Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: برای رسیدن قزوین به جایگاه پایتختی کتاب در کشور ، شهرداری و سازمان فرهنگی و ورزشی در راه رسیدن به این هدف، نفش موثری خواهند داشت.

به گزارش امتداد نیوز، اکبر اسکندری نژاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین روز سه شنبه در دیدار با محمد درافشانی، سرپرست جدید سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین، با تبریک این انتصاب اظهار کرد: این دیدار می‌تواند سرآغاز یک تعامل و همکاری دوجانبه بین اداره کل فرهنگ و ارشاد استان و شهرداری باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکندری نژاد افزود: متأسفانه در سطح استان شاهد تنوع دستگاه‌های فرهنگی و مسئولیت‌ها هستیم که همین امر موجب پراکندگی و عدم توجه جدی به موضوع فرهنگ و هنر در استان می‌شود.

وی با اشاره به نیاز جدی برای ورود در بحث حمایت از هنر در استان گفت: برای ارتقاء سطح فرهنگ و به‌ویژه هنر در استان نیازمند همراهی سازمان‌های مردم‌نهاد و دستگاه‌های اجرایی از جمله مدیریت شهری و شهرداری هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین تصریح کرد: باید تلاش کنیم چتری واحد برای فعالیت‌های هنری و فرهنگی در استان ایجاد شود و تمامی دستورالعمل‌های آن زیر نظر یک شورا و نهاد فعالیت خود را سازمان‌دهی کنند.

اسکندری نژاد یادآور شد: انعقاد برخی تفاهم‌نامه‌ها در راستای ایجاد چنین چتر واحدی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در هفته‌های جاری انجام شد که امیدواریم به نتایج مطلوب دست یابد.

وی افزود: یکی از پروژه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اهتمام برای رسیدن به جایگاه «پایتختی کتاب کشور» است که شهرداری و سازمان فرهنگی و ورزشی می‌تواند در راه رسیدن به هدف کمک بسیاری داشته باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: بی‌شک دست‌یابی به چنین جایگاهی برای پیشبرد هر چه بیشتر اهداف فرهنگی و توسعه فرهنگ کتابی و کتاب خانی در استان می‌تواند نقش‌آفرینی کرده و متولیان فرهنگ را کمک کند.

true برچسب ها : ارشاد قزوین اکبر اسکندری نژاد سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین کتاب و کتابخوانی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۹۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه ااطلاع رسانی جریان حکمت ملی عراق، سیدعمار حکیم، رییس جریان حکمت ملی عراق، در دیدار فرشاد مهدی‌پور، معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران، و هیئت همراه وی، وضعیت فرهنگ و ارتباطات دو کشور و چشم‌اندازهای گسترش همکاری‌های عراق و جمهوری اسلامی ایران را مورد رایزنی قرار داد.

در این دیدار که در دفتر رییس جریان حکمت ملی عراق در بغداد انجام شد، حکیم بر ضرورت تبادل تجارب در بخش‌های فرهنگی، هنری و آرشیوی تأکید کرد.

وی با اشاره به نیازهای جوامع اسلامی به برنامه‌هایی فرهنگی که آنان را در برابر هجمه فرهنگی و اندیشه‌های منحرف مصون نگه دارد، بر ضرورت حمایت از برنامه‌های هنری و تولید فیلم و سریال و استفاده از فناوری‌های نوین برای رساندن آن به مخاطبان تأکید کرد.

رییس جریان حکمت ملی عراق همچنین بر ضرورت توقف جنگ در غزه تأکید کرد و جامعه جهانی را در قبال پیامدهای آنچه در غزه می‌گذرد و سکوت در برابر کشتار و گرسنه نگه‌داشتن و نسل‌کشی مسئول دانست.

کد خبر 6096634

دیگر خبرها

  • صنعت چاپ در آینده نیازمند تغییر ریل است
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • نمایشگاه کتاب تهران متعلق به جریان فرهنگ و ادب کشور است
  • انتقاد از ساخت مجموعه فرهنگی در پارک لاله/ شهرداری تهران حصارهای پارک لاله را بردارد
  • رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران
  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • سینه‌ این هنرمند لبریز از اشعار و عرفان بود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • برای هنرمندی که سینه‌اش لبریز از زلالی مذهب و عشق بود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی