Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سرمربي آلماني استقلال با حضور در نشست خبري پاسخگوي سوالات خبرنگاران شد.
به گزارش "ورزش سه"، وينفرد شفر سرمربي استقلال با حضور در نشست خبري پيش از ديدار با پيکان پيرامون موضوعات مختلفي صحبت کرد. مشروح نشست خبري سرمربي آلماني استقلالي ها در ادامه مي آيد:
صحبت هاي اوليه:
خيلي ها براي من پيام هايي درباره دو بازي پاياني ما فرستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

يک نفر قبل از نشست به من گفت که استقلال سطح جديدي از فوتبال را ارائه مي کند و مي تواند توپ را به خوبي حفظ کند. در نشست بعد از بازي قبلي درباره اين موضوع صحبت کردم و الان مي خواهم دوباره اين را بگويم. با پاس بلند نمي شود همه بازي ها را برد. شايد با شانس در چند بازي برنده باشيم اما در همه بازي ها اين کار شدني نيست. در زمان آمدن من استقلال تيم پانزدهم جدول بود و پرسپوليس نيز با 4 گل شکست خورده بود. استقلال نيز در گذشته 6 گل از العين دريافت کرده بود و من مي خواهم که فوتبال بهتري بازي کنيم. شما زماني در ليگ قهرمانان آسيا شانس داريد که بتوانيد فوتبال بهتر و مدني ارائه کنيد و توپ بايد به نوعي دوست شما باشد. کارهاي ترکيبي خوب و سرعتي از دو سمت راست و چپ بايد انجام شود. پاس هاي با کيفيت را بايد سريع به مهاجمان برسانيم. ما هر روز و هر روز آن را تمرين مي کنيم؛ پاس دادن، پاس دادن و پاس دادن. نکته دوم آمادگي جسماني است. اگر با آمادگي جسماني خوب وارد زمين شويد، ذهنيت برنده داريد. از بازي آخر 100 درصد خوشحال نيستم و ما بايد هر بازي بهتر و بهتر شويم. اين تغييرات کار راحتي نيست و مانند عوض کردن يک صفحه کتاب نيست و ما به زمان احتياج داريم. نمي دانم چه زماني پايان کار من است اما در پايان مي خواهم استقلال به رده بالاي فوتبال ايران باز گردد. براي همين همه اعضاي کادرفني و باشگاه کنار يکديگر باشيم. هواداران نيز بايد در اين مسير با ما مانند اعضاي باشگاه همگام باشند. بابت حضور ساناي بسيار خوشحال هستم زيرا تمرينات خوبي را در نظر مي گيرد. اميدوارم ميگوئل نيز به ما اضافه شود. ما يک کادرفني بسيار خوب نه براي تيم اصلي بلکه براي کار کردن در آکادمي مي خواهيم زيرا ما يک باشگاه هستيم. نکته بعدي نظم تاکتيکي ما است که بايد درباره آن توضيح دهم. در بازي اخر ما يک برنامه تاکتيکي داشتيم و همه بايد در آن برنامه حضور داشته باشند. اگر يک يا دو بازيکن نظم را در کار گروهي و تاکتيکي نداشته باشند، آن ها را عوض مي کنيم. بهترين بازيکن برنده بازي نمي شود و بهترين تيم برنده خواهد شد. من ديروز و پريروز فيلم بازي هاي قبلي پيکان را ديدم. تيم بسيار خوبي هستند و فوتبال خوبي بازي مي کنند و ما بايد با 100 درصد توان در زمين باشيم. اميدوارم زودتر از بازي قبلي به گل دست پيدا کنيم. پيکان خط هافبک خوبي دارد و يک مهاجم شماره 9 در اختيار دارد که بسيار خوب است و گلزني کرده است.
جدايي بيت سعيد؟
من هر روز با حسن صحبت مي کنم و مي خواهم او شرايط بهتري داشته باشد. وقتي من به استقلال آمدم و با او صحبت کردم، او به من گفت عصباني بوده و خيلي اعتماد به نفس نداشته است. اين خيلي راحت است که يک بازيکن به من بگويد که مشکل چيست اما مهم تر اين است که بازيکن بگويد چه کاري انجام مي دهد. نمي خواهم خيلي درباره يک بازيکن صحبت کنم اما در گذشته خيلي او نشانه اي نميفرستاد که 100 درصد آماده است اما در تمرينات روز گذشته شرايط بهتري داشت. نمي دانم فردا چه اتفاقي رخ مي دهد و بايد ببينم تمرين امروز چگونه است.
فرصت استفاده از جوانان؟
در حال حاضر ما بازيکنان محدودي در اختار داريم. محسن کريمي و بهنام برازي اکنون در ليست ما نيستند. درباره بازي فردا بايد بگويم که بعد از تمرين امروز تصميم مي گيرم کدام بازيکن بازي کنند. منظور شما از بازي دادن به جوانان چيست؟ اگر بازيکن جوان بهتر از ديگر بازيکنان باشد، بازي خواهند کرد. نورافکن براي بازي خوبي انجام داد. وقتي بازيکنان جوان مانند نورافکن به ترکيب مي آيند، به آنها زمان مي دهم زيرا آنها نياز به زمان دارند و نمي شود يک شبه مانند مسي بازي کنند. همه بازيکنان مي دانند که مي توانند اشتباه کنند. هيچکس نبايد نگران باشد که اگر اشتباه کند، تعويض مي شود. فقط کسي تعويض مي شود که کار نظم و انضباطي انجام ندهد.
چه زماني به فرم ايده آل خواهيد رسيد؟
قبلا از من سوال کرديد و گفتم 50 درصد پيشرفت کرديم. بازي قبل بسيار خوب بوديم اما ديديد که هواداران در ورزشگاه نبودند. اميدوارم هواداران فردا در ورزشگاه حضور داشته باشند تا بازي شبيه تمرينات نباشد. اين موضوع براي بازيکنان انگيزه بسيار خوبي است. يکي از بهترين بازي هاي ما در مشهد بود و ما مي توانستيم 6 بر صفر برنده باشيم اما گل نزديم. مشکل ما در آن بازي گلزني بود. ما از خط دفاع و حمله خوب پيش رفتيم و پاس هاي خوبي داديم و يک گل نيز زديم اما داور به اشتباه آفسايد گرفت. ما اگر خوش شانس تر بوديم، مي توانستيم رتبه دوم ليگ را داشته باشيم اما بايد براي نيم فصل دوم، ليگ قهرمانان و جام حذفي تيم بهتري داشته باشيم.
همگروهي ايران و آلمان در جام جهاني؟
اين اتفاق ممکن است رخ دهد و خيلي جالب خواهد بود. آلمان و برزيل تيم هاي صدر جدول هستند. زمانيکه بازيکنان تيم ملي در شرايط خوبي باشند، براي هيچ کدوم از دو تيم ديدار با ايران بازي راحتي نيست. بايد منتظر گروه بندي باشيم تا ببينم چه اتفاقي رخ خواهد داد. من ديشب بازي ايران و استراليا را تماشا کردم.
برنامه براي جذب مهاجم خارجي؟
ما برنامه هايي داريم اما ابتدا بايد با باشگاه صحبت کنيم.
مشکل استقلال براي گلزني؟
ما در هر جلسه تمرين برنامه هاي زيادي براي گلزني داريم. شوت زدن، سانتر از جناحين و کارهاي مختلف که مهاجمان نياز دارند را در برنامه داريم و خيلي وقت ها کارهاي اختصاصي براي مهاجمان در نظر مي گيريم. وقتي ارسال مي کنيم و بازيکنان ضربه سر مي زنند، ضربات گاهي اوقات در چهارچوب نيست. خيلي وقتها به آنها مي گويم حرکت سر به سمت دروازه باشد تا توپ تبديل به گل شود. بازيکنان بايد در جواني و نوجواني اين کارها را ياد بگيرند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۶۶۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست تک تک هواداران را برای حضور و حمایتشان می بوسم

