Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوزدهمین دوره از مانور سراسری زلزله و ایمنی همزمان با سراسر کشور در دبیرستان 17 شهریور نیر برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نیریمیز،  به همت آموزش و پرورش نیر و ستاد مدیریت بحران شهرستان نوزدهمین مانور سراسری زلزله و ایمنی را همزمان با سراسر کشور در مدارس نیر با شعار پناه گیری صحیح و خروج اضطراری و با هدف ترویج فرهنگ ایمنی و ارتقای توانمندی دانش آموزان در زمان بروز بلایای طبیعی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انتظاری مدیر آموزش و پرورش نیر با اشاره به اهمیت نقش مردم در پیشگیری و کاهش اثرات سوانح طبیعی گفت: دانش آموزان در این مانور آمادگی، آرامش، پناه گیری مناسب و خروج صحیح در زمان بحران را با حضور کارشناسان و مسئولان اورژانس 115، نیروی انتظامی، آتش نشانی، مدیریت بحران و هلال احمر فرا گرفتند.
 

وی اظهار داشت: مانورها باعث افزایش آمادگی همه نیروها به‌ویژه مردم برای مقابله با حوادث غیرمترقبه و بحرانی می شود.

 

مدیراداره آموزش و پرورش منطقه نیر افزود: وقوع زلزله و حوادث طبیعی و غیرطبیعی زنگ خطری برای همگان است تا همواره آمادگی خود را حفظ کنند.             

 

هشتم آذرماه به عنوان روز زلزله و ایمنی در مدارس نامگذاری شده است.

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۶۶۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جمعی از پرسنل راهنمایی و رانندگی، اورژانس، هلال احمر و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تکاب در مانوری بمناسبت دهم اردیبهشت روز بدون حادثه، آمادگی خود را برای امداد رسانی در حوادث غیر مترقبه و خدمت به شهروندان اعلام نمودند.   در این مانور نیرو‌های پلیس راه و یگان‌های امدادی هلال احمر، اورژانس و اداره راهداری تکاب با تجهیزات امدادی و خودرو‌های اداری در محل مانور حضور یافته و آمادگی خود را برای مقابله با حوادث احتمالی اعلام نمودند.

دیگر خبرها

  • آموزش ایمنیِ ترافیک به ۴۶۰۰ از دانش آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان غربی
  • آموزش ایمنی ترافیک به ۴ هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان‌غربی
  • اجرای دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در استان قزوین
  • بحران کمبود معلم در مدارس نباید تکرار شود
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • مانور ایمنی کارگاه‌های پرخطر در ایلام