Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، محمد نعیم امینی فر در خصوص لزوم شفافیت و اعلام اسامی اعضای فراکسیون امید گفت: تعداد معدودی از نمایندگان با برند مستقل وارد مجلس شده اند و امروز عضو فراکسیون امید هستند از طرفی دیگر نمایندگانی هم با برند فراکسیون امید وارد مجلس شدند اما بعدا عضو فراکسیون مستقلان شدند که تعداد این افراد بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فراکسیون مستقلان از میان اعضای فراکسیون امید و ولایی یارگیری کرده است

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ریزش و رویش ها همیشه در فراکسیون های مجلس وجود داشته است، فراکسیون مستقلان از میان اعضای فراکسیون های ولایی و امید یارگیری کرده است.

عضو فراکسیون امید مجلس اظهار داشت: تشکیل سه فراکسیون در مجلس موجب شده عملا هیچ یک از فراکسیون ها نقش تعیین کننده ای در تصمیم گیری های مهم مجلس نداشته باشند البته فراکسیون مستقلان با اینکه تعداد اعضای آن تعیین کننده نیست، در تصمیم گیری ها با نزدیک شدن به هر یک از فراکسیون ها می تواند نقش تعیین کننده ای داشته باشد.

عملکرد فراکسیون امید در ماجرای رای اعتماد به وزیر علوم زیبنده یک فراکسیون سیاسی نبود

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با انتقاد از عملکرد فراکسیون امید در رای اعتماد به وزیر علوم اظهار داشت: فراکسیون امید در مورد رای اعتماد به غلامی وزیر علوم به نتیجه نرسید و تصمیم گیری در این مورد را به عهده اعضای فراکسیون گذاشته شد، معتقدم عملکرد فراکسیون امید و عدم اعلام موضع رسمی در رای اعتماد به وزیر علوم، زیبنده یک فراکسیون سیاسی نیست. فراکسیون امید می توانست با رای گیری تعداد افرادی که مخالف و موافق وزیر پیشنهادی هستند را اعلام کند. همچنانکه فراکسیون مستقلان هم به همین شیوه عمل کرد.

عضو فراکسیون امید با تاکید بر لزوم شفافیت در عملکرد فراکسیون های مجلس گفت: معتقدم باید شفافیتی در کار هر فراکسیون وجود داشته باشد. اختلاف سلایق در هر فراکسیونی وجود دارد اما باید مرزبندی مشخص فراکسیونی وجود داشته باشد، مجمع فراکسیون امید باید در این خصوص موضع گیری کند.

فراکسیونی که وزن سیاسی و موضع گیری شفاف نداشته باشد موفق نخواهد بود

امینی فر با تاکید بر اینکه شفافیت فراکسیونی امر مهمی است که باید هیات رئیسه فراکسیون و مجمع عمومی نسبت به این موضوع اقدام کنند تاکید کرد: یک فراکسیون حتی با اندک اعضا اگر پایبندی بیشتری را به اهداف فراکسیون داشته باشد موفق تر و بهتر عمل می کند تا فراکسیونی که موضع گیری مشخصی نداشته باشد و وزن سیاسی آن مشخص نباشد. نباید نگران کاهش اعضای فراکسیون باشیم.

منبع: مهر

محمدنعیم امینی رای اعتماد فراکسیون امید وزن سیاسی مجلس شورای اسلامی فراکسیون های ولایی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۶۳۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت

تاکنون نزدیک به ۱۰۰ نفر از منتخبان مجلس دوازدهم، برگه تشکیل فراکسیون انقلاب اسلامی را امضا کرده‌اند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، عصر امروز سه شنبه، دومین جلسه هیات موسس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم با حضور تعدادی از منتخبان مجلس دوازدهم برگزار شد.

چه‌کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند؟

در این جلسه، مدعوین به ارائه نقطه نظرات خود درباره موضوعات مرتبط با مجلس دوازدهم پرداختند.

در پایان درباره هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی رای‌گیری شد و هیات 9 نفره‌ای انتخاب شد تا برای تدوین پیش‌نویس اساسنامه و مرامنامه و تدارک مقدمات برگزاری مجمع عمومی با حضور تمام منتخبین جریان انقلاب پس از برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس برنامه ریزی کنند.

گفتنی است تاکنون نزدیک به 100 نفر از منتخبان مجلس دوازدهم، برگه تشکیل فراکسیون انقلاب اسلامی را امضا کرده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟
  • آمادگی ۴ حزب برای دور دوم انتخابات مجلس
  • استولتنبرگ: اعتماد اوکراین به ناتو خدشه‌دار شده است
  • هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد
  • ۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت
  • کنایه عباس عبدی به سکوت اصولگرایان درباره مواضع تند مهدی نصیری / براندازی قابل جمع با اصلاح‌طلبی نیست
  • لزوم امید آفرینی در لرستان/ رسانه‌ها از روی حدس و گمان قلم نزنند
  • مخالفان سوریه: موضع ترکیه در قبال ما ثابت است
  • جلسات قالیباف و رقبایش با منتخبان مجلس دوازدهم به روایت فرید موسوی /فعلا خبری از مرامنامه و مانیفست نیست
  • نوری قزلجه: فراکسیون مستقلین احتمالا برای ریاست مجلس و دیگر پُست ها کاندیدا دارد /تعداد اعضای فراکسیون ممکن است به ۱۰۰ نفر هم برسد