به گزارش خبرنگار مهر، حمید مطهری شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پس از بازی تیم‌های تراکتور و استقلال، اظهار افزود: امروز فوتبال پویا، فشرده و سنگینی را شاهد بودیم و با وجود ریکاوری خوب بازی قابل قبولی را انجام دادیم و بازیکنان مقابل استقلال جنگیدند.

مربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه عملکردمان در نیمه دوم فوق العاده بود، عنوان داشت: قبول دارم د ر نیمه اول مثل نیمه دوم عملکرد خوبی نداشتیم و موقعیت‌های خوب گلزنی داشتیم که می‌توانستیم به گل دست یابیم.

مطهری یادآور شد: تیم ما از نظر سازماندهی دفاعی متعهدانه کار کرد و تیم استقلال در بخش ضربات ایستگاهی تیم با کیفیتی است ولی به خوبی کنترل شأن کردیم.

وی با بیان اینکه معتقد هستم اگر کمی خودباوری داشتیم، می‌توانستیم پیروز میدان بشویم، اذعان داشت: بازیکنان به خاطر اتفاقات قبلی، خود باوری‌شان را از دست داده بودند با این حال امروز عملکردمان خیلی خوب بود و به آنان خسته نباشید می‌گویم.

وی در خصوص نیمه نخست توضیح داد: ما با ۲ مهاجم وارد زمین شدیم و دوست داشتیم حمله کنیم که چینش بازیکنان استقلال این اجازه را به ما نداد.

مطهری در مورد تعویض‌های تیم که با تأخیر انجام گرفت اظهار کرد: با چند تعویض تیم دوباره جان گرفت و بازی دادن به ارسلان مطهری موضوع تاکتیکی بود چرا که این بازیکن قدرت سرزنی خوبی در ضربات ایستگاهی دارد.

تیم تراکتور با تساوی بدون گل در مصاف با استقلال ۴۱ امتیازی شده و همچنان در رده چهارم جدول جای گرفت.

کد خبر 6094704

دیگر خبرها

  • اوسمار: می‌جنگیم تا به حقمان برسیم
  • مورایس: بازیکنان من، چه اتفاق‌هایی برایتان رخ داد!
  • گولسیانی: پزشک سپاهان از بازیکنان این تیم بیشتر دوید
  • تراکتور از استقلال پرمهره تر است/ از نتیجه بازی راضی هستم
  • دست تک تک هواداران را برای حضور و حمایتشان می بوسم
  • گولسیانی: سپاهان بهترین تیم نیست ولی حریف سختی است/ از قهرمانی نا امید نیستیم+فیلم
  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • فردا بازی سختی برای بازیکنان است/ علی عدنان انضباط نداشت
  • اوزونیدیس: نتایج چهار بازی اخیر شایسته ما نیست
  • هندبال ایران در مسیر توسعه قرار دارد