Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - پنجمين جلسه شوراي اطلاع رساني روابط عمومي هاي وزارت امور اقتصادي و دارايي به رياست مشاور وزير و رئيس مرکز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت اقتصاد و با حضور مشاور وزير و مديرکل دفتر وزارتي، مشاور رئيس سازمان خصوصي سازي به عنوان مهمان ويژه و مديران روابط عمومي بانکها، بيمه، سازمانهاي تابعه عضو شورا در محل سازمان خصوصي سازي برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاري آريا، سيدمالک حسيني، مشاور وزير و رئيس مرکز روابط عمومي و اطلاع رساني با اشاره به عملکرد مناسب و مطلوب اعضاي شوراي اطلاع رساني وزارت اقتصاد در خصوص اطلاع رساني از کيفيت و کميت خدمات ارائه شده توسط بانکها، بيمه ها و سازمانهاي تابعه در زلزله اخير استانهاي کرمانشاه و ايلام گفت: با توجه به اينکه اسکان زلزله زدگان زمانبر خواهد بود، برنامه ريزي براي اطلاع رساني به هموطنان زلزله زده براي استفاده بهينه از خدمات ارائه شده ضروري است.
وي تصريح کرد: علي رغم اطلاع رساني مناسب، بايد با رصد اخبار منتشر شده اجازه انتشار اطلاعات نادرست در خصوص نحوه خدمات رساني به زلزله زدگان توسط مجموعه وزارت اقتصاد گرفته شود زيرا اين موضوع خود باعث تضعيف روحيه و تشديد آلام زلزله زدگان خواهد شد.
حسيني همچنين با اشاره به اينکه مانده تسهيلات مسکن مهر بيمه مي باشد تاکيد کرد: بايد سازوکاري براي اطلاع رساني درست و بموقع انديشيده شود تا هموطنان زلزله زده ما هيچ گونه نگراني در اين خصوص نداشته باشند.
مشاور وزير و رئيس مرکز روابط عمومي و اطلاع رساني در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به ارارئه گزارش صد روزه دولت توسط رئيس جمهور در شب گذشته اظهار داشت: اين گزارش حاوي مهمترين اقدامات تکليفي و غير تکليفي دولت در صد روز اول شروع بکار دولت دوازدهم بويژه در حوزه اقتصاد بود.
حسيني همچنين از آغاز چند پروژه مشترک ستاد با روابط عمومي بانکها، بيمه ها و سازمانهاي تابعه در حوزه اطلاع رساني خبر داد و گفت: اين اقدامات در حوزه اطلاع رساني رسانه هاي ديداري، شنيداري و مکتوب مي باشد و در حال انجام است.
وي اطلاع رساني از طريق بيلبورد ها و تلويزيون هاي شهري را از جمله اقدامات مشترک ديگر مجموعه وزارت اقتصاد برشمرد و گفت: اين اطلاع رساني با محوريت ازدواج، پرداخت عمراني، کاهش نرخ ضريب ماليات مشاغل، مبارزه با قاچاق و جذب سرمايه گذاري خارجي مي باشد.در ادامه اين نشست، سبحاني، مشاور رئيس سازمان خصوصي سازي به ارائه گزارشي از عملکرد اين سازمان از بدو تشکيل تا کنون پرداخت.
وي مجموع واگذاري هاي سازمان خصوصي سازي از ابتداي تشکيل در سال 1384 را 144 هزار ميليارد تومان عنوان کرد و افزود: اين مبلغ در سه قالب رد ديون، سهام عدالت و عرصه هاي رقابتي است.
سبحاني با بيان اينکه پرداخت بدهي هاي دولت در قالب رد ديون يکي از بدترين حالتهاي پرداخت است که در دولت قبل به تصويب رسيد گفت: يکي از افتخارات دولت يازدهم و دوازدهم اين است که حتي يک مورد پرداخت در قالب رد ديون بدهي دولت در اين دوره صورت نگرفته است.
وي مجموع واگذاريها به بخش خصوصي واقعي در دولتهاي قبل را 18 درصد ذکر کرد و گفت: اين رقم در دولت يازدهم و دوازدهم به 67 درصد رسيده است.سبحاني تصريح کرد: همچنين واگذاري به بخش شبه دولتي نيز در دولتهاي قبل 40 درصد بود که در دولت يازدهم و دوازدهم به کمتر از 20 درصد رسيده است.
وي با بيان اينکه سازمان خصوصي سازي مکلف و موظف است به تناسب سود دريافتي از شرکتها، سود سهام را پرداخت کند گفت: از مجموع 49 ميليون و 200 هزار نفر ثبت نام شده هاي سهام عدالت 45 ميليون و 200 هزار نفر شماره شباي خود را اعلام و ثبت کرده اند و 2 ميليون نفر نيز فوت شدند.به گزارش شادا، در ادامه جلسه اعضاي شورا پيرامون موضوعات مطروحه بحث و تبادل نظر کردند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۶۷۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی

به گزارش خبرگزاری مهر، هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت به ریاست محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس شورای فرهنگ عمومی کشور برگزار شد.

در این‌جلسه حسین فرشیدی معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گزارشی از اقدامات انجام شده در هفته سلامت ارایه کرد.

همچنین محمدامین محمدی دبیر کارگروه تغذیه و سلامت خانواده در رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه نیز گزارشی در مورد اقدامات اجرایی در حوزه سفره خانواده و ارتقای سطح سلامت تغذیه در بین جوانان و اعضای خانواده و توجه به جنگ فرهنگی و تغییر سبک تغذیه سالم در جامعه ارایه کرد.

در بخش دیگری از این جلسه انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری نیز نکاتی را درباره این موضوع مطرح کرد.

در ادامه جلسه آیت‌الله علی خاتمی رئیس شورای فرهنگ عمومی زنجان نیز گزارشی از فعالیت‌های شورای فرهنگ عمومی این استان ارائه کرد.

کد خبر 6092818 صادق وفایی

دیگر خبرها

  • چهار دستورکار ضروری دولت برای تحقق مشارکت مردم در جهش تولید
  • خلجی: استان تهران یکی از استان‌های محروم است
  • برگزاری نشست تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت در ایلام
  • بخش خصوصی؛ ضد تحریم، ارزآور
  • هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی برگزار شد
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • یکی از روش‌های نوین در پیشگیری، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی عمومی است
  • ممنوع‌الخدمات کردن نباید به‌عنوان یک حکم عمومی استفاده شود