Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست هم اندیشی ابعاد فرهنگی، اجتماعی و دینی محیط زیست و چشم انداز آن در تمدن نوین اسلامی دوشنبه (۱۳ آذر ) در دانشگاه اصفهان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نشست هم اندیشی ابعاد فرهنگی، اجتماعی و دینی محیط زیست و چشم انداز آن در تمدن نوین اسلامی دوشنبه (۱۳ آذر)  در دانشگاه اصفهان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اهداف این دوره ارتقا فرهنگ زیست محیطی و تبیین رهنمودهای مرتبط با محیط زیست و بسترسازی تحقق محیط زیست مطلوب در چشم انداز تمدن نوین اسلامی است.

محیط زیست از منظر قرآن کریم و روایات، ابعاد اخلاقی مسائل زیست محیطی، محیط زیست و نگرش مهندسی به آفرینش سیستم های حیاتی، محیط زیست از منظر فقه و حقوق، محیط زیست و سلامت انسان، چالش های زیست محیطی و راهکارهای آن، محیط زیست و تمدن نوین اسلامی از موضوعات محوری این نشست است.

 گفتی است؛  نشست ابعاد اخلاقی مسائل زیست محیطی دومین نشست از این سلسه نشست ها است که دوشنبه ۱۳ آذر از ساعت ۱۳ تا ۱۷ در دانشگاه اصفهان برگزار می شود. نشست محیط زیست از منظر قرآن وروایات پیش از این برگزارشد.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۶۲۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت اجتماعی در حفظ محیط زیست

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری زاهدان گفت: این برنامه با هدف فرهنگ سازی و هدف گذاری برای نسل آینده شهر زاهدان انجاج شد.
نارویی افزود: به منظور آگاهی بیشتر دانش آموزان با محیط زیست و راهکار‌های حفاظت از آن کارگاه‌های آموزشی در سطح مدارس زاهدان برگزار شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • همکاری دانشکده آب اهواز در حل چالش‌های زیست محیطی خوزستان
  • برپایی پویش های هفته زمین پاک در مازندران
  • فعالیت‌های معدنی، یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست
  • حجت الاسلام خسروپناه: علم حکمی؛ لازمه دستیابی به تمدن نوین اسلامی
  • محیط زیست معادن تفت پایش می شود/متولیان الزامات را رعایت کنند
  • شهید «مطهری» طراح اندیشه تمدن نوین اسلامی است
  • تدوین سند هوش مصنوعی باید مبتنی‌بر تمدن نوین اسلامی باشد/ پیش بینی بودجه ۵ همتی برای هزینه در هوش مصنوعی
  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • مشارکت اجتماعی در حفظ محیط زیست
  • تدوین اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران