشیمی کرمانشاه از ظرفیت تولید سالانه حدود ۳۹۶ هزار تن آمونیاک و ۶۶۰ هزار تن اوره برخوردار بوده که سوخت و خوراک این مجتمع پتروشیمی به میزان ۵۶۰ میلیون مترمکعب گاز طبیعی است.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۳۹۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس از تغییر نام تیم استقلال به استقلال خلیج فارس خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، عبدالعلی علی عسکری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با اشاره به اینکه پسوند «خلیج فارس» نقطه اشتراک تمامی شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس است، گفت: بر اساس همین سیاست، در راستای حفظ وحدت رویه، سیاست حاکمیت شرکتی و همچنین روز مبارک خلیج فارس، بر اساس تصمیم مالکان جدید، تیم محبوب استقلال، به استقلال خلیج فارس تغییر می‌یابد.

وی ادامه داد: این اقدام، گامی مهم برای اصلاح ساختارهای اقتصادی، سودده کردن این باشگاه، حرکت استقلال خلیج فارس در تراز جهانی و ان‌شاءالله کسب توفیقات در شأن این تیم در عرصه‌های بین‌المللی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نام استقلال به استقلال خلیج فارس تغییر یافت
  • تغییر نام استقلال تهران به استقلال خلیج‌فارس
  • رسمی| نام تیم استقلال به «استقلال خلیج فارس» تغییر کرد
  • پتروشیمی، نام باشگاه استقلال را تغییر داد
  • تغییر نام استقلال به «استقلال خلیج‌فارس»
  • تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس
  • راه‌اندازی سه نیروگاه برق با ظرفیت ۵۸ مگاوات در صنایع بزرگ کرمانشاه
  • برنامه‌ریزی برای توسعه ۱۶۰۰ هکتاری باغات
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • فعالیت ۱۶ هزار صنعتگر در حوزه صنایع دستی زنجان