Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت فیفا در گزارشی به معرفی ۳۲ تیم راه یافته به جام جهانی از جمله ایران پرداخت.

به‌ گزارش ‌ایسنا، قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه جمعه این هفته‌ در مسکو برگزار خواهد شد و ۳۲ تیم راه یافته به این رقابت‌ بزرگ از جمله تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران حریفان خود را خواهند شناخت. سایت فیفا در گزارشی به معرفی ۳۲ تیم راه یافته به جام جهانی پرداخته است و درباره تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران نیز، به عنوان یکی از تیم‌های راه یافته به جام جهانی روسیه نوشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* ایران

حضور در جام جهانی: ۴ دوره از ۱۰ حضور در انتخابی

* سرمربی:

کارلوس کی‌روش ، سرمربی با تجربه پرتغالی سومین حضورش را در جام جهانی تجربه می‌کند. بعد از این که در سال ۲۰۱۰ روی نیمکت تیم‌ ‌ملی فوتبال کشورش یعنی پرتغال نشست، او اکنون برای دومین بار پیاپی با تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران جواز حضور در جام جهانی را به دست آورده است. کارلوس کی‌روش دو بار قهرمانی در جام جهانی جوانان را به همراه پرتغال به دست آورد و در انتخابی جام جهانی روسیه نیز به همراه تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران عملکرد بی نقصی داشت و باعث شد این تیم به عنوان تیم نخست آسیا جواز حضور در جام جهانی را به دست بیاورد.

* گل برتر :

گل مهدی طارمی به ازبکستان

گلی که باعث قطعی شدن صعود تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه شد، با حرکت زیبای طارمی و نفوذ او به محوطه جریمه به دست آمد. این گل زیبا، خامه روی کیک صعود تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران به جام جهانی روسیه بود.

* ستاره:

سردار آزمون

وارث علی دایی در تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران یعنی سردار آزمون را می‌توان ستاره تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران دانست که عملکرد بسیار خوبی در تیم‌ ‌ملی داشته است و در جام ملت‌های آسیای ۲۰۱۵ نیز درخشید. این بازیکن تکنیکی در تیم‌ ‌روسیه‌ای روبین کازان فوتبال خود را پیش می‌برد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۵۷۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام ۵ مشتری جدید سردار؛ تردید رم برای آزمون

بعداز اعلام تردید ده‌روسی درباره توان مالی دم برای تمدید قرارداد قرضی آزمون، پنج تیم از اسپانیا، انگلیس، ایتالیا، ترکیه و عربستان برای جذب مهاجم ملی پوش فوتبال ایران اقدام کرده‌اند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا با یک انتقال جذاب برای ایرانی‌ها همراه بود. جایی که سردار آزمون مورد توجه باشگاه رم ایتالیا قرار گرفت و با قراردادی قرضی شاگرد ژوزه مورینیو شد.

آزمون هر چند در ابتدای کار آنچنان که باید مورد استفاده قرار نگرفت و بیشتر مصدوم بود، اما ظرف ماه‌های اخیر ۳ گل برای رم به ثمر رسانده، یک پنالتی گرفته و یک پاس گل هم داده است.

این آمار وقتی جذاب‌تر می‌شود که بدانیم آزمون تنها ۵۰۰ دقیقه در ترکیب رم قرار گرفته. یعنی به ازای هر ۱۰۰ دقیقه یک تأثیر روی گل‌های رم گذاشته است. دانیله ده‌روسی- سرمربی جوان رم - اعتقاد ویژه‌ای به توانایی‌های سردار دارد و بیشتر از مورینیو او را در خط حمله به کار گرفته است. حتی در نقل و انتقالات نیم‌فصل، ده‌روسی سردار را به بلوتی ترجیح داد و مهاجم تیم ملی ایتالیا را به فیورنتینا فروخت تا فوروارد ایرانی خود را حفظ کند.

حالا و با توجه به اینکه قرارداد قرضی آزمون رو به اتمام است، چند باشگاه اروپایی برای جذب او اقدام کرده‌اند. از جمله فولام انگلیس که همچنان برای پر کردن جای خالی الکساندر میتروویچ- مهاجم فعلی الهلال عربستان- دنبال گزینه‌ای مناسب است و البته در این مسیر می‌کوشد تا آزمون را شکار کند.

فنرباغچه ترکیه، رئال بتیس اسپانیا و ناپولی و بولونیا در سری آ هم خواهان جذب آزمون هستند. هر چند این اقدامات خیلی رسمی نشده اما این تیم‌ها علاقه به آزمون را به گوش مهاجم تیم ملی رسانده‌اند. ناپولی به تازگی آنتونیو کونته را به عنوان سرمربی فصل بعد استخدام کرده و بولونیا هم تیاگو موتا- هافبک سابق تیم ملی ایتالیا- را روی نیمکت دارد.

سردار اما میان تمام این شایعات موضع سکوت را در پیش گرفته است. او فعلا تمرکز خود را روی حضوری موفق در سری آ و همچنین بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا مقابل لورکوزن گذاشته است و هنوز کسی از آینده آزمون خبر قطعی ندارد، به خصوص که بند خرید دائمی او از لورکوزن بیش از ۱۲ میلیون یورو است. به همین دلیل احتمال جدایی سردار از رم وجود دارد و باید به این شایعه بیشتر از قبل توجه کرد.

دیگر خبرها

  • تکلیف سردار آزمون با رم مشخص شد
  • آیلتس چیست؟
  • نام ۵ مشتری جدید سردار؛ تردید رم برای آزمون
  • تفکیک زباله در روستای قلعه بالای بیارجمند آغاز شد
  • گل‌زنی جنجال‌ساز داور مسابقه در لیگ اروپا! (فیلم)
  • رقم هزینه رم برای سردار آزمون مشخص شد
  • طلا و سکه چه قیمت‌هایی را تجربه می‌کنند؟
  • آغاز ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی
  • رشد خیره‌کننده ایران در بازار تسلیحات پیشرفته جهانی
  • رم امیدوار به حضور سردار آزمون در دیدار برابر یوونتوس