Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-06@00:10:56 GMT

نامیدی از یافتن آخرین گمشده رودخانه دز

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۶۶۲۵۱

نامیدی از یافتن آخرین گمشده رودخانه دز

یک ماه جست و جو برای یافتن آخرین مفقودی رود دز بی نتیجه ماند.مدیر روابط عمومی آتش نشانی شهرستان دزفول گفت: پیداشدن آخرین مفقودی حادثه چال کندی تقریبا غیرممکن است.

ایران آنلاین /محمد قربان رمضان ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: در پی حادثه 29 تیرماه امسال اعضای گروه 19 نفری تور طبیعت گردی که از اهواز برای گردش به منطقه چال دره دزفول آمده بودند، هنگام شنا در رودخانه دز دچار حادثه شده و در جریان این حادثه 14 نفر توسط اهالی منطقه از مرگ نجات یافتند و 2 نفر در دقایق اولیه جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قربان رمضان ادامه داد: در این حادثه 3 نفر از جمله تور لیدر گروه نیز مفقود شدند که تلاش برای یافتن آنها آغاز شد.وی افزود: سرانجام بعد از 14 روز جنازه تور لیدر و پسر جوان پیدا شده و تنها جنازه مرد میانسال مفقود ماند و برای یافتنش گروه امداد آتش نشانی شهرستان دزفول و چند غواص به مدت 25 روز به دنبال این مفقودی در رودخانه جستجو کردند.

وی گفت: در حالی که جستجو برای یافتن مفقودان حوادث تنها تا 3 روز وظیفه این سازمان بود ولی این جستجوها تا 25 روز ادامه یافت که متاسفانه بی نتیجه ماند و سرانجام از طرف فرمانداری شهرستان دستور متوقف شدن جستجو صادر شد.مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شهرستان دزفول اظهار داشت: عمق آب در منطقه چال کندی دزفول بسیار زیاد است و جسد پسرجوانی نیز که یافت شد در عمق 8 متری بود و پیدا شدن آخرین مفقودی حادثه چال کندی تقریبا کار غیر ممکنی است.معاون امداد و نجات هلال احمر خوزستان افزود: جستجوها تا یک ماه هر روز ادامه داشت اما هیچ ردی از تنها مفقوی حادثه پیدا نشد. در حال حاضر تیم امدادی مستقر در منطقه "علی کله" کار جستجو را انجام می دهد اما با توجه به گذشت 131 روز از حادثه به نظر نمی رسد جسد که در آب قرار دارد، سالم مانده باشد. البته ما جستجوی خود را در زمان های مختلف در منطقه انجام می دهیم./ ایلنا 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۶۶۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌رودخانه دز طغیان کرد + فیلم

دبی رودخانه دز با توجه به افزایش خروجی سد دز به بیش از ۸۰۰ مترمکعب بر ثانیه رسیده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دزفول، در پی بارش های اخیر سیل آسا در استان خوزستان و شهرستان دزفول باعث افزایش دبی رودخانه دز شد.

علیرضا خردمند فرماندار ویژه شهرستان دزفول در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در دزفول با بیان اینکه با توجه به تکمیل شدن ظرفیت سد دز، دبی خروجی  سد به 600 متر مکعب در ثانیه رسید، اظهار داشت: افزوده شدن آورد 200 مترمکعب در ثانیه آب در مسیر عبوری پایین دست سد دز، دبی عبوری از رودخانه دز در محدوده دزفول به 800 متر مکعب بر ثانیه خواهد رسید.

فرماندار ویژه دزفول گفت: دستور تعطیلی بوستان‌های ساحلی این شهر صادر و عملیات تخلیه خودروها از این بوستان‌ها نیز آغاز شده است.

وی از شهروندان خواست از نزدیک شدن به بستر رودخانه دز و حضور در پارک‌های ساحلی تا عادی شدن شرایط به طور جدی خودداری کنند.

فرماندار ویژه دزفول گفت: شرایط سد دز و دبی خروجی این سد به طور مستمر از طریق سازمان آب و برق خوزستان رصد و متناسب با آن تصمیمات لازم اتخاذ می‌شود.

به گزارش تسنیم، 175 میلیمتر بارندگی طی روزهای پنجشنبه و جمعه در شهرستان دزفول موجب آبگرفتگی شدید معابر و خسارت به زیرساخت‌های کشاورزی و عمرانی شهرستان دزفول شد.

.

انتهای پیام/735/.

دیگر خبرها

  • پیدا شدن فرد گمشده در ارتفاعات شهر بار نیشابور پس از ۳۶ ساعته
  • ماجرای مفقودی یک کارگر شهرداری ؛ جستجو ادامه دارد
  • تلاش ۴ ساعته نجاتگران هلال احمر برای یافتن مفقودی در دره انبی، روستای انبی ارومیه 
  • کارگر شهرداری در سیلاب گرفتار شد؛ جستجو برای نجات وی ادامه دارد
  • (ویدئو) رودخانه دز طغیان کرد
  • دز طغیان کرد + ویدئو
  • ‌رودخانه دز طغیان کرد + فیلم
  • نجات جان کوهنوردان گمشده در قله دماوند
  • نجات ١٠ گردشگر در منطقه تفریحی غار زینگان
  • ادامه جستجو برای یافتن جوان غرق شده در رودخانه نازلوچای با پهپاد