Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@17:26:50 GMT

حضور شمسایی در تیم ملی قطعی شد

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۶۲۲۲۲

حضور شمسایی در تیم ملی قطعی شد

آقای گل جهان برای حفظ رکورد خود، به تیم‌ ‌ملی بازمی‌گردد تا آمار گل‌هایش را افزایش دهد.

به‌ گزارش ‌مشرق، موضوع بازگشت وحید شمسایی به تیم ملی از زمانی مطرح شد که فالکائوی برزیلی بعد از خداحافظی، به تیم ملی دعوت شد تا با افزایش گل های خود، به رکورد ۳۹۲ گل شمسایی رسیده و عنوان آقای گلی را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همین رو، جلسه‌ای بین محمدرضا ساکت، دبیرکل فدراسیون فوتبال و وحید شمسایی برگزار شد تا درباره چگونگی حضور شمسایی در تیم ملی تصمیم گیری شود.

در پایان نیز با توجه به موافقت مهدی تاج و پذیرش پیشنهادهای شمسایی، قرار شد او در مرحله اول در سه بازی تدارکاتی در اوایل اسفند سال جاری در ترکیب تیم‌ ‌ملی به میدان برود.

تاریخ دقیق بازی‌ها در جلسه هفته آینده با حضور محمدرضا ساکت، محمد ناظم الشریعه و نماینده باشگاه تاسیسات دریایی تهران مشخص خواهد شد.

از سه تیم فیلیپین، هنگ کنگ و مالزی به عنوان حریفان تدارکاتی تیم ملی ایران نام برده می‌شود و لائوس به عنوان تیم جایگزین در نظر گرفته شده است.

منبع: ایسنا ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۶۲۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی در جلسه فنی قبل از بازی با ازبکستان

در ابتدای این جلسه شهاب سفال‌منش دستیار اول شمسایی، سبک بازی ازبکستان، شیوه ایجاد موقعیت حریف، مهارت‌های دفاعی و نکات فنی در خصوص تاکتیک‌های مهار را با بازیکنان در میان گذاشت.

در ادامه وحید شمسایی سرمربی تیم ملی با بررسی روند صعود ازبکستان و تحلیل چالش‌های گذشته و پیش رو گفت: ما ایرانیم و حق اشتباه در این گذرگاه را نداریم، با بالاترین تمرکز درون زمین می‌رویم و حرفمان را توی زمین می‌زنیم.

ملی‌پوشان امروز جمعه از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران در استادیوم «بانکوک آره‌نا» مقابل ازبکستان صف‌آرایی می‌کنند. ایران در صورت پیروزی به فینال مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ تایلند صعود خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • واکنش سرمربی تیم ملی به قهرمانی فوتسال
  • وحید شمسایی: هواداران ورزشگاه را پر می کنند و نباید فرصت قهرمانی را از دست بدهیم!
  • وحید شمسایی: جایی برای اشتباه وجود ندارد/ با تمام وجود می‌جنگیم
  • حمایت ویژه امیر قلعه نویی از شاگردان وحید شمسایی
  • وحید شمسایی: حق نداریم اشتباهات دو سال پیش را تکرار کنیم
  • وحید شمسایی: با تمام تمرکز به مصاف تایلند می‌رویم
  • رفتار آموزنده وحید شمسایی پس از پیروزی بر ازبکستان
  • رفتار آموزنده وحید شمسایی بعد از سوت بازی
  • شمسایی در جلسه فنی قبل از بازی با ازبکستان
  • وحید شمسایی: ما ایرانیم و حق اشتباه نداریم