Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@11:13:53 GMT

شرایط خدمات غیرحضوری تلفن ثابت

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۵۶۵۴۲

مشترکان تلفن ثابت در استانهای تهران و البرز می توانند پس از ثبت نام در سایت شرکت مخابرات از خدمات مختلف به شکل غیرحضوری استفاده کنند. ناطقان: برای استفاده از خدمات غیرحضوری عضویت در سایت شرکت مخابرات الزامی بوده و لازم است مشترک پس از ثبت نام در سایت با مراجعه به یکی از دفاتر مخابراتی نزدیک‌ محل سکونت خود برای احراز هویت و فعال‌سازی شناسه کاربری و رمز عبور خود اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پس از انجام این مرحله مشترک می‌تواند از خدمات مختلف به شکل غیرحضوری بهره‌مند شود از جمله خدماتی که می توان به شکل غیرحضوری از آنها استفاده کرد، می توان به ثبت نام تلفن ثابت و پیگیری آن، ارائه‌ی ریز مکالمات تلفن‌های بین‌شهری، بین‌الملل، هوشمند و همراه تلفن و البرز، برقراری یا قطع سرویس‌های ویژه، ارائه‌ی خدمات بررسی امکانات تغییر مکان، اعلام تلفن به ۱۱۸ یا عدم اعلام آن، بستن صفر دوم و باز کردن آن، کشف مزاحمت تلفنی، تفویض شماره تلفن، اصلاح نشانی محل نصب تلفن، قطع یا وصل به درخواست مشترک، ارائه سرویس ADCL، دریافت رمز ۱۸۱۸، ارسال پیامک، اعلام خرابی تلفن، صدور قبض المثنی و ارائه‌ی ریزمکالمات سرویس هوشمند اشاره کرد.
همچنین ارائه برخی خدمات غیرحضوری نیز در مخابرات استان تهران وجود دارد که استفاده از آنها نیاز به عضویت در این سایت ندارد. خرید و پیگیری کارت اعتباری IN، صدور قبض المثنی و ثبت‌نام و پیگیری ADSL از جمله این موارد است.
نکته دیگر آنکه برای ثبت‌نام کاربران در سایت مخابرات استان تهران لازم است مشترک اطلاعات مورد نیاز از جمله نام، نام خانوادگی، جنسیت، نام پدر، تابعیت، تاریخ تولد، شماره شناسنامه/ گذرنامه، محل صدور، کد ملی و کد پشتی خود را در یکی از دفاتر مخابراتی اعلام کند.
البته این اطلاعات مربوط به مشترکان حقیقی است و برای کاربران حقوقی اطلاعاتی از جمله نام شرکت، تاریخ ثبت، شماره ثبت شرکت، محل صدور و نوع مشترک مورد نیاز است.
منبع: ایسنا برچسب ها: خدمات غیرحضوری ، تلفن ثابت ، سایت شرکت مخابرات

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۵۶۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، این پایگاه با توجه به ضرورت و نیاز به حضور بانوان در ارائه خدمات فوریت های پزشکی در شرایط بحرانی و تخصصی و نیز جهت بهبود خدمت رسانی و کسب رضایت مردم استان،راه اندازی شده است.
این نیروها برای ارائه خدمات فوریت های پزشکی در ماموریت های احتمالی ویژه بانوان در شهر سنندج آماده ارائه خدمات هستند.
تیم اورژانس بانوان به صورت ۱۲ ساعته و در روز از ساعت 8 صبع الی ۱۹:۳۰ برای خدمت‌رسانی به بانوان راه‌اندازی شده‌ است.


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طوفان عراق، منشأ گرد و غبار امروز خوزستان
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • راه اندازی فیبر نوری در ۳۴ روستای رشت
  • ثبت نام اینترنت فیبر نوری + جزئیات
  • ۲۰ دوربین پلاک خوان برای نخستین بار در زابل نصب می‌شود
  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • دو راهکار کاهش ارزبری واردات بی رویه موبایل
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی