Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت جودو خراسان‌رضوی گفت: کوراش‌کاران خراسان رضوی در رقابت‌های بین‌المللی ترکیه حضور پیدا می‌کنند.

حسین محمودی در گت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: هیئت جودو خراسان‌رضوی تا پایان سال برنامه‌های متعددی از جمله برگزاری مسابقات مختلف را در نظر داشته که این هیئت در حال انجام این امور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت جودو خراسان‌رضوی گفت: اعزام ورزشکاران این استان به استانبول در کشور ترکیه جهت شرکت در مسابقات جهانی کوراش یکی از برنامه‌های هیئت بوده که ورزشکاران جودو این استان در حال اعزام هستند و مسابقات 10 آذرماه برگزار می‌شود.

محمودی با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی کشوری جودو در 27 آذرماه در شهرستان بهشهر استان مازندران و شرکت ورزشکاران جودو خراسانی خاطرنشان کرد: خراسان‌رضوی دارای بهترین جودوکاران بوده و احتمال کسب رتبه در صورت حضور ملی‌پوشان این استان امکان‌پذیر است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی کشوری جوجیتسو تصریح کرد: برگزاری استاژ فنی مربیان در روز 9 آذرماه با حضور پیشکسوتان و دارندگان کمربند مشکی دان 8 صورت می‌گیرد؛ همچنین کلاس داوری رشته کوراش در چندماه باقیمانده تا پایان سال برپا می‌شود.

محمودی ادامه داد: برگزاری مسابقات لیگ مشهد، حضور در حوزه‌های فرهنگی در دهه مبارک فجر و همچنین شرکت در هفته سوم و چهارم لیگ برتر کشوری در تهران از جمله برنامه‌های هیئت جودو خراسان‌رضوی تا پایان سال 96 است.

انتهای پیام/

R41347/P1336/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۶۲۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد

امیر اسماعیلی بوکسور جوان و خوش آتیه ارومیه‌ای مقتدرانه قهرمان بوکس جوانان آسیا در کشور قزاقستان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا در کشور قزاقستان در حال برگزاری است.

در رقابت‌های امروز امیر اسماعیلی بوکسور جوان و خوش آتیه ارومیه‌ای توانست با غلبه بر حریفان مقتدرانه عنوان قهرمانی آسیا را به دست آورد.

اسماعیلی در وزن +۹۲ که با ناک اوت کردن نماینده کشور هندوستان به فینال رسیده بود، به مصاف شهزاد پولوونوف از کشور ازبکستان رفت و توانست در سه راند پیاپی و با ضربات سهمگین خود حریف خود را از پیش رو برداشته و قهرمان جوانان آسیا شده و مدال طلا این رقابت‌ها برای تیم اعزامی کشورمان کسب کند.

به گزارش ایمنا، مسابقات بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا از هشتم تا هجدهم اردیبهشت در قزاقستان در حال برگزاری است.

کد خبر 751221

دیگر خبرها

  • به روز رسانی| هاشمی:از فدراسیون فوتبال خواستم در ۴ هفته پایانی دقت خود را بالا ببرند
  • برترین های مسابقات ملی مهارت رانندگی لیفتراک مشخص شدند
  • قرعه کشی لیگ دسته یک کشتی آزاد با حضور ۲ تیم مازندرانی
  • خراسان رضوی ، قهرمان مسابقات وزنه‌برداری جوانان ایران .
  • کرمان و خراسان رضوی فاتح وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان کشور
  • خراسان رضوی قهرمان مسابقات وزنه‌برداری جوانان ایران
  • سپهرزاد: کسب سهمیه ارزنده و انتظار مدال از دوومیدانی کاران در المپیک نامتناسب است
  • رقابت اسکواش بازان درمسابقات بین المللی گرگان جونیور
  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • دومین پیروزی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بین المللی امارات