Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار سرخه گفت: ۸ طرح عمرانی و اقتصادی سرخه به همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایران معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، علی‌محمد مؤیدی زاده در حاشیه همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و اقتصادی ایران با محوریت استان سمنان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سرمایه‌گذاری در شهرستان سرخه در حوزه صنایع معدنی به‌ویژه گچ، زئولیت و سیلیستین بیبار سود بخش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 4 طرح عمرانی و اقتصادی سرخه به همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایران معرفی شد افزود: این طرح‌ها در بخش‌های گردشگری، انرژی‌های نو، گچ و نمک و همچنین حوزه بسته‌بندی گوشت و طیور معرفی‌شده است.

فرماندار سرخه یادآور شد: علاوه بر طرح‌های ارائه‌شده از سوی فرمانداری سرخه، 4 طرح جدید نیز از سوی یکی از گروه‌های مشاور شهرستان به این نشست ارائه‌شده است.

وی با تأکید بر لزوم جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی از داخل و خارج از کشور خاطرنشان کرد: با توجه به کمبود نقدینگی بهره‌گیری از ظرفیت سرمایه‌گذاران یکی از رویکردهای مهم دولت در چند سال اخیر بوده است.

مؤیدی زاده بابیان اینکه سهم استان سمنان در این همایش 99 طرح مختلف است یادآور شد: طرح‌های خام فروشی مواد معدنی و فرآوری محصول گچ در سرخه از اولویت‌های مهم دولت در این شهرستان است.

وی کمبود اعتبارات دولتی را مهم‌ترین عامل جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی دانست و گفت: شناسایی و تبلیغات ظرفیت‌های موجود یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما در این همایش است.

فرماندار سرخه با تأکید بر اینکه جذب سرمایه‌گذار به این پروژه‌ها تحول خوبی را در حوزه اقتصاد و اشتغال ایجاد می‌کند تصریح کرد: جلب اعتماد سرمایه‌گذاران و تسهیل امور اداری برای این افراد یکی از مهم‌ترین راهکارهای این مسئله است.

انتهای پیام/

R41366/P1357/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۴۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در جویم فارس

در هفتاد و نهمین سفر رسمی استاندار فارس در شهرستان جویم، نشست شورای اداری این شهرستان با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

در حاشیه این نشست و در میز ملاقات مردمی مسائل، مشکلات، چالش‌ها و دغدغه‌های سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی بررسی، تسهیل، رفع موانع و اتخاذ تصمیم عملیاتی شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس در این نشست با تأکید بر ضرورت بسترسازی‌های لازم و حمایت از سرمایه‌گذاران در جهت تحولات و پیشبرد اهداف و فعالیت‌های اقتصادی، تجاری و شناسایی ظرفیت‌ها در حوزه‌های مختلف شهرستان جویم گفت: لزوم تحقق این مهم هم‌افزایی و همکاری سایر دستگاه‌های متولی و ذیربط در جذب سرمایه‌گذار، ایجاد و ارتقای سرمایه‌گذاری‌های لازم متناسب با موقعیت و شرایط در این منطقه است.

فاصله شهر جویم تا شیراز ۲۵۰ کیلومتر است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • معرفی ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به سرمایه‌گذاران
  • دعوت رئیس شورای شهر از سرمایه‌گذاران برای حضور در میمند
  • معرفی چهار زنجیره تولید چهارمحال‌وبختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در جویم فارس
  • معرفی ۱۱۰ فرصت سرمایه گذاری خراسان جنوبی در اکسپو ۲۰۲۴
  • معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری همدان در نمایشگاه اکسپو
  • فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های اقتصادی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو ارائه می‌شود
  • تعریف دولتمردان برجام از خود به خاطر نابودی یک دهه فرصت رشد اقتصادی!
  • گیلان با ۹۰ همت فرصت سرمایه‌گذاری در نمایشگاه اکسپو حضور دارد
  • حضور گیلان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران