Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم گسترش فولاد معتقد است در دیدار تیمش برابر سایپا، محرومیت سرمربی تیم سایپا و برخی از بازیکنان این تیم می تواند کمک زیادی به گسترش فولاد بکند.

طرفداری- فرشاد فلاحت‌زاده در نشست خبری قبل از دیدار مقابل سایپا در هفته چهاردهم لیگ برتر، گفت:

بازی سختی است. می‌خواهیم هر طور شده 3 امتیاز را بگیریم. آندرانیک تیموریان به جمع ما اضافه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس، وی افزود:‌

سعی کردیم نقاط ضعف‌مان را برطرف کنیم. باید شرایط را به گونه‌ای طراحی کنیم که سه امتیاز بازی را بگیریم. باید از نفرات جوان در کنار بازیکنان با تجربه استفاده کنیم. تیم‌های علی دایی معمولا در حمله و دفاع قوی هستند. خودم سال قبل در سایپا بودم و با شرایط این تیم آشنا هستم. غیبت علی دایی روی نیمکت سایپا فرصتی است که باید استفاده کنیم. علی قلی‌زاده هم محروم است و آنها او را در اختیار ندارند. سایپا اکثرا هجومی بازی می‌کند. هدفمان این است که ابتدا گل نخوریم و سپس با استفاده از موقعیت‌هایمان به گل برسیم.

مربی گسترش فولاد در مورد مصدومان این تیم اظهار داشت:

تیموریان می‌تواند بازی کند اما نقی‌زاده و امین خطیبی هنوز وضعیت‌شان مشخص نیست و دوران نقاهت را پشت سر می‌گذارند. فکر می‌کنم بعد از نیم فصل بتوانیم از این بازیکنان استفاده کنیم.

فلاحت زاده در مورد اشتباهاتی که گاهی از سوی اعضای تیم رخ می‌دهد، گفت:

تیم جوانی داریم. گاهی باید تاوان جوانی تیم را داد. در بازی قبلی فرصت کافی برای استراحت را نداشتیم. در مصاحبه‌ای هم که انجام دادم گفتم اگر در بازی با استقلال هواداران این تیم حضور داشتند این مسئله به سود ما بود. اگر ما یک نیمه مقابل استقلال گل نمی‌خوردیم همانطور که در بازی این اتفاق هم افتاد، جو ورزشگاه علیه استقلال می‌شد و ما می‌توانستیم از این فرصت استفاده کنیم. انگیزه بازیکنان جوان ما با حضور هواداران بالا می‌رفت. در نیمه اول این بازی می‌توانستیم گلزنی کنیم. اگر توپ‌مان را به گل تبدیل می‌کردیم در نیمه دوم می‌توانستیم بازی را کنترل کنیم و راه‌ها نفوذ استقلال را ببندیم. متاسفانه این اتفاق نیوفتاد. در نیمه دوم از دقیقه هفتاد به بعد از لحاظ بدنی کم آوردیم و استقلال از این فرصت استفاده کرد و با به ثمر رساندن دو گل برنده بازی شد.

وی در مورد اینکه آیا قصد تقویت تیم را دارند، عنوان کرد:‌

تا نیم فصل دو بازی باقی مانده است. به دنبال کسب پیروزی مقابل سایپا هستیم و حداقل امتیاز را هم از دیدار با پدیده در مشهد می‌خواهیم. بعد از این اتفاقات به دنبال تقویت تیم‌مان در نیم فصل دوم هستیم و فکر می‌کنم بتوانیم جز و 5-6 تیم بالای جدول قرار بگیریم.

مربی گسترش فولاد در مورد حضور کم تعداد هواداران در دیدارهای گسترش فولاد، گفت:‌

زمانیکه خودمان بازی می‌کردیم از حضور در تبریز و هواداران ماشین سازی و تراکتورسازی ترس داشتیم. هواداران تبریزی آنقدر پر شور بودند که وقتی صاحب توپ می‌شدیم می‌ترسیدم و توپ را راحت از دست می‌دادیم. از سوی دیگر حریف هم بسیار پر هیجان و با روحیه بازی می‌کرد. تعجب می‌کنم گسترش فولاد با این مدیریت خوب و امکانات مناسب چرا هواداران زیادی ندارد. البته در بازی قبلی که میزبان بودیم حضور هواداران بهتر از قبل بود. ورزشگاه بنیان دیزل باید پر از هوادار شود. اگر هوادار نباشد حریفان بدون دغدغه به تبریز می‌آیند و در زمین ما بازی می‌کنند. گسترش بازیکنان و جوانان آینده داری دارد که متعلق به این شهر هستند. این نفرات می‌توانند جا پای بزرگانی مثل باقری‌ها، خطیبی‌ها و ... بگذارند که روزگاری آنها هم از همین تیم‌ها توانستند رشد کنند و به تیم ملی برسند. یکی از دلایل موفقیت بازیکنان جوان و رشد آنها تا رسیدن به تیم ملی حضور هواداران و انرژی مثبتی است که آنها می‌دهند. تبریز شهر بسیار فوتبال خیزی است که روزگاری نماینده‌های زیادی در تیم ملی داشت. یک زمان اکثر بازیکنان از تبریز  و آذری زبان بودند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۶۳۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امشب بازیکنان تراکتور بهترین بودند

به گزارش خبرنگار مهر، حمید مطهری شامگاه جمعه در نشست خبری پس از بازی تیم‌های تراکتور و ذوب‌آهن، ضمن ابراز خوشحالی از موفقیت تیم تراکتور و حضور فرزند مرحوم قولی لاله در رختکن افزود: این پیروزی را به خانواده مرحوم لاله تقدیم می‌کنیم و امیدوارم همیشه در پایان بازی‌ها باعث خوشحالی هواداران تیم باشیم.

مربی تیم تراکتور با بیان اینکه بازیکنان در این بازی تمام وجودشان را گذاشته و جانانه جنگیدند، عنوان کرد: می‌توانستیم در ۹۰ دقیقه کار را تمام کنیم، ولی فشار روی تیم باعث عدم تمرکز بازیکنان شده بود و در زدن ضربات آخر خوب کار نکردیم و در نیمه دوم با دریافت گل تساوی بازی به وقت اضافه و نهایتاً به ضربات پنالتی کشیده شد.

مطهری با ابراز تأسف از اینکه متأسفانه همان طور که آنالیز کرده بودیم، دقیقاً از همان نقطه گل دریافت کردیم، یادآور شد: هم تیم ما و هم تیم حریف پلن های مختلفی را اتخاذ کردیم و با تعویض‌های تیم سعی در کنترل بازی داشتیم تا تیم ذوب آهن به اهداف خود دست نیابد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا تراکتور از ضربات ایستگاهی به خوبی استفاده نمی‌کند؟ توضیح داد: من در ۲ جلسه تمرینی که با بازیکنان تراکتور داشتیم روی ضربات ایستگاهی کار کردیم و با اینکه به ضعف تیم واقف هستیم و سعی خواهیم کرد شرایط بهتر شود.

وی در خصوص تعویض ریکاردو آلوز، خاطرنشان کرد: آلوز گرفتگی در عضله ساق پا داشت و برای اینکه مصدوم نشود و او را در بازی با استقلال از دست ندهیم، تعویض اجباری کردم.

مطهری در رابطه با کیفیت چمن ورزشگاه یادگار امام (ره)، اذعان داشت: کیفیت چمن آن چیزی که من برای فوتبال روی زمین و کلاسیک انتظار دارم، نبود به همین دلیل رو به توپ‌های بلند آوردیم و با اینکه مسولان زحمت می‌کشند ولی دوست دارم کیفیت چمن بهتر شود تا هواداران بازی روی زمین و زیبایی شاهد باشند.

مربی تراکتور در مورد پور حمیدی اظهار کرد: به دروازه بان تیم تبریک ویژه می گویم چرا که با فشارهای زیادی که در بازی‌های اخیر روی این بازیکن بود امروز واکنش فوق العاده ای از خودش به نمایش گذاشت و معتقد هستم لایق دعوت به تیم ملی است.

مطهری در خصوص حمایت هواداران از تیم خودشان عنوان کرد: انتظار دارم هواداران مثل همیشه در مصاف با استقلال عاشقانه به استادیوم بیایند و تیم خودشان را تشویق کنند و اگر گل هم بخوریم از تیم حمایت کنند.

تیم تراکتور با برد ۳ بر یک ذوب آهن در ضربات پنالتی، جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال را کسب کرد.

کد خبر 6089411

دیگر خبرها

  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت های متوالی بنزما
  • شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت‌های متوالی بنزما
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!
  • امشب بازیکنان تراکتور بهترین بودند
  • تراژدی بنزما: غیبت‌های پرتعداد، حضورهای متوسط!‏
  • سایه یک زن مرموز بر تیم سپاهان؛ شیدا مقصودلو کیست و چه نسبتی با ژوزه مورایس دارد؟
  • رستگاری ملوان در دقیقه پایانی/ شاگردان تارتار راهی ۱/۴ نهایی شدند
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد