Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید حجت مدنی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان اردبیل صبح امروز در بازدید از جایگاه مرزی بیله‌سوار اظهار داشت: در هشت ماهه نخست امسال به میزان 3 میلیون و 200 هزار لیتر از فرآورده های نفتی اعم از بنزین و نفتگاز در جایگاه مرزی بیله‌سوار به فروش رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که طبق برآورد انجام شده روزانه به طور متوسط 13 هزار لیتر فروش در باک و فروش از تلمبه داشتیم افزود: در هشت ماهه امسال تردد 20 هزار و 800 خودروی سبک و سنگین نیز به ثبت رسیده که 12 هزار و 700 خودروی خارجی و مابقی خودروی ایرانی است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان اردبیل در ارتباط با کاهش چشم‌گیر مقدار مواد نفتی مکشوفه نیز گفت: در طول هشت ماهه امسال میزان مکشوفی 500 لیتر بوده است که امیدواریم اقدامات انجام یافته بتواند ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر در ارتباط با کاهش این میزان رهنمون شود.

مدنی با اشاره به مصرف گاز طبیعی نیز گفت: در هشت ماهه امسال به میزان 137 میلیون مترمکعب گاز طبیعی استفاده شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 2.7 درصد افزایش یافته است و در قبال مصرف گاز طبیعی در مقایسه با سال گذشته 137 میلیون لیتر بنزین صرفه‌جویی شده است.

وی اظهار کرد: مقدار مصرف CNG در آبان ماه امسال به مقدار 15 میلیون و 900 هزار متر مکعب بوده است که نسبت به مدت مشابه 14.7 درصد افزایش داشته است.

 

انتهای پیام/

افزایش مصرف سی ان جی در آبان ماه امسال در اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۶۱۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷۶ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ جابر جهان بین افزود: عوامل برگزاری انتخابات، هیئت‌های اجرایی و نظارت و عوامل انتظامی برای برگزاری باشکوه مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی آماده هستند و تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه زمان قانونی تبلیغات دو نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت به پایان می‌رسد گفت: نامزد‌ها و هواداران باید با رعایت قانون در نوع تبلیغ و رعایت زمان قانونیِ آن، احترام به مردم و اخلاق مداری را مد نظر قرار دهند. در استان اردبیل، انتخابات ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ فقط در حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز به دلیل کسب نشدن حدنصاب ۲۰ درصد آرا از طرف هیچ کدام از رقبای حاضر، به دور دوم کشیده شد. مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه ۲۱ اردیبهشت در سراسر کشور برگزار می‌شود.  

دیگر خبرها

  • زمان مناظره‌ کاندیداهای پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز
  • ۲۷۶ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار
  • مشکل سرایت بنزین به آب‌های سطحی اهواز در حال رفع است
  • بیانیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در خصوص سرایت بنزین به آب‌های سطحی
  • تدارک ۲۷۶ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار
  • ضرورت یکپارچه‌سازی مدیریت سد و کانال در اردبیل
  • بحران آب در مغان جدی است
  • حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز
  • انتقال ۱۳۷ میلیارد لیتر نفت و فرآورده در ۱۴۰۲/ طول خطوط لوله انتقال نفت ایران ۱۰۰۰ کیلومتر افزایش می‌یابد
  • سرقت از خطوط لوله نفت ایران کاهش یافت​