Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان تیم فوتبال سایپا ابراز امیدواری کرد، جواب اعتماد سرمربی این تیم را با بازی‌های خوبش بدهد.

طرفداری-حامد فلاح‌زاده، دروازه بان سایپا درباره بازگشتش به ترکیب اصلی سایپا در 2 بازی قبلی مقابل مشکی پوشان و نفت طلاییه اظهار داشت:

خدا را شکر که آقای دایی به من اعتماد کرد و من هم در این دو بازی نهایت تلاشم را به خرج دادم تا جواب اعتماد او را بدهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارسال خیلی کم بازی کردم و مصدومیت‌ها آزارم داد. امسال هم تلاش کردم که به ترکیب اصلی برسم و خوشحالم که در دو بازی اخیر نتایج خوبی گرفتیم و شش امتیاز کسب کردیم.

به گزارش تسنیم، وی با اشاره به رقابتش با محمدرضا اخباری عنوان کرد:

ما همیشه رابطه خوبی با یکدیگر داریم و در کنار هم رقابت می‌کنیم. من 9 سال است که در لیگ برتر بازی می‌کنم و در این مدت با گلرهای خارجی و دروازه‌بان‌هایی مثل طالب‌لو، سوشا مکانی، اخباری و خیلی‌های دیگر رقابت کردم. ما باید خوب تمرین کنیم و اینکه چه کسی بازی کند به تصمیم سرمربی مربوط می‌شود.

دروازه‌بان تیم فوتبال سایپا درباره شرایط فعلی سایپا خاطرنشان کرد:

خوشبختانه دو برد مهم به دست آوردیم و امیدوارم روند خوب‌مان در بازی با گسترش فولاد هم ادامه داشته باشد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۵۹۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره کره‌ای بعد از پنج سال از بایرن انتقام گرفت! ‏

به گزارش "ورزش سه"، جونگ وو یونگ، هافبک تهاجمی/وینگر 24 ‏ساله اهل کره جنوبی وقتی امروز به عنوان یار تعویضی برای ‏اشتوتگارت وارد زمین شد انگیزه زیادی داشت تا از بایرن مونیخ انتقام ‏بگیرتد.‏

جونگ که سال 2017 از کشورش کره به تیم زیر 19سال بایرن پیوسته ‏بود در فصل بعد به تیم اصلی بایرن پیوست و دو بازی هم برای این ‏تیم انجام داد. ولی باواریایی‌ها از عملکرد این ستاره کره‌ای راضی ‏نبوده و او را به تیم دوم بایرن فرستادند. ‏

او سپس به فرایبورگ رفت، بار دیگر به بایرن برگشت ولی دوباره به ‏تیم دوم فرستاده شد و چاره‌ای جز بازگشت به فرایبورگ نداشت. ‏جونگ تابستان گذشته به اشتوتگارت پیوست و امروز اولین بازی‌اش ‏را با پیراهن این تیم مقابل بایرن انجام داد. ‏

درحالیکه هفت دقیقه به پایان مانده بود ستاره کره‌ای اشتوتگارت ‌‏که ‏سابقه بازی در بایرن را داشت دروازه مونیخی‌ها را باز کرد. جونگ ‌‏وو ‏یونگ که به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده بود ارسال عالی ‌‌‏اموومپا به تیر دوم را با ضربه سری محکم به طرف دروازه فرستاد. ‌‌‏توپ به نویر برخورد کرد ولی قدرت ضربه به حدی بود که از دست ‌‌‏نویر کاری ساخته نبود.

دیگر خبرها

  • تراکتور به سهمیه آسیا و فولاد به سقوط نزدیک‌تر شدند
  • چشمک تراکتور به سهمیه آسیا با سوپرگل شجاع
  • اعتماد دوباره مورایس به جوان سپاهان!
  • اولین ماشین علی دایی چه بود؟
  • دروازه‌بان شمس‌آذر رقیب جدی گلرهای ملی‌پوش! (عکس)
  • پوستکوگلو: باخت تقصیر سه مهاجم تاتنهام بود
  • نکونام: نگرانیم ولی به داوران اعتماد می‌کنیم
  • زوج دفاعی پرسپولیس احیا شد
  • ستاره کره‌ای بعد از پنج سال از بایرن انتقام گرفت! ‏
  • علی دایی - پرسپولیس؟ شاید اتفاق بیافتد!