Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عملکرد 100 روزه وزارت راه و شهرسازی با اشاره به رشد در 25 مورد سخت افزاری و نرم افزاری در این وزارتخانه ارائه شد که در آن به برخی از بخش‌ها که عملکرد نزولی داشته اند اشاره ای نشده و آمار عملکرد منفی محفوظ ماند.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، با توجه به ارائه عملکرد 100 روز ریئس جمهور وزارت راه و شهرسازی نیز عملکرد 100 روز خود را منتشر کرد که این عملکرد در بخش سخت افزاری و نرم افزاری تهیه شده و 25 مورد از عملکرد مثبت وزارت راه را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش سخت افزاری، تكميل خطوط ريلی، بهره برداری از 54 كيلومتر آزادراه، تکمیل و بهره برداری از 237 کیلومتر بزرگراه و راه اصلی، رشد10 درصدی حمل بار جاده ای،رشد 10 درصدي تخليه و بارگيري بار در بنادر تجاری كشور،احداث 2000 مسكن روستايی، افزایش ظرفیت و احداث خطوط حومه ای ریلی، افزايش 15 دستگاه سالن مسافری و 73 دستگاه واگن باری ریلی،رشد 21 درصدي حمل بار ريلی، رشد 20درصدی پرواز های عبوری از فراز كشور و رشد5 درصدی اعزام و پذيرش مسافر در فرودگاه های كشور اشاره کرد.

در بخش نرم افزاری نیز، ایجاد صندوق توسعه حمل و نقل،اخذ مصوبه هيات دولت جهت توسعه و تكميل فرودگاه بين المللی شيراز،قرارداد سرمايه گذاری در حوزه آزادراهی، سرمايه گذاری در حوزه ريلی، سرمايه گذاری در حوزه بندری،تهيه گزارش توجيهی و برگزاري فراخوان جهت طراحی و پياده سازی سامانه پرداخت های نوين،  ارائه برنامه مسكن در حوزه بافت های نابسامان، تهیه برنامه مشترك ستاد ملی بازآفرينی، تصويب اساسنامه شركت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ايران، تدوين برنامه عملياتی اقدام مشترك براي كنشگران محلات هدف بازآفرينی،بهسازی، تکمیل و تحویل 360 واحد مسکونی، پیگیری ساخت معادل 250 واحد مسکونی در اراضی واگذار شده، واگذاری معادل 500 واحد مسکونی برای اقشار ویژه و  انجام 34 پروژه  تحقیقاتی و ابلاغ 38 پروژه در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی این اقدامات صورت گرفته است.

براساس این گزارش، این اعداد و ارقام در عملکرد 100 روزه وزارت راه تا حدودی با واقعیت امر و اتفاقات پیرامون مغایرت دارد زیرا در کنار 25 مورد عملکرد مثبت این وزارتخانه باید کمی و کاستی های موجود نیز در نظر گرفته شود زیرا در بخشی از حوزه ها که به آن ها در این گزارش اشاره ای نشده عملکرد سیر نزولی داشته و آمار آن محفوظ مانده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۵۹۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش روزانه بورس ۱۲ اردیبهشت/ افت ۴ هزار واحدی شاخص

بازار سرمایه با توجه به افت ارزش معاملات فعلا در وضعیت رکودی به سر می برد و در این روز ها رشد خاصی را تجربه نمی کند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بازار سهام آخرین روز کاری هفته را کاملا متعادل آغاز کرد، به طوری که به نظر می رسد فعلا نه انگیزه ای برای صعود دارد و نه آنقدر فروشنده در بازار حضور دارند تا بتوانند شاخص کل را منفی کنند.

در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی 4 هزار واحدی به 2 میلیون و 264 هزار واحد رسید. همچنین  نیز شاخص کل هم‌وزن نیز با رشدی جزئی واحدی به ارتفاع 750 هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فملی»، «فولاد» و «کچاد» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «حسیتا» و «ودی» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «شستا»، «ذوب» و «فملی» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «فن افزار»، «فزر» و «کرومیت» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 12 اردیبهشت ماه 1402، مبلغ 3 هزار میلیارد و 800 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 246 میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

دیگر نکته ای که در معاملات امروز بازار سرمایه به چشم می خورد، بازگشایی منفی صندوق های طلا با توجه به افت نرخ ارز در بازار غیر رسمی و همچنین نزول انس جهانی بود.

در بازار امروز 236 نماد در محدوده مثبت و 184 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 220 نماد در محدوده مثبت و 121 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جوابیه وزارت فرهنگ و ارشاد به عصر ایران: مُهر وزارت چهار روزه ساخته شد
  • گزارش روزانه بورس ۱۲ اردیبهشت/ افت ۴ هزار واحدی شاخص
  • تعطیلی دو روزه، بهره‌وری نیروی کار را افزایش می‌دهد/ثبت ۲۸ هزار فرصت شغلی در سامانه ملی
  • وضعیت جاده‌ها / محور کندوان یکطرفه شد
  • افزایش مجدد آمار شهدا و زخمی‌ ها در غزه
  • افزایش مجدد آمار شهدا و زخمی‌ها در غزه
  • سفر از سبد خانوارهای ایرانی حذف شده است؟ | توضیح مرکز پژوهش‌ها درباره یک ادعا
  • واکنش منفی وزارت ورزش نسبت به تغییر نام استقلال؛ این موارد باید رسما به ما اعلام شود!
  • واکنش منفی وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت