Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-08@22:48:21 GMT

هتل هایی که در عربستان زندان شد

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۵۸۵۰۶

هتل هایی که در عربستان زندان شد

به گزارش جهان نيوز، روزنامه وال استریت ژورنال جزئیات بیشتری درباره آزادی شاهزاده‌های سعودی از بازداشت ارائه کرده است.

این روزنامه به نقل از منابع آگاه گزارش داده که دولت ریاض چندین شاهزاده را از بازداشت آزاد کرده است که مهمترین آنها «متعب بن عبدالله» رئیس سابق گارد ملی و فرزند ملک عبدالله شاه سابق عربستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با این حال این روزنامه نوشته که شاهزاده متعب و همچنین مقامات وزارت داخلی عربستان برای پاسخگویی و تایید این مساله در دسترس نبوده‌اند.

دولت عربستان حدود یک ماه پیش دهها شاهزاده، تاجر و مقام سیاسی را به بهانه مبارزه با فساد اقتصادی بازداشت کرده بود. برخی تعداد بازداشتیها را حدود 200 نفر ذکر کرده‌اند. منابع آگاه سعودی می‌گویند که این اقدامات با دستور مستقیم محمد بن سلمان ولیعهد این کشور صورت گرفته است.

وال استریت ژورنال در ادامه تصریح کرد که آزادی این چند نفر نشانه این است که این افراد با واگذاری بخشی از ثروت خود به دولت عربستان موافقت کرده‌اند. این روزنامه همچنین این تحول را نشانه‌ای از آغاز حل و فصل مساله بازداشتها در عربستان خوانده است.

پیش از این نیز گزارش شده بود که دولت عربستان از افراد بازداشت شده خواسته است که بخشی از دارایی خود را در ازای آزاد شدن به دولت واگذار کنند.

دولت عربستان همزمان با آغاز موج بازداشت‎ مسئولان و شاهزادگان و تاجران سعودی به اتهام فساد، اقدام به تخلیه تعدادی هتل در ریاض و تبدیل آنها به زندان کرده است.

صفحه توئیتری «العهد الجدید» ویژه انتشار اخبار محرمانه عربستان همچنین روز گذشته فاش کرد که دولت عربستان علاوه بر تبدیل هتل «ریتز کارلتون» به زندان، هتل «لو میریدیان» در منطقه الشرقیه را نیز به زندان کرده است.

منبع:میزان

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۵۸۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا: به سرباز بازداشت شده در روسیه دسترسی کنسولی نداریم

متیو میلر، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت که تاکنون به واشنگتن اجازه دسترسی کنسولی به «گوردون بلک» سرباز بازداشت شده آمریکایی در روسیه داده نشده است.

به گزارش ایسنا، میلر روز چهارشنبه در کنفرانسی خبری در این باره گفت: ما تاکنون دسترسی کنسولی دریافت نکرده‌ایم. ما در راستای دریافت این دسترسی‌ تلاش خواهیم کرد.

شبکه ان بی سی نیوز روز دوشنبه گزارش داد که مسکو یک سرباز آمریکایی را طی روزهای گذشته به اتهام دزدی از یک زن بازداشت کرده است. مطابق با گزارش این شبکه، این سرباز آمریکایی که در کره جنوبی مستقر بود به خواست خود به روسیه سفر کرده است.

تا بدین لحظه صحت گزارش‌های منتشر شده درخصوص دزدی وی از یک زن مشخص نیست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آمریکا: به سرباز بازداشت شده در روسیه دسترسی کنسولی نداریم
  • تتلو در زندان قرآن می‌خواند و تلویزیون می‌بیند
  • تتلو در زندان قرآن می‌خواند، روزه می‌گیرد و تلویزیون می‌بیند
  • عضو شورای ‌این شهر بازداشت شد
  • اتهامات مالی، شهردار مرند را راهی زندان کرد
  • انفجار در خودرو کاروان گارد پادشاهی عربستان
  • یک سرباز آمریکایی در روسیه به اتهام دزدی بازداشت شد
  • هشدار عربستان به اسرائیل درباره حمله به رفح
  • ادعای انبارلوئی درباره ایده «از شاهزاده تا تاجزاده» مهدی نصیری /حرف او نیست، هم لطف الله میثمی گفته بود هم فرخ نگهدار!
  • رسانه‌های عبری: نتانیاهو در منگنه است و حکم‌های بازداشت خواب را از چشمانش ربوده است