Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین مرکز بازی های گروهی فکری با عنوان " خانه معما" به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم و با حضور دکتر مصطفی ملایی رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری قم افتتاح گردید .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قم فردا، مجید رفیعی در حاشیه افتتاح نخستین مرکز بازی های فکری " خانه معما"  که  توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم افتتاح شد، اظهار داشت: این بازی بصورت جهانی است که با برنامه ریزی صورت گرفته بصورت کاملا بومی طراحی و اجرا شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این بازی یک بازی جهانی است که یک سال و نیم است وارد ایران شده است و اسامی مختلفی دارد که  به نام خانه معما نامگذاری شده است، همانند بازی های مجازی است ولی در قالب واقعیت اتفاق می افتد.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم بیان کرد:در بازی خانه معما گروه وارد فضایی می شوند که از قبل تعریف شده است و بازی کاملا طبیعی است، اتاق ساواک و اتاق موزه در این مکان ساخته شده است که همه چیز طبیعی به نظر می آید، گروه به موضوعی برمی خورند که مشکوک است و با استفاده از ابزارهای داخل اتاق سلسه وار با معماهای مختلف روبرو می شوند که مجبور  می شوند آنها را حل کنند.


مجید رفیعی افزود: گروه یک ساعت فرصت دارند که کلید اصلی درب را پیدا کرده و از اتاق خارج شوند، این بازی نیازمند کار گروهی است و هوش و دقت عمل و تمرکز از مهم ترین ابزار برای موفقیت در آن است.

 گفتنی است علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر از نخستین مرکز بازی های گروهی فکری "خانه معما" می توانند به آدرس خیابان عطاران، بعد از کوچه 8، ساختمان یاسمن،طبقه منفی 2 مراجعه یا با شماره تماس 32900744 تماس حاصل فرمایند.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۶۴۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح چند پروژه شهری در دهه کرامت امسال در قم

به گزارش خبرنگار مهر، سید مرتضی سقائیان‌نژاد پیش از ظهر دوشنبه در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات آستان مقدس حضرت معصومه (س) برگزار شد، اظهار کرد: در دهه کرامت بالغ بر ۶۵ موضوع در ستاد شهرداری قم برنامه ریزی شده است و افتتاح چند هزار میلیارد پروژه از دیگر برنامه‌های این ایام خواهد بود.

شهردار قم اضافه کرد: برگزاری نشست شوراهای اسلامی شهرهای کشور به میزبانی استان قم از جمله برنامه‌های شهرداری در دهه کرامت می‌باشد.

سقائیان نژاد خاطرنشان کرد: کرامات و برکات شهرهای مقدس مشهد و قم بواسطه دوبارگاه امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) است.

کد خبر 6092196

دیگر خبرها

  • افتتاح نخستین کانون بازنشستگان ثبت اسناد و املاک کشور در مشهد
  • افتتاح زمین چمن مصنوعی شهر جورقان
  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • احداث نخستین زمین چمن مصنوعی در ایلام
  • چالش حل یک معما در خیابان + فیلم
  • افتتاح نخستین طرح صنعتی گیلان در سال جهش تولید
  • ایستگاه شهید سلطانی متروی کرج خرداد افتتاح می‌شود
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • افتتاح چند پروژه شهری در دهه کرامت امسال در قم