Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست سالانه انجمن فلسفی می‌سی‌سی‌پی در روزهای نهم و دهم  فوریه ۲۰۱۸ در ایالت استارکویل آمریکا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست سالانه انجمن فلسفی می‌سی‌سی‌پی در روزهای نهم و دهم  فوریه ۲۰۱۸ در ایالت استارکویل آمریکا برگزار می‌شود. محور کلی موضوعات شامل اخلاق کاربردی، اخلاق قانونی، نظریه ارزش و موضوعاتی در این رابطه می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقمندان به این موضوعات می‌توانند آثار خود را تا ۱ دسامبر ۲۰۱۷ ارسال نمایند.

سخنران اصلی این نشست  والری تیبریوس از دانشگاه مینه سوتا است.انجمن فلسفی می‌سی‌سی‌پی، در نشست سالانه خود که در تاریخ ۹ تا ۱۰ فوریه در محوطه دانشگاه ایالتی می‌سی‌سی‌پی در استارکویل برگزار می شود، از علاقمندان دعوت به عمل می‌آورد تا خلاصه‌ای از آثار خود را برای سخنرانی‌ها ارائه دهند.

آثار ارسال شده باید شامل عنوان صفحه با عنوان ارائه، نام نویسنده، وابستگی نهادی، آدرس ایمیل و آدرس پستی باشد. خلاصه‌ها نیز نهایت تا ۵۰۰ کلمه و در قالب Doc یا Pdf ارسال شود.

برای بهترین آثار ارسال شده جوایزی نیز در نظر گرفته شده است.

جایزه دانشجویان دوره فوق لیسانس: برای بهترین سخنرانی و آثار دانشجویان، جایزه نقدی ۲۰۰ دلار (برای نفر اول) و ۱۰۰ دلار (برای نفر دوم) در نظر گرفته شده است. مقالات باید نهایتاً تا اول دسامبر ارسال شود. نویسندگان نیز تا ۱۵ دسامبر نظر نهایی را در مورد آثار ارسال شده ارائه خواهند داد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۶۵۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات درمانی رایگان به معلمان در مراکز درمانی یزد

 سیدمحمد دریجانی رئیس انجمن پزشکان عمومی استان یزد ضمن گرامیداشت مقام معلم مهم و اثرگذار در جامعه اظهار کرد: در راستای قدردانی پزشکان عمومی از معلمان یزدی در هیئت مدیره انجمن پزشکان عمومی استان یزد مصوب شد که پزشکان عمومی در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه مصادف با روز معلم، به صورت رایگان این قشر فرهنگی جامعه را ویزیت کنند.

وی افزود: معلمان بازنشسته و معلمان شاغل با مراجعه به مطب‌های منتخب برای این برنامه به صورت رایگان ویزیت خواهند شد که در ابتدای امر در محل مطب‌ها این امکان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رئیس انجمن پزشکان عمومی استان یزد با اشاره به تعداد مراکز منتخب در این طرح در سطح استان یزد بیان کرد: در راستای درمان و مشاوره پزشکی، ۱۰۰ مرکز با حداقل ۱۰۰ پزشک عمومی در چهارشنبه هفته جاری در خدمت معلمان و پیشکسوتان فرهنگی خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات درمانی رایگان به معلمان در مراکز درمانی یزد
  • سومین نشست صمیمی؛ مدیرعامل پست بانک ایران با معاونین ادارات مستقل و ستادی برگزار شد
  • جدید‌ترین دستاورد‌ها در زمینه نقش هوش مصنوعی در تصویربرداری در سی و نهمین کنگره سالانه انجمن رادیولوژی ایران ارایه می‌شود
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • ارائه جدیدترین دستاورد‌های هوش مصنوعی در تصویربرداری پزشکی
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی
  • انتشار دومین فراخوان حمایت از تولید فیلم ۱۰۰
  • نشست «اقلیم، طبیعت، بیان هنری» برگزار شد/ نگاه فلسفی به زیبایی
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد