Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-01@14:35:40 GMT

گزارش ۱۰۰ روزه روحانی به مردم لفاظی بود

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۶۵۴۷۳

گزارش ۱۰۰ روزه روحانی به مردم لفاظی بود

به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری در نطق میان دستور خود در جلسه علنی مجلس چهارشنبه ۸ آذر ۹۶ گفت: شب گذشته آقای رئیس جمهور گزارش ۱۰۰ روزه عملکرد دولت جدید را به استحضار مردم رساند به آقای رئیس جمهور عرض می‌کنم حادثه دلخراش غرب کشور متاسفانه تجربه خوبی برای مردم ما نبود.

وی افزود: جناب آقای رئیس جمهور دولت ما نباید با سعی و خطا عمل کند، کشور ما روی گسل زلزله است، ما تجربه زلزله ویرانگر رودبار، زلزله دلخراش بم را داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت با تأخیر در کرمانشاه حضور پیدا کرد. هلال احمر عملکرد خوبی نداشت.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: آقای رئیس جمهوری محور اصلی امداد و نجات نیرو‌های قهرمان مسلح ما بودند، اما در گزارش شب گذشته شما محوریت با نیرو‌های مسلح نبود، نباید از کنار خدمات ساده عبور کرد.

ذوالنوری خطاب به رئیس جمهور خاطرنشان کرد: امروز هم آن مردم در ادامه نیاز به امداد دارند و باید تدبیر جدید در این‌باره اتخاذ کرد. در گزارش دیشب حضرتعالی همه موارد و موضوعات گزارش کمی و قابل کمی‌سازی بودند، اما فرمایشات شما لفاظی بود و کلیات را همانند یک سخنرانی معمولی بیان می‌کردید. 

وی افزود: شما گفتید آسیب‌های اجتماعی همچون طلاق و اعتیاد، بیکاری و حاشیه‌نشینی رشد منفی داشته چه برنامه‌ای اجرا کردید که حاصل آن رشد منفی در این حوزه بود؟ با چه استدلالی این حرف را زدید؟ چه چیزی باعث رشد منفی آسیب‌های اجتماعی شد؟ آسیب‌هایی که خواب را از چشم رهبری ربوده و امروز مردم ما را در منگنه و فشار تا حد نابودی خانواده کشیده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: اگر کسی فرزند بیماری داشته باشد ممکن است در اثر فشار‌ها و هزینه‌ها آرزوی مرگ بیمارش را نداشته باشد، ولی اعتیاد چیزی است که خانواده‌ها آرزوی مرگ فرزندانشان را دارند.

ذوالنوری خاطرنشان کرد: بیکاری، آسیب به نیروی کار، فساد، دزدی، تلاشی خانواده از محصولات اعتیاد است، آقای رئیس جمهور در این زمینه چه کرده‌اید؟ کمی با مردم صحبت کنید، گزارش شما ۱۰۰ روزه بود، اما این ادامه دولت ۴ ساله شماست. شما نیاز به تجهیز کارگاه و کسب آمادگی نداشتید. این گزارش گزارش کسی است که بدون تجربه آمده و با مردم صحبت می‌کند.

وی افزود: جناب آقای رئیس جمهور آمار‌های متناقض از زبان شما و مسئولین ذیربط در بحث تولید و اشتغال را داشته‌ایم، آخرین آمار شما شب گذشته ۶۵۰ هزار نفر متوسط ایجاد اشتغال سالیانه است. جناب آقای رئیس جمهور ظرف ۴ سال هر ۱۰۰ هزار نفر از این آمار ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار نفری می‌شود ۳ هزار و ۲۵۰ نفر و سهم هر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت می‌شود. حوزه انتخابیه بنده یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که طبق آمار شما ۴۲ هزار و اندی ایجاد شغل طبق گفته شما باید ایجاد شده باشد، شما به من نشان دهید ۴ هزار شغل در ۴ سال گذشته ایجاد شده باشد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: آقای رئیس جمهور چرا آماری می‌دهید که نه سر سفره مردم و نه بیکاران منازل مردم آن را تائید نمی‌کنند؟

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۶۵۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنبش دانشجویی جهانی «حمایت از فلسطین» به ونزوئلا رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، هزاران دانشجو در ونزوئلا روز سه‌شنبه در شهر کاراکاس پایتخت این کشور برای حمایت از مردم فلسطین به خیابان‌ها آمدند.

دانشجویان در حالی که از دانشگاه بولیواری به سمت مجلس ملی می رفتند، پوسترهایی را حمل می کردند و شعارهایی علیه تجاوزات و نسل کشی اسرائیل در فلسطین سر می دادند.

«فادی الزابن»، سفیر فلسطین در این تظاهرات گفت: «فلسطین ۷۵ سال منتظر عدالت بوده و از حق موجودیت خود دفاع کرده است. اسرائیل نوار غزه را به قبرستان کودکان و زنان تبدیل کرده است. من می پرسم چند کودک دیگر باید قبل از رسیدن ما به استقلال بمیرند؟»

وی گفت که اسرائیل در غزه ۵۰۰ مدرسه و مرکز آموزشی به همراه پنج دانشگاه را ویران کرد و ۸۰ رئیس دانشگاه را کشته است.

این نخستین تظاهرات حمایت از فلسطین در ونزوئلا نیست و در جریان جنگ علیه غزه تا کنون در چند نوبت مردم ونزوئلا خواستار توقف جنگ غزه شده‌اند.

نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور ونزوئلا روز دوشنبه گفته بود: «جوانان جهان باید برای افشای نسل‌کشی مردم فلسطین [با مجوز بنیامین] نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل، به خیابان‌ها بریزند و خواستار صلح فوری باشند.»

پیش از این نیز، «نیکلاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا اعلام کرده بود که رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا قوانین بین اللملی را نقض و هرج و مرج به پا می‌کند.

پیشتر نیز، نیکلاس مادورو گفته بود که اسرائیل بیمارستان‌های نوار غزه را بمباران و بیماران، مجروحان و آوارگان فلسطینی را قتل‌عام می‌کند. رئیس‌جمهور ونزوئلا افزوده بود که رژیم صهیونیستی بذر یک ایدئولوژی خطرناک‌تر از نازیسم را ابتدا علیه مردم فلسطین و سپس همه ملت‌های عربی و اسلامی و همچنین مسیحیان کاشته است.

کد خبر 6093687

دیگر خبرها

  • تاکید رئیس جمهور بر فعال شدن پروژه منوریل قم
  • توجه به استان تهران در نگاه متوازن دولت
  • تاکید رئیسی بر حضورگسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • جنبش دانشجویی جهانی «حمایت از فلسطین» به ونزوئلا رسید
  • رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ تحولات غزه محور گفتگو‌ها
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد