Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ «اسلوبودان پرالیاک» از فرماندهان نظامی جنگ بوسنی در جریان جلسه دادگاه تجدید نظر دادگاه بین المللی جنایات جنگی در لاهه هلند، ظرف حاوی زهر را سرکشید و خودکشی کرد.

در جریان جلسه دادگاه تجدید نظر دادگاه بین المللی جنایات جنگی در لاهه هلند در مورد پرونده اسلوبودان پرالیاک و در حالی که قاضی مشغول قرائت حکم تجدید نظر بود، دوربین های ویدیویی صحنه‌ای را به تصویر کشیدند که پرالیاک را در حال سرکشیدن مایعی نشان می داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
   قاضی دادگاه با دیدن این صحنه به کار خود ادامه داد اما پس از آنکه اسلوبودان پرالیاک ادعا کرد مایعی که نوشیده حاوی زهر بوده، جلسه دادگاه به حالت تعویق درآمد.   دادگاه حکم محکومیت ۲۵ سال برای این فرمانده جنگ داخلی بوسنی را تایید کرد.   پیش از این دادگاه بین المللی جنایات جنگی در مورد یوگسلاوی سابق، روز چهارشنبه اول آذر ماه 1396 برای راتکو ملادیچ فرمانده سابق ارتش صرب بوسنی مشهور به قصاب بالکان، حکم حبس ابد صادر کرده بود.   این دادگاه قبلا ملادیچ 74 ساله را به 11 مورد جرایم از جمله نسل کشی، شرکت داشتن در جنایات بر علیه بشریت، محاصره سارایوو و تخلف از قوانین جنگی در سالهای 1992 تا 1995 میلادی متهم کرده بود.

سخنگوی دادگاه پس از گذشت چند ساعت از وقوع این حادثه اعلام کرد پرالیاک در بیمارستان تحت مراقبت قرار داشته و زنده است، اما خبرگزاری دولتی کرواسی خبر مرگ فرمانده سابق کروات ارتش بوسنی را منتشر کرد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۷۱۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | لحظه تکان‌دهنده خودکشی یک زن در سالن تیراندازی / حاوی تصاویر ناراحت‌کننده

266 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902565

دیگر خبرها

  • رژیم هایی که بیشترین نقش را در جنایت جنگی داشته‌اند درحال سرکوب دانشجویان هستند
  • میرالم پیانیچ از بازی‌های ملی خداحافظی کرد
  • فیلم دردناک از خودکشی ناگهانی یک زن حین تیراندازی
  • (ویدئو) لحظه تکان‌دهنده خودکشی یک زن در سالن تیراندازی
  • لحظه وحشتناک خودکشی یک زن با اسلحه
  • ببینید | لحظه تکان‌دهنده خودکشی یک زن در سالن تیراندازی / حاوی تصاویر ناراحت‌کننده
  • تعویق بررسی جنایات جنگی انگلیس در افغانستان برای یک سال دیگر
  • تعویق در روند تحقیقات جنایات جنگی نیروهای بریتانیایی در افغانستان  
  • چرا مقام های اسرائیلی از دیوان کیفری بین المللی واهمه دارند؟ / غرب بر سر دوراهی؛ بازداشت نتانیاهو یا برباد رفتن اعتبار باقی مانده
  • تقلای جنایتکاران جنگی برای رهایی از کابوس بازداشت