Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد خراسان رضوی گفت: زیرساخت‌های رشته ورزشی بولینگ و بیلیارد در ۲۸ شهرستان خراسان‌رضوی فراهم شد.

علیرضا دوانلو در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: یک دوره آموزشی زیر نظر فدراسیون به‌عنوان سومین دوره آموزش توجیهی از امروز برگزار می‌شود که این دوره یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی هیئت بولینگ و بیلیارد خراسان‌رضوی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد خراسان‌رضوی با اشاره به برنامه‌ریزی جهت آموزش داوری در صورت استفاده از مدرسین فدراسیون و ورزش و جوانان گفت: این هیئت در نظر دارد از ماه آتی برنامه‌ آموزش مربی‌گری درجه دو و به ویژه درجه سه را جهت ارتقاء سطح مربیان بولینگ و بیلیارد در برنامه‌های خود جای دهد.

دوانلو با اشاره به برگزاری 4 مسابقه در زمینه‌های اسنوکر و پاکت بیلیارد در سطح عالی در گذشته خاطرنشان کرد: برگزاری 20 مسابقه مختلف استانی در این دو زمینه از فعالیت‌های دیگر هیئت بولینگ و بیلیارد خراسان‌رضوی تا پایان سال بوده که 4 مسابقه از آن در سطح بالایی برگزار شده است.

وی با اشاره به وجود استعدادیابی در زمینه تمامی این مسابقات و برنامه‌های اجرایی توسط هیئت بولینگ و بیلیارد خراسان‌رضوی تصریح کرد: این هیئت در 28 شهرستان این ورزش را وارد کرده و مدیران هیئت از دو شهرستان سبزوار و نیشابور بازدید کرده‌اند.

دوانلو ادامه داد: مهم‌ترین برنامه هیئت بولینگ و بیلیارد خراسان‌رضوی برگزاری مسابقات استانی بدون حضور مشهد در حدود یک ماه آینده است؛ همچنین به تازگی کمیته بانوان این ورزش در زمینه توجیهی و مربی‌گری با حضور 20 نفر از فعالیت بالغ بر گذشته برخوردار است.

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد خراسان‌رضوی با اشاره به اخذ رتبه چهارم این هیئت با نخستین شرکت در نمایشگاه ورزش و جوانان خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: این هیئت در گذشته، کمیته‌های مختلف فرهنگی، داوری، آموزش و نظایر آن را تشکیل داده که در این کمیته‌ها، افراد از چهار نفر متشکل از آقا و یک نفر خانم به 24 آقا و بالغ بر 20 خانم رسیده‌اند.

دوانلو تصریح کرد: دوره سوم آموزش توجیهی هیئت بولینگ و بیلیارد خراسان‌رضوی در باشگاه توکلی و با حضور مدرس رسمی فدراسیون آغاز شد.

انتهای پیام/

R41347/P1336/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۶۱۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت‌های لازم در ۳ بازارچه مرزی چیلات، چنگوله و مهران فراهم شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام گفت: زیرساخت‌های لازم در سه بازارچه چیلات، چنگوله و مهران فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، شهریار عباسی امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در نشست بررسی وضعیت بازارچه‌های مرزی چیلات و چنگوله و هلاله شمالی اظهار کرد: سال گذشته با دستور استاندار ایلام برای توسعه زیر ساخت‌های بازارچه‌های مرزی استان ۴۲۰ میلیارد ریال تخصیص داده شد.

وی با اشاره به عزم جدی استانداری ایلام برای فعال‌سازی بازارچه‌های مرزی استان، افزود: ۷ تعاونی مرزنشینی در استان با عضویت ۲۲۷۰۰۰ نفر در قالب ۷۴۰۰۰ خانوار فعالیت دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ادامه داد: با تصمیم استاندار ایلام رایزنی‌هایی با طرف عراقی انجام شده تا این بازارچه‌ها پس از سال‌ها به چرخه مبادلات تجاری کشور بازگردند.

عباسی افزود: با پیگیری استاندار ایلام تمامی زیرساخت‌های لازم در سه بازارچه مرزی چیلات، چنگوله و مهران فراهم شده تا مرزنشینان از ظرفیت‌های اقتصادی مرزها بهره‌مند شوند.

وی از تهیه طرح توجیهی بازارچه مرزی مهران خبر داد و گفت: امید می‌رود در جلسه هفته آینده کمیسیون اقتصادی دولت با تصویب این طرح گام بلندی در راستای ارتقای وضعیت معیشتی مرزنشینان استان برداشته شود

کد خبر 747689

دیگر خبرها

  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر
  • زورخانه در روستاهای مستعد تیران احداث شود
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۷ اردیبهشت
  • اعتبار ۶ همتی برای توسعه زیرساخت‌های ورزش خراسان رضوی با تحقق مولدسازی
  • آغاز لایروبی ۲ کیلومتر از کانال درجه یک شبکه آبیاری و زهکشی سرخس
  • مهیا بودن شرایط سرمایه گذاری در خوشاب
  • بازارچه‌های مرزی خراسان رضوی اشتغال ۷۰۰ نفر را فراهم کردند
  • زیرساخت‌های لازم در ۳ بازارچه مرزی چیلات، چنگوله و مهران فراهم شد
  • احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز