Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@18:05:47 GMT

تیرانداز مدیرعامل خبرگزاری فارس شد

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۵۷۴۰۱

تیرانداز مدیرعامل خبرگزاری فارس شد

"تیرانداز" مدیرعامل خبرگزاری فارس شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با رای هیات مدیره جدید خبرگزاری فارس، پیام تیرانداز به عنوان مدیرعامل جدید این خبرگزاری برگزیده شد.

پیام تیرانداز، نویسنده و روزنامه‌نگار، دانش‌آموخته مدیریت رسانه در مقطع دکترا و فارغ‌التحصیل رشته مدیریت استراتژیک در مقطع کارشناسی ارشد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از اواخر دهه هفتاد تاکنون سوابق متعددی در زمینه‌های خبرنگاری، روزنامه‌نگاری، مدیریت، آموزش و پژوهش در حوزه رسانه دارد.

تیرانداز متولد 1359 و جوان‌ترین مدیرعامل خبرگزاری فارس از بدو تاسیس تاکنون خواهد بود.

وی از فعالان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران در اواخر دهه هفتاد و از اولین خبرنگاران و موسسان شبکه خبر دانشجو است.

مدیریت «اندیشکده باران»، تهیه‌کننده برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی شبکه‌های یک و پنج صداوسیما چون «مصیر» و «توقف ممنوع»، مدیرمسئول «هفته‌نامه پنجره» و معاون خبر و سردبیر «خبرگزاری مهر» بخشی از سوابق وی در این عرصه است.

غلبه رویکرد فرهنگی و اجتماعی در تولیدات رسانه‌ای و توجه به حوزه آموزش و پژوهش از مهمترین ویژگی‌های مدیریت وی در سوابق گذشته است.
انتظار می‌رود با این انتصاب، روند تحولات مثبت در این خبرگزاری به سمت پررنگ شدن حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی در خروجی اخبار و گزارش‌های این رسانه پیش برود.

پیام تیرانداز با حکم هیات مدیره خبرگزاری فارس جایگزین سیدنظام‌الدین موسوی شده است که از سال 1390 تا آبان‌ماه سال جاری مدیریت این مجموعه رسانه‌ای را بر عهده داشت. پیش از موسوی نیز حمیدرضا مقدم‌فر از 1386 تا 1390 بر این رسانه بزرگ کشور مدیریت می‌کرد. مهدی فضائلی چهره شاخص و پیش‌کسوت رسانه‌ای انقلاب نیز اولین مدیرعامل این خبرگزاری بوده است.

R31462/P31462/S1,17/CT47

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۵۷۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ لحظه هدف قرار دادن یک نظامی اسرائیلی توسط تک‌تیرانداز قسام

ویدئویی از لحظه هدف قرار دادن یک نظامی اشغالگر اسرائیلی در محور نتساریم در جنوب محله تل الهوا در غزه توسط تک‌تیرانداز گردان‌های قسام را مشاهده می‌کنید.

دریافت 57 MB

دیگر خبرها

  • آتش تانک رسانه‌ای شهرداری تهران برای حمایت ویژه از زاکانی! | تصویر
  • تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس
  • دانشگاه آزاد اسلامی برگزیده استان فارس در حوزه اسناد و املاک شد
  • فیلم/ لحظه هدف قرار دادن یک نظامی اسرائیلی توسط تک‌تیرانداز قسام
  • مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس مشخص شد
  • مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس تعیین شد
  • مدیرعامل فصل بعد پرسپولیس مشخص شد | تصمیم مهم در جلسه ۳ نفره
  • مدیرعامل فصل آتی پرسپوليس مشخص شد
  • افشاگری مدیر رسانه اسبق استقلال علیه مدیرعامل جدید! + فایل صوتی
  • پشت پرده برکناری علی خطیر/ چه کسی مدیرعامل باشگاه استقلال می‌شود؟