Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- هم‌زمان با اکران فیلم سینمایی«آذر» از کلیپ جدید سیروان خسروی رونمایی شد. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی فیلم، همزمان با اکران فیلم سینمایی «آذر» به کارگردانی محمد حمزه‌ای و تهیه کنندگی نیکی کریمی از کلیپ جدیدی که سیروان خسروی برای این فیلم خواند، رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اکران فیلم سینمایی «آذر» از امروز در سینما‌ها و در گروه آزاد آغاز شد و پخش آنرا نیکان فیلم بر عهده دارد.

در خلاصه داستان «آذر» آمده است: برای خودم فکر‌هایی داشتم، آرزو داشتم، می‌خواستم قهرمان بشم، می‌خواستم اون چیزی که جامعه بهم تحمیل می‌کنه رو کنار بزنم.

در این فیلم نیکی کریمی، حمیدرضا آذرنگ، فرید سجادی حسینی، هستی مهدوی، مهران نائل، شیرین آقاکاشی، مائده طهماسبی، پریسا هاشم پور، مانیا علیجانی و لیلا زارع با حضور پژمان جمشیدی و هومن سیدی به ایفای نقش می‌پردازند.

فرزین عابدینی و نیکی کریمی سرمایه گذاران این فیلم هستند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۶۶۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر ایلام به ۱۴۰ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی

ایسنا/ایلام مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام از امدادرسانی نجاتگران هلال احمر این استان به ۱۴۰ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی خبر داد.

حمزه محمدی‌مقدم با علام این خبر، اظهار کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی به استان و بارش شدید باران، ۱۷ منزل مسکونی در شهرستان‌های ایلام، سیروان، ملکشاهی و آبدانان دچار آبگرفتگی شدند که ۱۲ تیم عملیاتی در قالب ۶۰ نجاتگر جهت امدادرسانی اعزام شدند. 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی هلال احمر استان ایلام، محمدی‌مقدم گفت: تاکنون امدادرسانی به ۱۴۰ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی و تخلیه آب ۱۷ منزل مسکونی در شهرستان‌های ایلام، سیروان و ملکشاهی انجام شده و  همچنین ۹ بسته غذایی ۷۲ ساعته، ۵۳ تخته پتو، ۶۰ کیلو نایلون پوششی، ۲۵ تخته موکت و یک شعله والر در بین سیل زدگان توزیع شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اکران تگزاس ۳ از ۲ خرداد در سینماهای سراسر کشور
  • «تگزاس ۳» و «عطرآلود» به سینما می‌آیند
  • قرارداد سرگروهی «تگزاس ۳» و «عطرآلود» ثبت شد
  • مرز خسروی روز به روز مورد استقبال بیشتر زائران قرار می‌گیرد
  • معلم‌های سیروان و سرمشق دستگیری از نیازمندان
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی
  • پاسخ محسن چاوشی به انتقادات از جهان لاغر
  • اولین موزیک‌ ویدئوی رسمی با هوش مصنوعی ساخته شد
  • امدادرسانی هلال احمر ایلام به ۱۴۰ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی
  • ماجرای جنگ شهاب حسینی و پارسا پیروزفر مقابل جواد عزتی و الناز حبیبی