Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مربی تیم فوتبال گسترش‌فولاد تبریز گفت: تیم‌های علی دایی فوتبال هجومی و قوی‌ ارائه می‌دهند و نبودن او در کنار خط موردی است که باید از آن استفاده کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، فرشاد فلاحت‌زاده که به جای فیروز کریمی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های گسترش فولاد تبریز و سایپا حاضر شده بود، در رابطه با این بازی اظهار داشت: باید سه امتیاز بازی با سایپا را بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نفرات مصدوم برگشتند و دنبال استفاده از تجربیات آنها هستیم. نقاط ضعفی که در بازی‌های گذشته داشتیم را حل کردیم. بعد از بازی با استقلال استراحت کردیم و شرایط خوبی داریم.

وی افزود: تیم‌های علی دایی فوتبال هجومی و قوی‌ ارائه می‌دهند. نبودن او در کنار خط موردی است که باید از آن استفاده کنیم. آنها قلی‌زاده را ندارند که بازیکن تاثیرگذاری است. سایپا در چند هفته اخیر خیلی خوب ظاهر شده و تیمی است که هجومی بازی می‌کند. در بازی فردا نباید تحت هیچ شرایطی گل بخوریم تا بتوانیم در ضد حمله با نفراتی که داریم بازی خوبی انجام داده و سه امتیاز را بگیریم. آندو و رضا خالقی‌فر رسیده‌اند و مشکلی برای بازی ندارند، اما نقی‌زاده و امین خطیبی مصدوم هستند.

مربی گسترش فولاد با اشاره به فرصت‌سوزی بازیکنان این تیم مقابل استقلال، خاطرنشان کرد: تیم ما تیم جوانی است. ما تاوان جوان دادن تیم را هم باید بدهیم و همیشه نمی‌توانیم از آنها استفاده بهینه داشته باشیم. بازیکنان ما دیر به تهران رسیدند و استراحت لازم را نداشتند. اگر ورزشگاه پر از تماشاگر بود، وضعیت به نفع ما می‌شد تا استقلال. اگر تماشاگران بودند، فشار جو علیه استقلال بود. بازیکنان ما هم انگیزه را داشتند که مقابل هواداران خوب بازی کنند. در نیمه اول دو فرصت داشتیم که اگر از آنها استفاده می‌کردیم، با دو گل زده به رختکن می‌رفتیم. در نیمه دوم شرایط به نفع ما جلو می‌رفت. راه نفوذ استقلال را هم می‌توانستیم به خوبی ببندیم، اما پس از دقیقه 70 بازیکنان از لحاظ بدنی کم آوردند.

فلاحت‌زاده درباره پیش‌بینی‌اش از جایگاه گسترش فولاد در پایان فصل گفت: تا پایان نیم‌فصل دو بازی داریم که باید از بازی فردا با سایپا تمام امتیازات و در بازی با پدیده هم بهترین امتیاز ممکن را بگیریم و مشکلات را برطرف کنیم. در نقل‌وانتقالات هم باید نقاط ضعف‌مان را برطرف کنیم. فکر می‌کنم در پایان لیگ جزو 6، 5 تیم بالای جدول قرار بگیریم.

وی به انتقاد از عدم استقبال هواداران از دیدارهای گسترش فولاد پرداخت و اظهار داشت: وقتی بازی می‌کردم، همیشه از حضور در تبریز ترس داشتیم. هواداران تیم‌های ماشین‌سازی و تراکتورسازی پرشور بودند که وقتی به ورزشگاه می‌آمدند، تمرکز ما را می‌گرفتند. وقتی توپ دست ما بود، اصلاً «هُل» می‌شدیم و توپ را به تیم میزبان می‌دادیم. این مسئله شرایط را برای تیم‌هایی که به اینجا می‌آمدند، سخت می‌کرد. من تعجب می‌کنم که گسترش فولاد با این تیم خوب، تماشاگر ندارد. تماشاگران باید بیشتر به ورزشگاه بیایند. تماشاگران از بازی قبلی ما خوب استفاده کردند، اما ورزشگاه باید پُر شود. ما از شرایط میزبانی استفاده کنیم، تیم‌های میهمان بدون هیچ استرس و ترسی می‌آیند اینجا بازی می‌کنند، می‌روند و هیچ فشاری نمی‌بینند که این ظلم است. امیدوارم هواداران از تیم‌های‌شان حمایت کنند، مخصوصاً گسترش فولاد که بازیکنان جوانی دارد. این جوانان می‌توانند جا پای بازیکنان بزرگی مانند باقری‌ها، خطیبی‌ها و دین‌محمدی‌ها بگذارند. یک زمان اکثراً تیم ملی تبریزی بودند.

با توجه به تداخل ساعت پرواز اعضای تیم فوتبال سایپا با زمان نشست خبری، حضور یکی از اعضای کادرفنی این تیم در این نشست منتفی شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۶۳۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران از تیم انتظارات زیادی دارند و امیدوار هستند که بتوانند به قهرمانی در لیگ و جام حذفی برسند.

به گزارش مشرق، محمد برزگر در گفت‌وگویی در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت:‌ خوشبختانه پرسپولیس یک بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشت و تیم حریف را به خوبی آنالیز کرده بود. خیلی خوشحالم که پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد و همین بازیکنان توانستند برای تیم بدرخشند و هواداران را خوشحال کنند. به نظر من تنها راز موقعیت تیم این است که برای هر دقیقه بازی یک برنامه دارند تا بتوانند به دروازه تیم‌ها نزدیک شوند و گل بزنند. امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد و در آخر فصل هم قهرمانی پرسپولیس را ببینیم.

وی در مورد نقاط قوت تیم پرسپولیس گفت: در حال‌حاضر تیم پرسپولیس هیچ ضعفی ندارد و در همه نقاط زمین بهترین عملکرد را دارد. همه شاهد هستیم که تیم نسبت به نیم فصل اول خیلی تغییر کرده و الان هم در تمام نقاط بهترین بازیکنان لیگ را داریم و امیدوارم همین بازیکنان در فصل بعد هم در پرسپولیس حضور داشته باشند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره عدم تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس، یادآور شد: شک نکنید ۱۰۰ درصد تیم لطمه می‌بیند. جای سوال دارد که چرا مدیریت کاری برای بازیکنان انجام نمی‌دهد این بازیکنان از پرسپولیس بروند تیم قطعا وارد حاشیه می‌شود. قطعا بعد از لیگ هم در فصل نقل‌وانتقالات این بازیکنان پیشنهادهای مختلفی دریافت می‌کنند و باعث می‌شود این بازیکنان از تیم جدا شوند. امیدوارم مدیریت به فکر تیم باشد که در فصل‌ نقل‌وانتقالات استرس نداشته باشیم.

برزگر در خصوص اینکه کدام تیم شایسته قهرمانی است، خاطرنشان کرد: در نیم فصل همه می‌گفتند استقلال، پرسپولیس و سپاهان شانی نخست قهرمان هستند ولی در حال‌حاضر استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی رقابت می‌کنند. من شک ندارم پرسپولیس شایسته قهرمانی است چون بازی‌های خیلی خوبی ارائه می‌کند و همه از نحوه بازی کردن تیم در نیم فصل دوم راضی هستند.

وی درباره بازی آینده تیم پرسپولیس، تصریح کرد: بازی بعدی پرسپولیس در جام حذفی است و ما باید هم در لیگ و جام حذفی بتوانیم به عنواین خوبی برسیم که هواداران خوشحال باشند. بازی بعدی مقابل آلومینیوم است که همیشه در لیگ پرسپولیس را آزاد داده و امیدوارم تیم برای این بازی سخت برنامه خوبی داشته باشد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • حسن زاده: قهرمانی برای مردم است/ تایلند تیم خوبی بود
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند