Web Analytics Made Easy - Statcounter

سینما و تلویزیون > رادیو و تلویزیون - همشهری آنلاین:
استیون نایت، تام هاردی و ریدلی اسکات پس از تجربه موفق «تابو» بار دیگر برای تولید پروژه‌ای مشترک بر اساس داستان‌های چارلز دیکنز همکاری می‌کنند.

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از برودكست، اين پروژه تلويزيوني براي شبكه BBC توليد و با «سرود كريسمس» آغاز مي‌شود كه قرار است تبديل به يك مجموعه كوتاه در قالب سه قسمت 60 دقيقه‌اي شود و كريسمس سال 2019 روي آنتن برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اينكه ديگر رمان‌ها و داستان‌هاي مشهور نويسنده نامدار انگليسي هم براي توليد در همين قالب آماده خواهند شد. فيلمنامه‌ها را نايت مي‌نويسد و فيلم‌ها در شركت‌هاي اسكات و هاردي توليد مي‌شود.

«سرود كريسمس» يكي از اقتباس‌شده‌ترين داستان‌هاي ديكنز براي روايت در رسانه‌هاي مختلف است؛ از تئاتر و تلويزيون گرفته تا سينما و رسانه‌هاي جديد. آخرين اقتباس سنتي از اين داستان در شبكه BBC مربوط به سال 1977 است كه مايكل هولدن در آن نقش اسكروج را ايفا كرده بود. اين شبكه هنوز نام ديگر داستان‌هاي ديكنز و تعداد آنها را براي توليد فيلم‌هاي تلويزيوني ويژه كريسمس 2019 اعلام نكرده است.

شبكه BBC سال گذشته هم برنامه‌اي براي توليد هفت فيلم بر اساس داستان‌هاي جنايي معمايي آگاتا كريستي داشت و قرار بود نخستين قسمت آن كريسمس آينده به نمايش درآيد اما پس از مطرح شدن اتهام فساد اخلاقي به يكي از بازيگران «مصيبت بي‌گناهي»، پخش آن به زماني ديگر موكول شد.

«تابو» یک مجموعه تلویزیونی بریتانیایی با روایتی از ۱۸۱۳ و درباره شخصیتی به نام جیمز دلینی با بازی هاردی است که پس از 10 سال زندگي در آفريقا و به دست آوردن 14 الماس، به لندن بازمی‌گردد تا بیشتر درباره کسب و کار پدر بداند و از قاتل او انتقام بگيرد.

در همین زمینه: خالق «حرفه‌ای» یک سریال کارآگاهی می‌سازد بازگشت پیروزمندانه مستند «سیاره آبی» پس از ۱۶ سال پربیننده‌ترین سریال سال آمریکا | «دکتر خوب» رکوردها را می‌شکند همکاری شکسپیری بازیگران اسکاری پس از ۲۴ سال

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۷۳۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای همخوانی قرآن در بناهای تاریخی قزوین

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا خزائلی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گروه همخوانی قرآن مدرسه علمیه دارالسلام به‌منظور انس بیشتر مخاطبان با آیات قرآن و آشنایی با مفاهیم بلند آن و ورود قرآن به عرصه‌های مختلف زندگی از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده‌است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین افزود: این گروه ۲۲۰ نفره همگی از طلاب نوجوان و جوان هستند که فقط آیات کلام‌الله مجید را همخوانی می‌کنند.

او با اشاره به اجرای این گروه در بناهای تاریخی قزوین اظهار کرد: پیرو تاکید معاون محترم امور عمرانی استاندار و دفتر نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه قزوین، با مشارکت اداره کل اوقاف و امورخیریه استان برنامه ریزی و هماهنگی لازم برای حضور و اجرای این گروه در قزوین صورت گرفت.

خزائلی افزود: این گروه به مدت دو روز در قزوین اقامت داشتند و در تعدادی از بناهای تاریخی شهر قزوین شامل دولتخانه صفوی، آستان مقدس امامزاده‌حسین (ع) و گلزار شهدای قزوین، کاروانسرای سعدالسلطنه، مسجدالنبی (ع)، حسینیه امینی‌ها و مدرسه علمیه صالحیه برنامه خود را تولید و ضبط کردند.

او خاطرنشان کرد: این برنامه قبل از اذان مغرب از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین یادآور شد: تاکنون ۲۸ اثر فاخر تلویزیونی از این گروه تولید و در شبکه‌های مختلف سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده و مورد تقدیر مقام معظم رهبری مدظله‌العالی نیز قرار گرفته است.

کد خبر 6096830

دیگر خبرها

  • برتری 4-0 لیورپول مقابل بارسلونا و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (2019/5/7) / فیلم
  • پیروزی منچسترسیتی مقابل لسترسیتی با گل دیدنی وینسنت کمپانی (لیگ برتر انگلیس - 6 می، 2019) / فیلم
  • تبدیل برمودا به یکی از ویژندهای شبکه نسیم/ برنامه‌ای که قابلیت تولید در فصل‌های متعدد دارد
  • تبدیل «برمودا» به یکی از نماد‌های شبکه نسیم/ برنامه‌ای که قابلیت تولید در فصل‌های متعدد را دارد
  • تولید برق نیروگاه بیستون از مرز ۲۱۴ میلیون کیلووات ساعت گذشت  
  • بررسی راهکار‌های توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی
  • بحث درباره «فیلم و سریال» به شبکه چهار کشیده شد
  • «امتداد» آماده پخش شد/ فیلم و سریال از دریچه فلسفه و اندیشه
  • شیرین مثل «شکرستان»/ پویانمایی که ۱۸ ساله شد
  • اجرای همخوانی قرآن در بناهای تاریخی قزوین