Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-29@21:22:22 GMT

ملوان نداجا صدرنشین هفته سوم لیگ آب‌های آرام

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۶۹۹۳۵

ملوان نداجا صدرنشین هفته سوم لیگ آب‌های آرام

هفته سوم لیگ آب‌های آرام آقایان با صدرنشینی باشگاه ملوان نداجا امروز ۸ آذرماه در دریاچه آزادی برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، نیم فصل دوم لیگ آبهای آرام آقایان با برگزاری مسابقات هفته سوم در دریاچه آزادی آغاز شد. تیم های مقاومت، قوا، هیات نوشهر، پاس، هیات تبریز، هیات تهران، پارس پلیمر، مرزبانی ناجا و ملوان نداجا در این مسابقات حاضر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقابت های نیم فصل دوم در مواد استقامتی 2000 و 5000 متر برگزار می شود. در هفته سوم رقابت ها قایقرانان در 5 ماده کایاک و کانو به مصاف یکدیگر رفتند.

در کایاک یکنفره 2000 متر فرزین اسدی از ملوان در رده اول قرار گرفت، صادق زمانی و امین بوداغی از مرزبانی ناجا دوم و سوم شدند. در کانوی یکنفره 2000 متر کیا اسکندانی از مرزبانی ناجا مقام اول را بدست آورد و هومن کریمی و محمدنبی رضایی از ملوان دوم و سوم شدند.

در کایاک یکنفره 5000 متر پیمان قوی دل از مرزبانی ناجا مقام اول، امید احمدی از ملوان مقام دوم و سجاد فرشچی از قوا مقام سوم را بدست آوردند. در کانوی یکنفره 5000 متر کیا اسکندانی از مرزبانی ناجا اول، هومن کریمی از ملوان دوم و شاهو ناصری از مرزبانی ناجا سوم شدند.

در کایاک دونفره 5000 متر امیر خوانساری و محمدرضا صیاد از ملوان اول شدند، علیرضا جهان نما و تارخ طالبی از مقاومت در رده دوم قرار گرفتند و مهران نوری و مجید جواهری از مرزبانی ناجا مقام سوم را بدست آوردند.

بر این اساس در پایان هفته سوم رقابت ها ملوان نداجا با 271 امتیاز در رده نخست قرار گرفت، مرزبانی ناجا با 267 امتیاز دوم شد و مقاومت با 243 امتیاز جایگاه سوم را از آن خود کرد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۶۹۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، علی مطهری روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: آیین‌های هفته گرامیداشت مقام معلم از روز سه‌شنبه در همه مدارس استان با نواخته شدن زنگ سپاس به صورت نمادین در مدرسه شهید حبیب زاده ارومیه با حضور مسوولان آغاز می‌شود.
وی اظهار کرد: ۴۵ نفر از فرهنگیان استان در این ایام به دیدار رهبر معظم انقلاب اعزام می شوند که ۲۰ نفر از آنان معلمان نمونه و برگزیده هستند.
مطهری ادامه داد: روز پنجشنبه تعدادی از معلمان با استاندار آذربایجان غربی دیدار می کنند که شامل ۱۱ گروه از طیف های مختلف است و هجدهم اردیبهشت آیین تجلیل از معلمان نمونه برگزار می شود، همچنین آیین ویژه‌ای برای بازنشستگان سال قبل پیش بینی شده که همراه با برنامه های شاد و مفرح برگزار می شود.
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اظهار کرد: در تمامی نقاط استان نیز مشابه این برنامه ها اجرا می شود و روز جمعه نیز میز خدمت در سراسر استان دایر می شود و در کنار آن حضور گسترده فرهنگیان در نماز جمعه نیز برنامه ریزی شده است.
وی دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان، تجلیل از همکاران فرهنگی ایثارگر، برگزاری مسابقات ورزشی خاص فرهنگیان، مسابقات کتابخوانی، مسابقات فرهنگی هنری ویژه خانواده فرهنگیان در استان و حضور برگزیدگان استانی در نشست‌های خبری و رسانه‌ا ی را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد.

دیگر خبرها

  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
  • تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی در استان یزد
  • ۱۰۰۰ معلم استان سمنان تجلیل می‌شوند
  • نشستی از جنس مدرسه در لرستان
  • بیش از ۵۰ مربی و معلم خوزستانی با رهبری دیدار می‌کنند
  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم
  • تجلیل از مقام معلم؛ در آستانه گرامیداشت هفته معلم
  • ضرورت برگزاری امتحانات نهایی در محیطی مناسب و آرام
  • پیش‌بینی جوی نسبتاً پایدار و آرام برای کرمان در هفته جاری
  • جوی آرام و پایدار تا اواسط هفته در آسمان گلستان حاکم است