Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-07@03:21:53 GMT

پوسترهای جام جهانی در گذر زمان‌ + عکس

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۶۰۵۱۳

پوسترهای جام جهانی در گذر زمان‌ + عکس

پوسترهای جام جهانی در گذر زمان تغیرات زیادی کرده است. آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، سه‌شنبه از پوستر جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه رونمایی شد. در این پوستر از تصویر لئو یاشین دروازه‌بان بزرگ شوروی سابق استفاده شده است. پوسترهای جام جهانی در گذر زمان تغییرات زیادی کردند که در ادامه به آنها اشاره می‌شود. جام جهانی ۱۹۳۰ اروگوئه جام جهانی ۱۹۳۴ ایتالیا جام جهانی ۱۹۳۸ فرانسه جام جهانی ۱۹۵۰ برزیل جام جهانی ۱۹۵۴ سوییس جام جهانی ۱۹۵۸ سوئد جام جهانی ۱۹۶۲ شیلی جام جهانی ۱۹۶۶ انگلیس جام جهانی ۱۹۷۰ مکزیک جام جهانی ۱۹۷۴ آلمان جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین جام جهانی ۱۹۸۲ اسپانیا جام جهانی ۱۹۸۶ مکزیک جام جهانی ۱۹۹۰ ایتالیا جام جهانی ۱۹۹۴ آمریکا جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه جام جهانی ۲۰۰۲ کره-ژاپن جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۶۰۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست«میقاتی»برای تشدیدفشار جهانی ضداسرائیل برای پذیرش صلح حماس

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با اعلام مقامات حماس در پذیرش صلح پیشنهادی مصر، نخست وزیر لبنان از اقدام یک جانبه حماس استقبال کرد.

پایگاه خبری الجزیره دوشنبه شب گزارش داد که «نجیب میقاتی» نخست وزیر لبنان امروز دوشنبه گفت که موافقت جنبش حماس فلسطین با پیشنهاد آتش‌بس در غزه، یک گام رو به جلو به سوی توقف حملات اسرائیل به ملت فلسطین است.

میقاتی با بیان اینکه حماس گام اساسی به سوی حل این بحران برداشته است، گفت: بیش از هر زمان دیگری، زمان آن رسیده است که فشارهای بین‌المللی به اسرائیل وارد شود تا این طرح پیشنهادی را بپذیرد.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که این راهکار بتواند به حل ریشه‌ای بحران در فلسطین منجر شود؛ به نحوی که مردم فلسطین به حقوق خود دست پیدا کنند.

پیشتر شبکه «القاهرة الإخباریة» به نقل از یک منبع عالی‌رتبه مصر گزارش داد که هیأت حماس فردا (سه‌شنبه) با هدف تکمیل مذاکرات مربوط به آتش‌بس در نوار غزه، به قاهره بازمی‌گردد.

هیأت حماس یکشنبه شب (دیشب) پس از پایان مذاکرات در قاهره به منظور مشورت با رهبران این جنبش در قطر، عازم دوحه شد.

کد خبر 6098834

دیگر خبرها

  • درخواست«میقاتی»برای تشدیدفشار جهانی ضداسرائیل برای پذیرش صلح حماس
  • روز جهانی آسم ۱۴۰۳ + تاریخچه، شعار و پوستر World Asthma Day
  • پلی به گذشته - تساوی 2-2 بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ (لالیگا اسپانیا - 6 می 2018) / فیلم
  • قیمت خودرو در بازار آزاد دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه
  • مکان و زمان قرعه کشی جام جهانی 2024 مشخص شد
  • اعلام زمان برگزاری مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتسال
  • زمان قرعه‌کشی جام جهانی فوتسال مشخص شد
  • زمان قرعه کشی جام جهانی فوتسال اعلام شد
  • پنجمی حسن تفتیان در تور جهانی امارات
  • مقام اطلاعاتی اوکراین: اوضاع در خط مقدم از زمان آغاز جنگ هم سخت‌تر است