Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم افتتاحیه سفیران سلامت با حضور معاون پرورشی و کارشناس آموزش سلامت شبکه بهداشت و برگزیدگان سفیران سلامت مدارس شهرستان رامیان در کانون نعیم برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گل رامیان، برزمینی کارشناس بهداشت شهرستان رامیان با بیان شرح وظایف سفیران سلامت در مدارسگفت: سفیران سلامت در مدارس دانش آموزانی هستند که توسط مربیان بهداشت مدارس یا رابطین بهداشت و یا مسئولین ذیربط آموزش می بینند تا به همسالان خود در مدرسه و خارج از مدرسه به خانواده های خود این آموزش های بهداشتی را انتقال داده و باعث فرهنگسازی در زمینه بهداشت و پیشگیری از بیماری ها می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جاهدی کارشناس آموزش سلامت شبکه بهداشت شهرستان رامیان با تشریح عملکرد سفیران گفت: تهیه ی مطالب علمی و ارائه آن ترجیحا با بهره گیری از روشهای نوین فن آوری زیر نظر مجری، گرامیداشت مناسبتهای بهداشتی وقرائت مطالب بهداشتی ونصب آنها در تابلو اعلانات، کنترل ونظارت روزانه بر نحوه ی عرضه مواد غذایی موجود در پایگاه تغذیه سالم و نظارت بر وضعیت بهداشت ، ایمنی و نظافت محیط داخل مدرسه ( پله ، سالن ، حیاط، سرویس بهداشتی و...) از وظایف سفیران است.

اجرای سرود توسط سفیران، قرائت سوگندنامه، اهدای پکیج بهداشتی، بازدید از نمایشگاه از برنامه های این مراسم بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۶۴۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش زبان گرجی در مدارس بوئین میاندشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکزاصفهان؛مسئول برگزاری طرح آموزش زبان گرجی در مدارس بوئین میاندشت با اشاره به اصل ۱۵ قانون اساسی جمهوری اسلامی گفت: زبان رسمی کشور زبان فارسی است، اما اقوام می‌تواننددر کنار ان زبان قومیتی خود را نیز آموزش ببینند و به همین خاطر امسال برای اولین بار در کشور آموزش زبان گرجی در مدارس بوئین میاندشت در ساعات غیر آموزشی آغاز شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

محسن اکبری با بیان اینکه ۷ مدرس کار آموزش زبان گرجی را انجام می‌دهند افزود: این طرح در مقطع متوسطه اول وبا ۵ مدرسه شروع شد، اما درحال حاضر متوسطه دوم هم به آن اضافه شده و ۲۵۰ دانش آموز در ۹ مدرسه شهرستان مشغول فرا گیری زبان گرجی هستند.
وی گفت: کتاب‌های دوره مقدماتی آموزش زبان گرجی را جمعی از استادان باتجربه زبان گرجی تدوین کرده و با کمترین قیمت دراختیار دانش آموزان قرار داده اند وهم اکنون هم درحال تدوین کتاب برای دوره‌های بالاتر هستیم.


مسئول برگزاری طرح اموزش زبان گرجی گفت: درکنارآموزش زبان گرجی به صورت کلاسیک، لهجه گرجی رایج دربوئین میاندشت هم آموزش داده می‌شود تا ازفراموشی آن جلوگیری شود.
عباس قاسمی مدرس زبان گرجی گفت: زبان گرجی یکی از ۵ زبان باستانی دنیا است واین زبان دارای ۳۳ حرف است که درگذشته تعداد آن بسیار زیادتر بوده است.


نسترن طهماسبی دیگر مدرس زبان گرجی هم گفت: درزبان گرجی چند حرف صامت کنار هم قرار می‌گیرد بعد یک حرف صدا دار به همین خاطر است که یادگیری زبان گرجی نسبت به سایر زبان‌ها سخت‌تر است.

دیگر خبرها

  • برگزاری طرح ملی دادرس در شهرستان رزن
  • مدارس شهرستان چادگان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است
  • تقویت شبکه بهداشتی منجر به تاب آوری نظام سلامت/ ارتقای سواد سلامت سبب تقویت خودمراقبتی افراد
  • فعالیت نوروزی مراکز درمانی و جامع سلامت در خوزستان
  • ۴۵۰ چشمه بهداشتی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد
  • آموزش زبان گرجی در مدارس بوئین میاندشت
  • جلسه بررسی مشکلات مدرسه بهیاری شهرستان
  • تجهیز ۴۰ اردوگاه دانش آموزی به تجهیزات ورزشی
  • فعالیت ۸۰۰ گروه جهادی دانش آموزی خدام در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری محفل انس با قرآن در بیش از يک‌هزار مدرسه کرمان