Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس تهران در هفته چهاردهم به ترتیب به مصاف پیکان و ذوب آهن اصفهان می روند.

به گزارش وب سایت نود، دیدارهای هفته چهاردهم برای دو رقیب سنتی پایتخت جذابیت های خاص خود را خواهد داشت، اما یک ویژگی مشترک در هر دو تیم پیکان و ذوب آهن اصفهان حساسیت های این دیدارها را دوچندان می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بزرگترین هدف دو مربی برتر در تاریخ لیگ برتر، فرار از مخمصه مشترکی است که هر دو مربی را گرفتار خود ساخته است. دو مربی که سالهاست پیروزی برابر این دو حریف (استقلال و پرسپولیس) را جشن نگرفته و آخرین بار که فریاد پیروزی بر حریف شان را سر دادند، شکست سنگینی را به آنها تحمیل کرده و با نتیجه مشابه 4 بر یک مقابل رقیب خود پیروز شدند.

پرسپولیس با پروفسور کروات به مصاف ذوب آهن اصفهان می رود؛ تیمی که در این فصل پرافتخارترین مربی تاریخ لیگ برتر را روی نیمکت خود دارد. امیر قلعه نویی از موفق ترین مربیان لیگ برتر شناخته می شود که همواره تقابل او با پرسپولیس هم جذاب بوده و هم حساس. قلعه نویی در تقابل با پرسپولیس هفت بار پیروز و 4 بازی هم مغلوب بوده است. سرمربی ذوب آهن اصفهان مدتهاست که در حسرت کسب پیروزی برابر سرخپوشان است. تمامی بردهای قلعه نویی برابر سرخپوشان تا پایان لیگ یازدهم به دست آمده و از آن پس روند ناکامی های او برابر پرسپولیس آغاز شده و در 9 بازی که برابر قهرمان لیگ شانزدهم حاضر شده، حاصلی جز 3 باخت و 6 مساوی برای او نداشته است. بدون شک هواداران دو تیم هم در انتظار تقابل ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس در هفته چهاردهم هستند؛ پایان بازی دو تیم مشخص خواهد شد که قلعه نویی دهمین بازی متوالی مقابل را هم بدون برد پشت سر گذاشته یا به روند ناکامی هایش برابر پرسپولیس خاتمه داده است.

حریف دیگر تیم مطرح تهرانی در هفته چهاردهم شاگردان مجید جلالی در تیم پیکان خواهند بود. جلالی نیز که به عنوان یکی از موفق ترین مربیان تاریخ لیگ برتر شناخته شده و پس از قلعه نویی در رده دوم جدول مربیان تاریخ لیگ برتر قرار گرفته، در حالی تیمش را به مصاف آبی پوشان تهرانی می فرستد که در مصاف با این تیم 10 بار شکست خورده و 4 بازی را هم به سود خودش به پایان رسانده است. 10 شکست مقابل استقلال باعث شده تا مجید جلالی علیرغم کارنامه قابل قبول در لیگ برتر، جز مربیانی باشد که سابقه بیشترین شکست را برابر آبی پوشان دارند. جلالی هم مثل امیر قلعه نویی، چندین فصل را با حسرت برد مقابل استقلال سپری کرده است. دیدار برگشت فولاد خوزستان و استقلال تهران در لیگ برتر دهم که با برد 4 بر یک شاگردان مجید جلالی در فولاد خوزستان به پایان رسید، آخرین برد این مربی در تقابل با استقلال تهران بوده و از آن پس دیگر نتوانست برابر این تیم برنده از میدان خارج شود. مجید جلالی هم مثل سرمربی ذوب آهن اصفهان، 9 بازی اخیرش برابر استقلال تهران را ناکام بوده و در هفته چهاردهم سخت به دنبال آن است تا به این روند چندین ساله خاتمه دهد.

در پایان هفته چهاردهم نتایج بازی های استقلال و پرسپولیس نشان خواهند داد که آیا مربیان حریف طلسم پیروز نشدن خود را شکستند، یا باز هم در حسرت کسب 3 امتیاز مانده و برای رسیدن به هدف خود، حداقل باید تا هفته ماقبل پایانی لیگ برتر انتظار بکشند.

 

 

2081

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۷۰۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین ویژه جلالی برای ارسال‌ پاس‌گلهای بیشتر! (عکس)

به گزارش ورزش سه،هفته های پایانی لیگ به دلیل حساسیت بالا و فشردگی جدول مسابقات با استرس زیادی همراه است و یک اصطلاح در فوتبال وجود دارد که می‌گویند دروازه ها کوچک می‌شود، ابولفضل جلالی در هفته های اخیر عملکرد خیره کننده ای داشته و در سه هفته اخیر چهار پاس گل ارسال کرده و یکی از بهترین بازیکنان استقلال بوده و ادامه درخشش او در بازی‌های باقی مانده برای استقلال اهمیت ویژه ای دارد.

جلالی در تمرینات استقلال با انگیزه و انرژی خاصی حاضر می‌شود و بیش از قبل در حال تلاش کردن است تا رکورد منحصر به فرد را در طول فصل به نام خود ثبت کند و بتواند عنوان فردی گلساز ترین بازیکن لیگ را بالاتر از آلوز پرتغالی به دست آورد و دستاورد بزرگی داشته باشد و علاوه بر آن در مسیر قهرمانی احتمالی استقلال بازیکن تاثیرگذاری باشد.

او در آخرین تمرین استقلال آیتم جالبی را پشت سر گذاشت و با دروازه های کوچک تمرین کرد، همچنین ارسال از جناحین، ضربه به دروازه و استارت های سرعتی جز موارد تمرینی این بازیکن بود تا همه شرایط احتمالی مسابقه را در تمرینات مرور کند و راه های ارسال پاس گل را در شرایط مختلف پشت سر بگذارد و با ذهنی آماده به زمین مسابقه وارد شود.

جلالی تا اینجای فصل 9 پاس گل برای بازیکنان استقلال ارسال کرده و با رکوردی خاص به دنبال افزایش آمار خود خواهد بود، او بالاتر از مدافعان چپ سال‌های گذشته تنها یک پاس گل با علیرضا نیکبخت فاصله دارد تا عنوان بهترین دفاع جپ سال‌های اخیر استقلال را به نام خود کند.

دیگر خبرها

  • ببینید | اعتراف عادل فردوسی‌پور به اشتباه خود در برابر امیر قلعه‌نویی
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • تمرین ویژه جلالی برای ارسال‌ پاس‌گلهای بیشتر! (عکس)
  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • غایبان سپاهان برابر پرسپولیس
  • استوری مشترک مربیان و بازیکنان پرسپولیس؛ به جنگیدن ادامه می دهیم!
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام