Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-01@08:22:00 GMT

نتانیاهو به جنگ با ایران نیاز دارد

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۶۰۶۱۴

نتانیاهو به جنگ با ایران نیاز دارد

رویداد۲۴- نتانیاهو نیازمند یک جنگ است چراکه مستأصل شده و یک جنگ می‌تواند پاسخ دو نیاز فوری‌تر وی باشد.
به گزارش رویداد۲۴ به نقل از هاآرتص، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل به یک جنگ نیاز دارد. وی نیاز دارد که این جنگ با ایران باشد. و او خیلی زود به آن نیاز دارد.
نتانیاهو نیازمند یک جنگ است چراکه مستأصل شده و یک جنگ می‌تواند پاسخ دو نیاز فوری‌تر وی باشد: نخست، به‌عنوان یک اقدام پوششی برای پرت کردن حواس دیگران، و دوم، درصورتی‌که این جنگ موفقیت‌آمیز باشد، در شرایطی که کار او رو به پایان است، این جنگ تنها چیزی که نتانیاهو بیش از همه خواهانش است را به او می‌دهد: یک میراث.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او مستأصل شده چراکه تازه‌ترین نظرسنجی نشان داده که او در حال از دست دادن محبوبیت خود است. او مستأصل است چراکه پس از سال‌ها در قدرت بودن، غرق جایگاه خود در تاریخ ، درحالی‌که خواسته‌هایش را با وینستون چرچیل مقایسه می‌کند، هیچ میراثی ندارد.
و از همه مهم‌تر اینکه او به‌عنوان یک نخست‌وزیر می‌داند که زمان چندانی برایش باقی نمانده است. او ناامید است چراکه کارآگاهان پلیس و خبرنگاران محقق هر چه بیشتر به او نزدیک شده‌اند. 
نتانیاهو سال‌ها است که از وزرای دفاع، نیروهای ارتش و مدیران آژانس‌های اطلاعاتی خود خسته شده که او را از انجام آنچه به عقیده‌شان سرنوشت بد، بی‌اثر و احتمالاً تهاجمی فاجعه‌بار علیه سایت‌های هسته‌ای ایران محسوب می‌شود، منع کرده‌اند.
این لحظه چرچیلی نتانیاهو است. جایگاه وی در تاریخ. و این در حالی است که افسران ارشد خود او -و باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا- وی را تکذیب کرده‌اند. 
حال در موقعیتی که نتانیاهو بیشترین نیاز را به ایران دارد، نشانه‌های جنگ بار دیگر در حال فوران کرده است.
وزیر دفاع نتانیاهو با اشاره به افزایش حضور ایران در سوریه خواستار افزایش بیش از یک میلیارد دلاری بودجه  شد. این درخواست با توجه به اینکه رئیس ستاد کل ارتش نیازی به آن نمی‌بیند، غیرعادی به نظر می‌رسد.
روز یکشنبه روزنامه الجریده چاپ کویت گزارش داد که اسرائیل به‌طور پنهانی وعده داده که تمام تأسیسات ایرانی مستقر در سوریه تا 40 کیلومتری مرز شمال شرقی اسرائیل را ویران خواهد کرد.
این گزارش در ادامه به نقل از یک منبع اسرائیلی نوشت که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه پیامی را از سوی بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه به اسرائیل داده و پیشنهاد کرده که 40 کیلومتر از مرز در ازای عدم تلاش اسرائیل برای سرنگونی رهبری سوریه، به‌عنوان منطقه غیرنظامی اعلام شود.
گفته می‌شود نتانیاهو آماده پذیرش این پیشنهاد است اما مسئله اینجا است که اسرائیل همچنان متعهد به هدف خود برای بیرون راندن ایران و حزب‌الله از سوریه است.
یک روز بعد، رونن مانلیس سخنگوی ارتش اسرائیل در یک کنفرانس خبری با ابروهای بالا رفته گفت که در هر جنگ آینده‌ای میان اسرائیل و نیروهای تحت کنترل ایران، سید حسن نصرالله، رهبر حزب‌الله هدف ترور قرار خواهد گرفت.
سپس روز سه‌شنبه، زاچی هانگبی وزیر همکاری‌های منطقه‌ای اسرائیل که اغلب سیاست نخست‌وزیر را صراحتاً اعلام می‌کند، در اقدامی غیرمعمول با الفاظی تند به ایران هشدار داد.
هانگبی تأکید کرد که نیروهای ایرانی در نزدیکی مرز اسرائیل یا پایگاه‌های دریایی و هوایی در دیگر نقاط سوریه، «خطوط قرمزی هستند که اجازه عبور از آن‌ها را نخواهیم داد.»
درعین‌حال، نتانیاهو به‌وضوح با دولت ترامپ که اهمیتی به درخواست وی برای مقابله با افزایش نفوذ ایران در سوریه نمی‌دهد، به مشکل برخورده است.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۶۰۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) امکان تماس تصویری بدون نیاز به اینترنت در ایران!

وزیر ارتباطات از فراهم شدن امکان تماس تصویری بدون نیاز به اینترنت خبر داد.

وزیر ارتباطات درباره ارتباطات تصویری از طریق شبکه LTE بدون نیاز به اینترنت گفت: ما در سال ۱۴۰۱ در کمیسیون تنظیم مقررات، شرایط، ضوابط و تعرفه‌های VOLTE را تصویب کردیم. اما به دلیل تحریم‌ها، این قابلیت روی گوشی‌های خارجی در بازار کشور فعال نشده بود.

اما گوشی‌هایی که در داخل تولید می‌شوند، به این مجوز‌ها نیاز ندارند و می‌توانند این قابلیت را که روی شبکه فعال شده، به مردم ارایه کنند. تعرفه VOLTE در حد تعرفه صوت است. اما از آنجا که یک پهنای باند اختصاصی از طریق شبکه اپراتور بین دو طرف تخصیص داده می‌شود، کیفیت ارتباط تصویری بالا خواهد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدیو) امکان تماس تصویری بدون نیاز به اینترنت در ایران!
  • آیزنکوت: اسموتریچ و بن غفیر تهدیدی برای امنیت اسرائیل هستند
  • ایران به‌دنبال همکاری و کمک به سوریه در تولید دارو است
  • نتانیاهو: «با یا بدون توافق» به رفح حمله می‌کنیم
  • نقش مهم ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • خط و نشان وزیر اسرائیلی برای نتانیاهو
  • وزیر اسرائیلی به نتانیاهو: به رفح حمله نکنی، کابینه‌ات ساقط می‌شود
  • وزیر دارایی اسرائیل «نتانیاهو» را تهدید کرد
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح